Gika Skrevet 19. desember 2005 #341 Del Skrevet 19. desember 2005 Håper ryggen blir bedre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiNNieMooSe Skrevet 19. desember 2005 Forfatter #342 Del Skrevet 19. desember 2005 Tusen takk for det GIKA... Det går greit sålenge jeg er hjemme. Kjenner det mest på jobben og ved fysisk aktivitet. Må derfor ha hjelp til julerengjøringen i år! Nisseklem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiNNieMooSe Skrevet 19. desember 2005 Forfatter #343 Del Skrevet 19. desember 2005 Tusen takk til deg også EPICA, føler meg fin igjen nå se...Selvforskyldt var det jo også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svimle Skrevet 20. desember 2005 #344 Del Skrevet 20. desember 2005 GOD JUL og GODT NYTT ÅR ! ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 20. desember 2005 #345 Del Skrevet 20. desember 2005 god jul & godt nyttår!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiNNieMooSe Skrevet 22. desember 2005 Forfatter #346 Del Skrevet 22. desember 2005 Sitter her nå....Skulle vært i seng for lengst.... Har hatt besøk av ei venninne idag, kjempekoselig! Må forresten si at da jeg kom hjem fra jobb idag hadde mannen min tent fakler utenfor, og da jeg kom inn var det helt mørkt i huset, men da jeg kom inn i stuen så hadde han tent telys over hele, shinet så det var STRØKENT, kjøpt juleduk, juledekorasjon, julestjerner, duftlys,julemarsipan og nissesjokolade som han hadde pyntet med!!!!!!!!!!!! Jeg har funnet verdens beste mann! HELDIGE meg! God natt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 22. desember 2005 #347 Del Skrevet 22. desember 2005 Sitter her nå....Skulle vært i seng for lengst.... Har hatt besøk av ei venninne idag, kjempekoselig! Må forresten si at da jeg kom hjem fra jobb idag hadde mannen min tent fakler utenfor, og da jeg kom inn var det helt mørkt i huset, men da jeg kom inn i stuen så hadde han tent telys over hele, shinet så det var STRØKENT, kjøpt juleduk, juledekorasjon, julestjerner, duftlys,julemarsipan og nissesjokolade som han hadde pyntet med!!!!!!!!!!!! Jeg har funnet verdens beste mann! HELDIGE meg! God natt! ← ååå.... så søt han er!!!! Stor applaus for lille sorte sambo! Det er sånn stunder som veier opp for all den tid man savner å ha mannen hjemme. (på tide at lasse finner på noe slikt også..han er jo gift med jobben for tiden... ) Ses etterpå lille venn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gika Skrevet 22. desember 2005 #348 Del Skrevet 22. desember 2005 Så romantisk! Utrolig koselig med sånne overraskelser! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mart`n Skrevet 22. desember 2005 #349 Del Skrevet 22. desember 2005 Så romantisk forloveden din er Bethina Jeg vil også ha en romantisk mann Jeg er kjempe glad min forlovede er som han er altså,men når jeg leser om sånne episoder..... litt(!!!!) mere romantisk kunne han fin ha vært Tusen takk for hilsen i boka mi!! GOD JUL til deg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 23. desember 2005 #350 Del Skrevet 23. desember 2005 Kjempekoselig at dere kom innom i går vennen! Vi får ta en dag snart hvor vi får litt mer tid sammen! Ha en riktig så god jul med lille sorte sambo, dansker og hele pakka! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minnimy Skrevet 23. desember 2005 #351 Del Skrevet 23. desember 2005 god jul kos dere masse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gika Skrevet 23. desember 2005 #352 Del Skrevet 23. desember 2005 God jul og godt nytt år! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiNNieMooSe Skrevet 23. desember 2005 Forfatter #353 Del Skrevet 23. desember 2005 Minnimy: Tusen takk! Det samme til deg og dine Mart`n : Hehehehe, joda han slår til innimellom men jeg skal love deg at han er ikke sånn hele tiden altså, det er vel derfor jeg setter så utrolig pris på det når det skjer.. Si til forloveden din at du ønsker deg en romantisk hendelse til Jul! Kanskje han tar hintet? Neida, han er sikkert strålende... Cons: Det var kjempehyggelig igår! Vi får prøve å gjøre noe sammen i nærmeste fremtid... Dere får kose dere massevis i Julen da, med deilig mat og spennende pakker..Thihi... Gika: Riktig God Jul og Godt nyttår! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiNNieMooSe Skrevet 23. desember 2005 Forfatter #354 Del Skrevet 23. desember 2005 (endret) Nå har jeg akkurat kommet hjem fra jobb, vi stengte sjappa litt tidligere for det var heeeelt dødt der idag, fra jeg kom kl tre og til jeg gikk hjem kl seks. (Skulle egentlig stengt kl 19.00) Men, det passet meg ypperlig det, sitter nemlig å slapper av litt før familien min kommer på nissegrøt kl 20.00. Blir koselig...Jeg har ingen mandelgave, hjelp? Hva skal jeg gjøre.... Orker ikke kjøre ut enda en gang, har vært stress fra ende til annen idag. Stod opp tidlig og dro til farmor og klippet henne og leverte gave osv, deretter hjem for å ta imot besøk av familien til Jonas. Dvs faren , og hans Danske besteforeldre og ei "filletante" av moren. De er her bare til Jul hvert år, ellers bor de i Danmark. De ville komme å se hvordan vi har det, for vi bodde et annet sted sist de var her. Det var veldig koselig! De hadde med en kakeboks med småkaker fra svigermor til meg, (som jeg sitter å gomler på nå! ) for hun kunne ikke bli med idag, skulle jobbe senvakt og så måtte hun steke and på formiddagen (Dansk julemiddagtradisjon). Deretter måtte jeg på job kl 15.00, så det har gått unna idag. Derfor var det ille deillig å sitte i sofaen med kaker og data... Sitter her litt til, så får jeg gå å forberede grøten etterhvert! Endret 23. desember 2005 av Bethina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiNNieMooSe Skrevet 23. desember 2005 Forfatter #355 Del Skrevet 23. desember 2005 (endret) GOD JUL ALLE SAMMEN! Endret 23. desember 2005 av Bethina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiNNieMooSe Skrevet 23. desember 2005 Forfatter #356 Del Skrevet 23. desember 2005 (endret) Endret 23. desember 2005 av Bethina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiNNieMooSe Skrevet 23. desember 2005 Forfatter #357 Del Skrevet 23. desember 2005 Besøket var kjempekoselig!!!!!! Fikk skikkelig julestemning når jeg satt sammen med familien min rundt bordet å spiste grøt. Så drakk vi gløgg Mannen min er ute å spiller/synger for fulle folk ikveld, men jeg sitter her å koser meg med julemusikk og nettet:) Nå skal jeg ta på pysj, hente dyna og se litt tv/film! MmMmMMMmmm..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 27. desember 2005 #358 Del Skrevet 27. desember 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 28. desember 2005 #359 Del Skrevet 28. desember 2005 Godt nyttår vennen!! Hatt en fin jul? Planer for nyttår? Åhh, ble mye alkohol i jula.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nevèsta Skrevet 28. desember 2005 #360 Del Skrevet 28. desember 2005 Kun få dager igjen av 2005 - kos deg med dem Har du store planer for nyttårsaften? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå