Gå til innhold

hvem setter du deg ikke sammen med..

Anbefalte innlegg

Skrevet

HEI JENTER OG GUTTER!

er det enkelte du ikke setter deg ved siden av på bussen?

jeg tenker f.eks. på:

folk som ser uflidd ut

narkomane

"fjortiser"

overvektige

innvandrere

osv.osv....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Folk som ser ut som om det er mulighet for at de STINKER!!!! uansett farge eller alder...

Skrevet

Jeg finner spørsmålet noe ondsinnet ovenfor overvektige. Hvorfor skulle jeg ikke sette meg sammen en overvektig person? Jeg skjønner poenget med de andre. Narkomane kan være håpløse, har jo selv vært det, så skal skrive under på den. Fjortiser kan være bråkete osv, men hvorfor i all verden skulle det innebære en ubehagelig reise å sette seg ved siden av en overvektig person?

Med hilsen fra Jon Are

Skrevet

Er ikke så glad i å sitte tett ved siden av fremmede i det hele tatt jeg. Men prøver i hvertfall å unngå folk som ser uflidde ut og folk som tar "stor" plass. ( og da tenker je gikke bare på overvektige som fyller 1 1/2 sete, men like mye de "slanke" som sitter bredbent, med armene godt ut til siden). For resultatet er at jeg blir sittende å vippe ute på kanten av sete, noe som er lite behagelig.....

Skrevet

Mannfolk som sitter skikkelig bredbent. Ellers sitter jeg der det er ledig plass, om det så blir ved siden av en bredbent mann.

Skrevet

Folk som hoster og nyser. Jeg haaater hosting og nysing

Skrevet

Blir mer og mer forundret, over hva slags spørsmål som blir stilt her inne. :ler:

Gjest Violetta
Skrevet
folk som ser uflidd ut

narkomane

De setter jeg meg helst ikke ved siden av. Ikke fulle, gamle mannfolk heller. For en ukes tid siden var det en slik som knep meg i baken, og jeg ble så sint at jeg bare freste noe tilbake og nærmest slo bort armen hans. :frustrert: Enkelte ting finner man seg bare ikke i. :fy_fy:

Skrevet
Jeg finner spørsmålet noe  ondsinnet ovenfor overvektige. Hvorfor skulle jeg ikke sette meg sammen en overvektig person? Jeg skjønner poenget med de andre. Narkomane kan være håpløse, har jo selv vært det, så skal skrive under på den. Fjortiser kan være bråkete osv, men hvorfor i all verden skulle det innebære en ubehagelig reise å sette seg ved siden av en overvektig person?

Med hilsen fra Jon Are

For da blir det dårligere plass! En storvokst person tar som regel mer plass en et standard-buss-sete. Men har de betalt dobbel billett? :ler:

Skrevet
Jeg finner spørsmålet noe  ondsinnet ovenfor overvektige. Hvorfor skulle jeg ikke sette meg sammen en overvektig person? Jeg skjønner poenget med de andre. Narkomane kan være håpløse, har jo selv vært det, så skal skrive under på den. Fjortiser kan være bråkete osv, men hvorfor i all verden skulle det innebære en ubehagelig reise å sette seg ved siden av en overvektig person?

Med hilsen fra Jon Are

Faktisk er overvektige (dvs. feite) den gruppa jeg hadde vegret meg for å sitte sammen med på bussen. Hvis jeg skulle langt avgårde, da. Fordi jeg får en langt mer behagelig reise dersom jeg sitter ved siden av en ikke-feit person, enn hvis en feit legger beslag på en tredjedel av plassen min. Dette har liten betydning ved korte turer med bybussen, men på turer over 1/2 time ville jeg valgt et annet sete.

Gjest Violetta
Skrevet
Unngår tenåringer der jeg kan.

Synes tenåringer i entall er helt greit, de sitter der som oftest bare. Men om de er mer enn en så trekker jeg meg unna...

Skrevet

Med hilsen fra Jon Are

hei Jon Are!du må ikke ta spørsmålet mitt så personlig da,det var bare et eksempel ;)

Skrevet
Synes tenåringer i entall er helt greit, de sitter der som oftest bare. Men om de er mer enn en så trekker jeg meg unna...

Tenåringer er jo underholdende! Og også utfordrende og spennende som samtalepartnere.

Skrevet

Menn som leser avis!! de tar tre ganger mer plass en noen overvektig (som jeg vel stort sett synes prøver å ta så liten plass de kan om de må sitte sammen med noen).

mennesker som "bråker", som i ikke sitter rolig, hoster og nyser, skravler i telefonen, veiver, stort sett forholder seg rimelig urolig.

folk som lukter, det være seg sterk parfymelukt, alkohollukt eller gammel svette.

(har blitt fryktelig var på lukter etter at jeg sluttet å røyke, så jeg blir lett uvel ved lukter som jeg finner ubehagelig. )

må nok dessverre si at jeg nok unngår å sette meg ved siden av narkomane også..... mest fordi jeg føler de kan være ustabile og det får meg til å bli urolig.

sitter aller helst alene selvfølgelig, men rolige mennesker av alle farger og kjønn er helt greit, så lenge jeg får sitte i fred.

Skrevet (endret)
HEI JENTER OG GUTTER!

er det enkelte du ikke setter deg ved siden av på bussen?

jeg tenker f.eks. på:

folk som ser uflidd ut

narkomane

"fjortiser"

overvektige

innvandrere

osv.osv....

hvem kan du egentlig sitte ved siden av?

styrer helst unna narkiser/"uteliggere".

Endret av Marianne
Skrevet
Menn som leser avis!!  de tar tre ganger mer plass en noen overvektig (som jeg vel stort sett synes prøver å ta så liten plass de kan om de må sitte sammen med noen).

Man kan imidlertid gi beskjed til avislesende mennesker om at dette er forstyrrende, men man kan ikke godt beordre sin feite sidemann til å krympe et halvt hundre kilo.

Skrevet

Jeg setter meg sammen med hvem som helst, det er da bare snakk om en liten busstur og de aller fleste mennesker er det da ingenting i veien med.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...