Gå til innhold

hvem setter du deg ikke sammen med..

Fremhevede innlegg

Skrevet

Kan stort sett sitte ved siden av hvem som helst.

Men eldre damer (og menn) som ofte har en tendens til å begynne å skravle om alle plagene sine forsøker jeg å unngå :sjarmor:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke ofte jeg tar bussen, men har få kriterier til hvem jeg sitter ved siden av de få gangene jeg dumper innom en.

Skrevet

Tja.

Jeg tar ikke flere turer fram og tilbake i bussen for å finne en passende person å sitte ved siden av, men jeg unngår folk som er rusa, er uflidde, eller folk som breier seg og bruker 1,5 sete.

Gjest Hippopotamus
Skrevet

Jeg er selv kraftig overvektig, og tør sjelden sette meg på ledige seter ved siden av tynne mennesker pga mye stygge blikk og av og til mindre hyggelige kommentarer... :roll:

Derimot setter jeg meg ofte sammen med overvektige mennesker, og har til dags dato enda ikke opplevd at det har blitt for trangt selv om vi sitter to store sammen.

Lurer derfor litt på hvor stor plass endel egentlig trenger...? :sjenert:

Skrevet

Tråden er ryddet. Unngå persondebatt.

Liv - mod

Skrevet (endret)

Egentlig så setter jeg meg sammen med hvem som helst. Men når jeg tenker meg veldig godt om så unngår jeg ofte enkelte. Og tro det eller ei, de jeg unngår er menn på min egen alder som jeg syns har et pent utseende. Jeg får litt sånn sjelven med kjekkinger rundt meg.... :overrasket:

Endret av blå
Skrevet

Menn som leser avis!! de tar tre ganger mer plass en noen overvektig (som jeg vel stort sett synes prøver å ta så liten plass de kan om de må sitte sammen med noen).

:klappe:

Helt enig.....spesielt dersom de sitter bredbeint også...

Skrevet
Tråden er ryddet. Unngå persondebatt.

Liv - mod

:sur: Da får jeg jo ikke vite om den personen jeg nevnte er den samme som Gitte og superlammet mente da...

Skrevet
:sur:  Da får jeg jo ikke vite om den personen jeg nevnte er den samme som Gitte og superlammet mente da...

Det går jo an å ta sånt på pm... ;)

Skrevet

Skitne folk

Innvandrere med håret sleiket bakover og åpen skjorte som skræver med beina

Fulle folk

Pene folk

Jeg liker bare å sitte ved siden av voksne kjedelige folk!

Gjest *Sexy*Cat*
Skrevet

Fete folk. De tar for stor plass, så jeg får klaus av å sitte ved siden av dem.

Møkkete folk. Det er bare æsj.

Narkomane. Jeg er redd dem.

Og ja, fete folk (igjen). De er de jeg virkelig skyr. Vet ikke hvorfor. :tristbla:

Gjest Bellatrix
Skrevet

Folk som har masse bæreposer

Folk som prater med andre

Folk som prater med seg selv

Skrevet

Ja jeg setter meg heller ikke på siden av STORE folk hvis det er tynne plasser ledige. Det har med plass å gjøre, og ikke person! "å jeg skal være snill å sette meg ved siden av bolla, selv om jeg blir knust" nei!

Gjest bamsemums
Skrevet

Det må være folk som lukter(stram svette lukt og uflidhet er usj.. :roll: ), folk med ekstremt mange handleposer/bagasje, fulle folk og narkomane. Har ikke noe imot narkomane, men har hatt noen ekle opplevelser med noen så... :sjenert:

Skrevet

Setter meg vel egentlig ved siden av hvem det nå skal være. Av og til har jeg satt meg ved siden av folk som jeg tror ingen vil sitte ved, fordi jeg syns litt synd på de.

Det er forøvrig ikke bare viktig å finne ut hvem man setter seg ved siden av - men også hvem som sitter bak. Min venninne opplevde at pasasjeren bak henne, tok tak i håret hennes og snøt seg :overrasket: Hun ble dessverre så perpleks at hun ikke fikk sagt noe.

Skrevet

:hoho: Sikkert ikke noe gøy for venninna di, men oppi hodet mitt så det veldig morsomt ut!

Men for noen frekke folk da :O Det er vel ingen som gjør sånt, derfor ble det så komisk!

Skrevet
Pene folk

Ja, ikke sant? Fins det noe verre enn å sitte ved siden av et vakkert menneske når man akkurat har stått opp eller kommer fra jobb?

Jeg liker bare å sitte ved siden av voksne kjedelige folk!

Endelig noen som setter pris på oss!

:bukke:

Skrevet

Ingen årsak ;D

Glemte å nevne ungdommer som sitter på hver sin 2-seter (det der er så idiotisk) og prater med hverandre, da føler en seg litt bøs der en kommer inn mellom de! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...