Arkana Skrevet 9. september 2005 #21 Skrevet 9. september 2005 Kjekt med bil ← Selv folk som har bil kjører buss en gang i blandt.
Gjest Gjest Skrevet 9. september 2005 #23 Skrevet 9. september 2005 (endret) Ellers prøver jeg å unngå folk som virker ekstremt ustelte. Litt lukt kan jeg tåle, men en måneds opphopning av svette, stekeos og alkoholslam står jeg over. men setter meg om det ikke er andre ledige seter. Pleier ellers ikke å "se an" de andre passasjerene før jeg setter meg. Endret 10. september 2005 av liv
Gjest Gjest Skrevet 9. september 2005 #25 Skrevet 9. september 2005 HEI JENTER OG GUTTER! er det enkelte du ikke setter deg ved siden av på bussen? jeg tenker f.eks. på: folk som ser uflidd ut narkomane "fjortiser" overvektige innvandrere osv.osv.... ← De som sitter der og ser ned da du nærmer deg. De innbyr ikke til noen å dele setet med. Hva er en narkoman i dag? En som røyker hasj? nabo som sitter høyt på strå, bruker kokain,men ingen ser det på han. Fru x på 79 er på hjemmet for nedtrapping. Viser seg at hun har vert misbruker av piller ialle år. dama har vert ruset. Det har ingen vist. Så jeg tror ikke at de narkomane sitter med lapp i panna og forteller at de er narkomane.
Gjest Gjest Skrevet 9. september 2005 #26 Skrevet 9. september 2005 Folk som stinker fyll, parfyme, svette osv. Og folk som tar opp så mye plass at jeg blir flatklemt.
Gjest Manic Skrevet 9. september 2005 #27 Skrevet 9. september 2005 (endret) HVis jeg ser at alle andre på bussen konsekvent vegrer seg for å sitte ved siden av en bestemt type person, så setter jeg meg der... Ville ikke følge den trangsynte flokken! Endret 9. september 2005 av starfish
Gjest Mito24 Skrevet 9. september 2005 #28 Skrevet 9. september 2005 Tykke damer, da er det så liten plass til overs.
Gjest GreenSky Skrevet 9. september 2005 #29 Skrevet 9. september 2005 Tykke damer, da er det så liten plass til overs. ← Men du skviser deg gjerne ned i setet med en tykk mann? :blunke:
Gjest Mito24 Skrevet 9. september 2005 #30 Skrevet 9. september 2005 (endret) Men du skviser deg gjerne ned i setet med en tykk mann? :blunke: ← Feite menn har ofte mer av fettet lokalisert på magen, og mindre på rompen. Derfor blir det større sitteareal tilgjengelig. Endret 9. september 2005 av Mito24
Gjest Ms Chanandler Bong Skrevet 9. september 2005 #32 Skrevet 9. september 2005 Folk som ikke har kontroll over parfymebruken styrer jeg unna. Bil/busstur + parfyme=
hecuba Skrevet 9. september 2005 #33 Skrevet 9. september 2005 Dette er en av de situasjonene hvor intsinktene minne kicker inn! Stoler på de, og det går som regle bra.
Superlammet Skrevet 9. september 2005 #34 Skrevet 9. september 2005 (endret) Har hatt mine år i Drammen ja.. Og for tiden jobber jeg i Asker. Med andre ord, I see strange people....... ey, er du herfra? ← Endret 10. september 2005 av liv
Gjest GreenSky Skrevet 9. september 2005 #35 Skrevet 9. september 2005 Med andre ord, I see strange people....... Men du er vel det du også, i alle fall en sånn som gamle damer unngår på bussen?
hecuba Skrevet 9. september 2005 #36 Skrevet 9. september 2005 Men du er vel det du også, i alle fall en sånn som gamle damer unngår på bussen? ← Kunne ikke unngå å tenke det samme! (sorry, lambie.. )
Superlammet Skrevet 9. september 2005 #37 Skrevet 9. september 2005 Jeg nei! Er så søt atte... Med mitt sjarmerende vesen lyser hele bussen opp med vennlighet! Gitte: hehe morro og morro fru blom...
Gjest Spacegirl Skrevet 9. september 2005 #38 Skrevet 9. september 2005 Jeg prøver å unngå å sette meg ved siden av gamle, uflidde alkoholikere. Det er grusomt å sitte i den lukta av alkohol og gammel svette, spesielt hvis jeg skal langt. Og jeg har opplevd flere ganger at de drar opp ølflasker som de prøver å skjule for bussjåføren, og så søler de i svingene. Så når jeg går av bussen er klærne klissete av øl.
Gjest Gjest Skrevet 9. september 2005 #39 Skrevet 9. september 2005 Folk med kviser folk med fett hår folk som tar mye plass folk med utslett folk med skitne sko folk med flass folk med briller folk med ryggsekk folk med svart glinsende hår folk med lyst ustelt hår' folk med skjegg folk med stygge tenner (om je ser de) folk med smale/tettsittende øyne folk som leser aviser folk som spiser folk som tygger tyggegummi folk som lukter røyk folk med krykker folk som reiser honnørbillett folk med astma folk som er snufsede folk som snyter seg folk med rødt hår og fregner folk som ser dårlig. eks. svaksynte/blinde folk som har stiv fot folk som halter folk med store mager folk som gjesper folk som ikke smiler folk som ler høyt folk som hikker folk som nynner folk som synger folk som beg.å spørre om div. folk som tigger folk som ber meg hjem folk som fiser folk med lilla/orange klær folk som leser aviser på urdu folk som leser bøker folk som sover folk som later som de sover folk som skal av før meg folk med solbriller folk med småunger på fanget folk med bæreposer folk med poser under øynene folk som er snørrete folk med fisete hår folk med grønne øyne folk med brun/svarte øyne folk som er gul i huden folk som hikker folk som bruker skolisser folk i 70tallsklær folk som er lurvete folk som har siste mote (hvorfor tar de buss?) folk som er høyere enn meg folk som lukter hvitløk folk som lukter alkohol folk som lukter parfyme folk som lukter potet og melk folk som prater i mobil folk som taster mld folk med bærbar pc folk med mp3-spiller folk med fotball folk med hansker folk med hatt folk med løsbart folk med parykk folk sør for sahara folk med koranen folk med bibel folk med flygeblad folk med nødhjelpsbøsse folk med våpen folk med bensinkanne folk med papirpose folk som hyperventilerer folk som børster håret folk som tygger på håret folk som biter negler folk med skrikende neglelakkfarve folk med uniform folk i kjeledress folk med reklamematriell folk med flagg folk med dagens næringsliv folk med astma folk med røde hunder folk med vabler folk på veg til hytten folk med ski folk med juletrær folk som er bleke folk som har rykninger folk med proteser folk som sitt med tannpirkere folk som gjeiper folk som spør hvor mye kl er folk som spør etter veien folk som spør om andre ting folk som raper folk som gaper folk som er feite folk som er tynne folk som hinker folk som klynker/griner folk som lesber folk som myser folk som nikker med hodet folk som uffer seg folk som gjør sexbevegelser folk som rynker på nesen folk som ronker folk som vinker folk som klipper med saks folk som syr folk som hekler folk som strikker folk som suger på totten folk som har med mat som de spiser folk som har med drikke folk som plystrer folk som spiller fløyte folk som vinker til alle ute folk som sier hva alle stoppene heter folk som forteller deg alt om livet sitt folk som ser sure ut folk som ruller med øynene folk som har kronisk blunking med øynene
Gjest Gjest Skrevet 9. september 2005 #40 Skrevet 9. september 2005 Den eneste gruppen jeg virkelig skyr på offentlig transport er småunger.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå