Gjest Gitte Skrevet 12. september 2005 #81 Skrevet 12. september 2005 hva menes egentlig med feite folk i denne tråden? Folk som har 10 kg for mye, eller de med 60 kg for mye? folk som er litt tykkere enn deg selv? folk som bruker over str 38? er så vagt...
Gjest *Sexy*Cat* Skrevet 12. september 2005 #82 Skrevet 12. september 2005 (endret) hva menes egentlig med feite folk i denne tråden? Folk som har 10 kg for mye, eller de med 60 kg for mye? folk som er litt tykkere enn deg selv? folk som bruker over str 38? er så vagt... ← Folk som ser ut som xxx xxx f.eks. Kan umulig være digg å sitte ved siden av noe så stort? Jeg tror jeg hadde blitt klemt ihjel...nesten. :klø: Innlegget er redigert. Liv - mod. Endret 12. september 2005 av liv
Gjest Gitte Skrevet 12. september 2005 #83 Skrevet 12. september 2005 Det innlegget sa meg plutselig ingenting
vixen Skrevet 12. september 2005 #84 Skrevet 12. september 2005 Setter meg sjelden ved siden av noen. Synes det er slitsomt å sitte siden av folk jeg ikke kjenner. Hvis jeg ikke skal så langt foretrekker jeg heller å bli stående. -viXen-
Gjest Gjest Skrevet 12. september 2005 #85 Skrevet 12. september 2005 En litt irriterende konsekvens av dette er at usympatiske folk som breier seg, evt leser avis blir "belønnet" med å sitte alene og ha god plass på bussen. Egentlig burde vi gå bort til dem og be dem krympe seg sammen til normal størrelse (og da snakker jeg ikke om overvektige).
exita Skrevet 12. september 2005 #86 Skrevet 12. september 2005 Er ikke så glad i å sitte sammen med fremmede jeg heller, men må jeg så holder jeg meg helst unna folk jeg synes ser skumle ut.
Diktern Skrevet 14. september 2005 #87 Skrevet 14. september 2005 Setter meg helst aleine, da jeg er folkesky.
Gjest Bøllefrøet Skrevet 14. september 2005 #88 Skrevet 14. september 2005 Er ikke så glad i å sitte sammen med fremmede jeg heller, men må jeg så holder jeg meg helst unna folk jeg synes ser skumle ut. ← Denne er jeg enig i.. Men setter meg helst alene da
Ephemera Skrevet 2. oktober 2005 #89 Skrevet 2. oktober 2005 Folk med kviser folk med fett hår folk som tar mye plass folk med utslett folk med skitne sko folk med flass folk med briller folk med ryggsekk folk med svart glinsende hår folk med lyst ustelt hår' folk med skjegg folk med stygge tenner (om je ser de) folk med smale/tettsittende øyne folk som leser aviser folk som spiser folk som tygger tyggegummi folk som lukter røyk folk med krykker folk som reiser honnørbillett folk med astma folk som er snufsede folk som snyter seg folk med rødt hår og fregner folk som ser dårlig. eks. svaksynte/blinde folk som har stiv fot folk som halter folk med store mager folk som gjesper folk som ikke smiler folk som ler høyt folk som hikker folk som nynner folk som synger folk som beg.å spørre om div. folk som tigger folk som ber meg hjem folk som fiser folk med lilla/orange klær folk som leser aviser på urdu folk som leser bøker folk som sover folk som later som de sover folk som skal av før meg folk med solbriller folk med småunger på fanget folk med bæreposer folk med poser under øynene folk som er snørrete folk med fisete hår folk med grønne øyne folk med brun/svarte øyne folk som er gul i huden folk som hikker folk som bruker skolisser folk i 70tallsklær folk som er lurvete folk som har siste mote (hvorfor tar de buss?) folk som er høyere enn meg folk som lukter hvitløk folk som lukter alkohol folk som lukter parfyme folk som lukter potet og melk folk som prater i mobil folk som taster mld folk med bærbar pc folk med mp3-spiller folk med fotball folk med hansker folk med hatt folk med løsbart folk med parykk folk sør for sahara folk med koranen folk med bibel folk med flygeblad folk med nødhjelpsbøsse folk med våpen folk med bensinkanne folk med papirpose folk som hyperventilerer folk som børster håret folk som tygger på håret folk som biter negler folk med skrikende neglelakkfarve folk med uniform folk i kjeledress folk med reklamematriell folk med flagg folk med dagens næringsliv folk med astma folk med røde hunder folk med vabler folk på veg til hytten folk med ski folk med juletrær folk som er bleke folk som har rykninger folk med proteser folk som sitt med tannpirkere folk som gjeiper folk som spør hvor mye kl er folk som spør etter veien folk som spør om andre ting folk som raper folk som gaper folk som er feite folk som er tynne folk som hinker folk som klynker/griner folk som lesber folk som myser folk som nikker med hodet folk som uffer seg folk som gjør sexbevegelser folk som rynker på nesen folk som ronker folk som vinker folk som klipper med saks folk som syr folk som hekler folk som strikker folk som suger på totten folk som har med mat som de spiser folk som har med drikke folk som plystrer folk som spiller fløyte folk som vinker til alle ute folk som sier hva alle stoppene heter folk som forteller deg alt om livet sitt folk som ser sure ut folk som ruller med øynene folk som har kronisk blunking med øynene ← Utrolig bra!
Aquarius Skrevet 2. oktober 2005 #90 Skrevet 2. oktober 2005 Folk som er forkjølet styrer jeg unna. De klarer liksom ikke å la være å snufse og hoste meg rett inn i øret. usj.
Gjest Revenka Skrevet 2. oktober 2005 #91 Skrevet 2. oktober 2005 Jeg setter meg siden av den som sitter nærmest døren bak så lenge det er en person som ser ordentlig ut og det ikke er ledige seter andre steder.
Gjest *Snart medlem* Skrevet 3. oktober 2005 #92 Skrevet 3. oktober 2005 Det kommer som regel an på mitt humør og hvordan bussen generelt fremstår. Sitter meg aller helst alene langt bak og håper for all del at ingen setter seg ved siden av. Hvis jeg må sitte ved siden av noe, skyr jeg tenåringer over alt.
Pasha Skrevet 4. oktober 2005 #93 Skrevet 4. oktober 2005 det er verre dersom du selv sitter der først.. og en av de uønskete gruppene kommer og setter seg end ved siden av deg.. sambo opplevde dette her forrige uke han satt pent og pyntlig på sete sitt.. så kom den dundra og satte seg ved siden av han.. hun tok godt over den ene sette man skal da.. sambo bare reiste seg opp og sa.. nei du kan heller sitte her alene du.. jeg tar heldigvis sjelden buss/tog.. så jeg opplever sjelden dette problemet.
Gjest gjest1 Skrevet 4. oktober 2005 #94 Skrevet 4. oktober 2005 "for tjukk til å sette seg ved siden av"-personer vil si at de tar plass på over et sete. Det er ikke fordi de er tjukke, de har sikkert en super personlighet, men en velger vel å sitte der det er plass, framfor å bli skviset? Husker jeg gjorde tabben og satte meg ved siden av en kraftig overvektig dame, det sa bare skvupp der jeg satte meg ved siden av henne (det merket seg at det var noen cm for lite plass til meg), og der ble jeg sittende fast også! Gruet meg til å reise meg derfra!
Gjest LoisLane Skrevet 5. oktober 2005 #95 Skrevet 5. oktober 2005 Jeg setter meg ikke ved siden av bussjåføren.
Gjest Bøllefrøet Skrevet 5. oktober 2005 #96 Skrevet 5. oktober 2005 Jeg setter meg ikke ved siden av bussjåføren. ←
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå