Gjest Yvette Skrevet 9. september 2005 #41 Skrevet 9. september 2005 Unngår narkomane/alkoholikere og folk som lukter vondt.
Gjest Gitte Skrevet 9. september 2005 #42 Skrevet 9. september 2005 Folk med kviser folk med fett hår folk som tar mye plass folk med utslett folk med skitne sko folk med flass folk med briller folk med ryggsekk folk med svart glinsende hår folk med lyst ustelt hår' folk med skjegg folk med stygge tenner (om je ser de) folk med smale/tettsittende øyne folk som leser aviser folk som spiser folk som tygger tyggegummi folk som lukter røyk folk med krykker folk som reiser honnørbillett folk med astma folk som er snufsede folk som snyter seg folk med rødt hår og fregner folk som ser dårlig. eks. svaksynte/blinde folk som har stiv fot folk som halter folk med store mager folk som gjesper folk som ikke smiler folk som ler høyt folk som hikker folk som nynner folk som synger folk som beg.å spørre om div. folk som tigger folk som ber meg hjem folk som fiser folk med lilla/orange klær folk som leser aviser på urdu folk som leser bøker folk som sover folk som later som de sover folk som skal av før meg folk med solbriller folk med småunger på fanget folk med bæreposer folk med poser under øynene folk som er snørrete folk med fisete hår folk med grønne øyne folk med brun/svarte øyne folk som er gul i huden folk som hikker folk som bruker skolisser folk i 70tallsklær folk som er lurvete folk som har siste mote (hvorfor tar de buss?) folk som er høyere enn meg folk som lukter hvitløk folk som lukter alkohol folk som lukter parfyme folk som lukter potet og melk folk som prater i mobil folk som taster mld folk med bærbar pc folk med mp3-spiller folk med fotball folk med hansker folk med hatt folk med løsbart folk med parykk folk sør for sahara folk med koranen folk med bibel folk med flygeblad folk med nødhjelpsbøsse folk med våpen folk med bensinkanne folk med papirpose folk som hyperventilerer folk som børster håret folk som tygger på håret folk som biter negler folk med skrikende neglelakkfarve folk med uniform folk i kjeledress folk med reklamematriell folk med flagg folk med dagens næringsliv folk med astma folk med røde hunder folk med vabler folk på veg til hytten folk med ski folk med juletrær folk som er bleke folk som har rykninger folk med proteser folk som sitt med tannpirkere folk som gjeiper folk som spør hvor mye kl er folk som spør etter veien folk som spør om andre ting folk som raper folk som gaper folk som er feite folk som er tynne folk som hinker folk som klynker/griner folk som lesber folk som myser folk som nikker med hodet folk som uffer seg folk som gjør sexbevegelser folk som rynker på nesen folk som ronker folk som vinker folk som klipper med saks folk som syr folk som hekler folk som strikker folk som suger på totten folk som har med mat som de spiser folk som har med drikke folk som plystrer folk som spiller fløyte folk som vinker til alle ute folk som sier hva alle stoppene heter folk som forteller deg alt om livet sitt folk som ser sure ut folk som ruller med øynene folk som har kronisk blunking med øynene ← er det flisete hår du mener?
Gjest Gjest Skrevet 9. september 2005 #43 Skrevet 9. september 2005 er det flisete hår du mener? ← ja, du har rett. jeg skrev ned dette pga det er en slik idiotisk tråd. :grine2:
Gjest Gjest Skrevet 9. september 2005 #44 Skrevet 9. september 2005 Unngår narkomane/alkoholikere og folk som lukter vondt. ← Hva gjør deg sikker på at de er narkomane da? Setter du deg nedfor å lukte for så å reise deg opp igjen? idiottråd.
Gjest Gjest Skrevet 9. september 2005 #45 Skrevet 9. september 2005 Den eneste gruppen jeg virkelig skyr på offentlig transport er småunger. ← Går du av? eller snur du i døren+
Gjest Gjest Skrevet 9. september 2005 #46 Skrevet 9. september 2005 Jeg prøver å unngå å sette meg ved siden av gamle, uflidde alkoholikere. Det er grusomt å sitte i den lukta av alkohol og gammel svette, spesielt hvis jeg skal langt. Og jeg har opplevd flere ganger at de drar opp ølflasker som de prøver å skjule for bussjåføren, og så søler de i svingene. Så når jeg går av bussen er klærne klissete av øl. ← Gamle uflidde alkohollikere? Er du sikker på at det er alkolisme da?
Tusseline Skrevet 9. september 2005 #47 Skrevet 9. september 2005 Unngår å sitte vedsiden av folk som: - ikke har god hygiene - hører høy musikk - narkomane
Gjest Gjest Skrevet 9. september 2005 #48 Skrevet 9. september 2005 HEI JENTER OG GUTTER! er det enkelte du ikke setter deg ved siden av på bussen? jeg tenker f.eks. på: folk som ser uflidd ut narkomane "fjortiser" overvektige innvandrere osv.osv.... ← Denne tråden sier mye om deg. De fire grupper du har ramset opp vitmer veldig mye om umodenhet til deg. Du ar egentlig godt av å stå hele bussturen. Kan ikke få sagt det mange nok ganger, dette er en idiottråd. Er det du selv som er fjortis? :grine2: :grine2:
aline Skrevet 9. september 2005 #49 Skrevet 9. september 2005 Denne tråden sier mye om deg. De fire grupper du har ramset opp vitmer veldig mye om umodenhet til deg. Du ar egentlig godt av å stå hele bussturen. Kan ikke få sagt det mange nok ganger, dette er en idiottråd. Er det du selv som er fjortis? :grine2: :grine2: ← hva er det som er så idiotisk ved det da? det at det finnes endel mennesker som ikke setter seg ved siden av alle mennesker, eller det at noen spør om hvem alle disse ikke setter seg ved siden av? og man kan faktisk LUKTE om folk har drukket eller ikke, trenger ikke akkurat kjenne livshistorien til noen for å kjenne det. og det ER dog endel narkomane man kan se at er narkomane, at det kanskje ikke er politisk korrekt å ikke ville sitte ved siden av dem på bussen kan jo være så. og noen av oss VELGER faktisk å stå hele turen dersom valget er mellom det og å sitte ved siden av noen innen den gruppen man gjerne unngår, rett og slett fordi å sitte å være ukomfertabel hele turen ikke alltid frister. jeg kan også gå av bussen om jeg har bommet og endt opp ved siden av noen som lukter, fordi jeg faktisk da lett får panikkanfall. idiotisk? helt sikkert for de som aldri har problemer på buss og for de som ikke bryr seg om hvem de sitter ved siden av, lukter eller bråk. men for oss som faktisk legger merke til slikt, og finner det ubehagelig, så er det ikke like idiotisk.
Gjest Gjest Skrevet 9. september 2005 #50 Skrevet 9. september 2005 Jeg setter meg ikke ved siden av noen som bruker brune klær. Grunnen er at jeg ikke liker brunt, enkelt og greit.
Gjest Gjest Skrevet 9. september 2005 #51 Skrevet 9. september 2005 Går du av? eller snur du i døren+ ← Jeg finner et sete som er lengst mulig unna selv om det kanskje ikke hjelper så veldig godt når ungene setter på sirenen for fullt. Unger driver jo også mye med klissete ting jeg helst ikke vil ha på klær eller i håret. Voksne mennesker uansett "kategori" har jeg aldri hatt problemer med på offentlig transport.
Gjest Dum Perignon Skrevet 9. september 2005 #52 Skrevet 9. september 2005 Jeg holder meg langt unna skrullehomser og jenter som ser ut til å kunne utsette meg for en uønsket dose munnsex.
Cand alt Skrevet 9. september 2005 #53 Skrevet 9. september 2005 Tar ikke bussen så ofte, men om jeg gjør det prøver jeg å finne den fineste og mest sexy gutten som jeg kan sette meg enten ved siden av eller rett over. Så blir det flørting time.
Gjest LoisLane Skrevet 9. september 2005 #54 Skrevet 9. september 2005 Jeg holder meg langt unna skrullehomser og jenter som ser ut til å kunne utsette meg for en uønsket dose munnsex. ← Søren, da virker ikke det trikset.
Gjest Gitte Skrevet 9. september 2005 #55 Skrevet 9. september 2005 Jeg holder meg langt unna skrullehomser og jenter som ser ut til å kunne utsette meg for en uønsket dose munnsex. ← Er det derfor du aldri setter deg ved siden av meg altså....
Tiit Skrevet 9. september 2005 #56 Skrevet 9. september 2005 Setter meg lengst mulig frem, jeg. Og helst alene om det er mulig. Dersom jeg må velge plass ved siden av noen, kommer det an på dagsformen om jeg velger å sette meg ved siden av en jeg delvis kjenner, eller om jeg ikke gjør det. Og dersom den jeg delvis kjenner er en skikkelig skravler, så gjør jeg det egentlig ikke om jeg kan unngå det. For når jeg tar buss, er det snakk om 2 timersturer. Og da vil jeg SOVE. Ikke sladre og sjabbe. Men det er veldig søvndyssende å sitte lengre unna noen som prater om alt mulig hele veien, og til tider er det veldig opplysende (bygdeprat....) Når jeg tenker meg om, liker jeg igrunn å kjøre buss!
Hu i Svingen Skrevet 9. september 2005 #57 Skrevet 9. september 2005 (endret) Og for tiden jobber jeg i Asker. Med andre ord, I see strange people....... ← Men det kan jo ikke være meg. Jeg tar ikke buss. :sjarmor Endret 9. september 2005 av Hu i Svingen
Gjest Vindelspev Skrevet 9. september 2005 #58 Skrevet 9. september 2005 Utlendinger lukter jo alltid ufyselig, så de skyr jeg. Overvektige lemper alt fettet sitt over på meg, og gamle damer promper. Egentlige synes jeg folk generelt er ganske ekle. Utenom meg selv, naturligvis.
Gjest Gjesta Skrevet 10. september 2005 #59 Skrevet 10. september 2005 Jeg setter meg ikek sammen med narkomane. Av erfaring vet jeg at det kan bli en slitsom tur. Særlig sånne speed freaks! Overvektige kan jeg godt sette meg sammen. Det gjør ingenting.
Gjest z Skrevet 10. september 2005 #60 Skrevet 10. september 2005 Setter meg sammen med hvem som helst, bortsett fra fnisende og skikkelig høylydte fjortiser eller folk som snakker høyt i telefonen (selv om det selvfølgelig ikke er noen krise om jeg likevel blir sittende ved siden av slike).
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå