Gjest gjesta Skrevet 8. desember 2005 #321 Del Skrevet 8. desember 2005 Ble det tur ut på deg vennen? Planer for helga da? Jeg skal til Oslo Juleshopping! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiNNieMooSe Skrevet 9. desember 2005 Forfatter #322 Del Skrevet 9. desember 2005 Hei Epica! Ble tur ut på meg se, men det var ikke noe veeeeeldig bra tur. Ble ikke i form lissom.. Denne helgen skal jeg jobbe og kose meg hjemme.Passe stesønn om nettene når min kjære er ute å spiller. DU da? Stemorhelg? Vi pleier å ha det samtidig Håper du har det bra. Har så lite tid til KG om dagen jeg, masse jobb bare! Så må jeg jo ta meg av kjæresten min litt også...Istad kalte han seg selv for gressenkemann, for jeg er så altfor lite hjemme! å legge meg nå, oppp tidlig imorgen, men deilig å ha tidligvakt, for da får jeg noe ut av dagen God helg vennen! Kos deg med mannen din! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lúthien Skrevet 9. desember 2005 #323 Del Skrevet 9. desember 2005 Hei! Innom med ønsker om en god helg! Nesten frisk fra forkjølelsen igjen nå, så jeg håper jeg blir litt mer aktiv igjen.. Håper du har det bra, Bethina! Ikke stress for mye! Husk å være med i Gjettekalenderen da, for den som har flest riktige beskrivelser vinner hele konkurransen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiNNieMooSe Skrevet 9. desember 2005 Forfatter #324 Del Skrevet 9. desember 2005 Hei! Luthién: Takk for det..Skal prøve på det, men ikke så lett! Alt krever sitt...Får nesten dårlig samvittighet av å sitte her å sløve jeg. Bare dumt egentlig,men.... Det er lissom alltid noe som skulle vært gjort her i huset..Er det vanlig å ha det sånn? Min kjære sier jeg er ei huggæren høne med støv på hjernen, men det er IKKE sant. Da kunne jeg iallfall ikke bodd sammen med han, er litt rotekopp kan man si... Men, han er flink til mange ting også da, må jo nevne det i samme slengen... Må forresten bare nevne at han var inne å tittet litt på KG og lurte på hvem han derre sambo alle skrev om var....????? Han lo da jeg forklarte at det var en forkortelse av ordet samboer. Men, han skulle IKKE bli kalt for sambo mente han, han så lissom for seg "Lille sorte Sambo" Så da får jeg vel respektere det Passer på stesønn imens min kjære er på jobb jeg, trøtt som en dupp...Det er pusejentene mine også, for de var ute i hele natt for første gang! Flinke snuppene seh... Sa til mannen at jeg skulle vente oppe til han kom hjem rundt midnatt, men nå er jeg jammen i tvil om jeg klarer..Har lagt meg så altfor sent hver kveld denne uken, så det kjennes ut som jeg er i minus på søvn.... Skal jobbe imorgen, men ellers tror jeg det blir en stille og rolig kjærestehelg. Mye som må gjøres i huset i løpet av helgen også. Siden jeg har vært her så lite så skriver jeg en oppsummering av uken som har gått: Mandag: Fri fra jobben.Var en tur i Sverige med kjæresten min, handlet masse mat! Tirsdag: Tok en "på sparket" tur til Ikea med min kjære, handlet endel til oss selv.Var en smule premenstruell, men det var suuuperkoselig! Onsdag: Jobbet sent,dro hjem og ordnet i huset. Hang opp nye lamper/ hyller osv. Torsdag: Jobbet sent, ordnet håret til ei venninne etter jobb. Dro hjem til meg etterpå, hadde ikke sett henne på lenge så det var innmari koselig Fredag: Vært hjemme etter jobb, passet på stesønn. Slappet av litt, endelig. Har fått seneb etennelse i armen min da.. (har ikke vært hos legen, men skal til uken.Men, det kjennes veldig ut som det). Håper det finnes en mirakelkur mot det! Det er nemlig nå vi får MASSE å gjøre på jobben.ALLE skal være fine på håret til Jul ikke sant????? Nå må jeg køye, klarer ikke å sitte oppe lenger jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 9. desember 2005 #325 Del Skrevet 9. desember 2005 Lille sorte sambo!! Hahahaha... Din kjære har nå fått et nytt kallenavn hos meg ihvertfall! Ha en fin helg vennen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiNNieMooSe Skrevet 10. desember 2005 Forfatter #326 Del Skrevet 10. desember 2005 (endret) Hehehehehe...Det er søtt synes jeg! Endret 10. desember 2005 av Bethina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiNNieMooSe Skrevet 10. desember 2005 Forfatter #327 Del Skrevet 10. desember 2005 Idag har jeg besøk av min lillesøster, vi har kosa oss veldig! Hun synes det er veldig stas å komme til meg, så hun kan være på msn! Har passet på stesønn også, det er så koselig når de små har sånne skikkelig gode dager hvor alt bare er helt konge, sånn var han idag og det var fantastisk! Leste litt i Nemo boka for han, og da sovnet han pladask... Han er bare det vakreste... Nå kom "lilles sorte sambo" hjem, trøtt å sliten han også etter kveldens forestilling. Så nå er det nattan på oss alle sammen her.. Nattinatt alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 12. desember 2005 #328 Del Skrevet 12. desember 2005 Hei søta!!! :kys_2: Lenge siden sist! Koss står det til med deg? Eg har endeleg fått juleferie (dvs. arbeid på matbutikken kvar dag), så eg skal nok få tid til litt meir KG og bryllupsplanlegging i løpet av jula tenker eg! Gledar meg! Har vore fælt med KG-nekt.. Hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiNNieMooSe Skrevet 12. desember 2005 Forfatter #329 Del Skrevet 12. desember 2005 (endret) Nå sitter jeg å har en liten "hyrdestund" for meg selv, før jeg skal ta kvelden. Må bare støvsuge først, ikke at det frister så seint,men...Min lillebror ble 13 år idag så vi har vært på besøk hos han idag. Gav ham "fantastic four" dvd`èn, og han stakk rett inn på rommet sitt og satt den på, så jeg håper og tror den falt i smak... Ellers er det hektisk som vanlig, gleder meg til jul da. Ligger ikke så godt an med gavene, men har bestillt endel på ebay, deilig å få det tilsendt, i tillegg til at man får så mye som ikke er å få tak i her. Bl.a Old spice after shave som min kjære 86 år gamle farfar er meget frustrert over at ikke finnes på markedet lenger, fordi det var hans "faste" merke i flere år. Koselig å kunne glede med noe sånt da synes jeg! Til pappa har jeg bestillt en boxershorts som the står "Best Dad" på..Til min lillesøster skal jeg kjøpe kjempesøte Hello Kitty tøfler.. Da er jeg iallefall igang. Over til bryllupsplanleggingen da, som jeg ikke har vært så aktiv med i det siste at det gjør noe, har det lissom mer "lagret" i hodet. MÅ bare komme igang, det evar 6 mnd igjen på lørdag!!! Hva er i boks: Forlovere Kirke Lokale Meny Kokk Servitører/bartender Dette skal ordnes med etter Jul: Kjole, tiara, smykker etc. (er ikke sikker ennå) Pynt Bordkort Invitasjoner (mulig bestille fra USA) Blomster Innkjøp ac alkohol (svigers skal handle i Tyskland) Gjesteliste (hvem til kaffe/middag osv) Ønskeliste Brudepiketøy (planlegge) Budsjett (hvor mye til hva) Brudgom tøy Gifteringer ++++++ Skal legge dette på is til over Jul, så kan jeg konsentrere meg om Julegaver, rengjøring og Julbakst frem til det Får svinge støvsugeren litt før jeg sovner... God natt! Endret 12. desember 2005 av Bethina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 13. desember 2005 #330 Del Skrevet 13. desember 2005 buuu..jeg vil gjøre juleting med silje... Men neida, eksamen først.... Skrev i dagboken min, at dere er bedt på julebrunsj den 22, men nevner det her for sikkerhetsskyld! Kommer til å dekke på mat på formiddagen, og så er det bare å komme når det passer! Noen blir til utover kvelden, og i fjor gikk vel de siste hjem tidlig på morgenen lille julaften..(vi fant ut at vin passer ypperlig til julebrunsj.. )... Ha det fint så lenge vennen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiNNieMooSe Skrevet 13. desember 2005 Forfatter #331 Del Skrevet 13. desember 2005 Takk for invitasjonen! Jeg må nok jobbe Huff, men hvis folk blir en stund kan vi jo stikke innom etter jobb, kanskje?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 14. desember 2005 #332 Del Skrevet 14. desember 2005 Takk for invitasjonen! Jeg må nok jobbe Huff, men hvis folk blir en stund kan vi jo stikke innom etter jobb, kanskje?? ← Bare å komme etter jobb!! Håper jo på at folk blir en stund, dessuten vet jeg at noen ikke kommer før sånn i 4tiden uansett..! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 14. desember 2005 #333 Del Skrevet 14. desember 2005 Håper dere får mer tid sammen snart Jeg var i Oslo sist stemorshelg Denne helga er det parteeey, på lørdag Fredagen skal vi kooose oss hjemme med senkveld og chips! Idag skal vi på King Kong. Planer fremover? Gjort noe bryllupsrelatert lately? Jeg skal få printa invitasjoner neste uke, senest i romjula Skal sende de ut på nyåret. Tiden går fort!! Kjøpt masse presanger? Jeg har såvidt begynt som vaaanlig.. Koooooooose deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiNNieMooSe Skrevet 14. desember 2005 Forfatter #334 Del Skrevet 14. desember 2005 Hei EPICA! Så kult med Osloshopping da! Jeg skal ut med ei venninne som har vært ute en gang etter fødselen for snart fire mnd siden. Det gleder jeg meg til, hun hun har nemlig flyttet til Sarpsborg pga pappaen til babyen, men det gjorde hun da hun var ganske langt på vei (de flyttet sammen ganske sent) så hun kjenner ikke utelivet her. Jeg skal vise henne litt rundt da vettu. Ikke at jeg kjenner byen best, er jo ikke herfra, men har fått sjekket ut litt... Er litt tteg med gavene jeg også, sånn er det hvert år! Men har vært hos legen idag pga ryggen min, og har blitt 40 prosent sykemeldt, så da har jeg jo iallefall tid til å gjøre klart til jul. Legen min sa at jeg må ta røntgenbilder av ryggen, for det var visst en mulighet for at jeg har noe skjevheter eller skiveutskliing.... Håper ikke det! Nå skal jeg sove..."Lille sorte sambo" (hehehehe intern les: litt oppe på siden) ligger her å snorker høyt, blir litt trøtt av å høre på....Gjeeeeesp.... Natta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 15. desember 2005 #335 Del Skrevet 15. desember 2005 Uffda Trist å høre om ryggen din.. !! Håper du får en superduper helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiNNieMooSe Skrevet 15. desember 2005 Forfatter #336 Del Skrevet 15. desember 2005 Hei Epica søta! Takk for omtanken...Er så rart å jobbe så lite, trodde jeg skulle jobbe fire timer om dagen, men det var visst bare tre! Jeg har jo plutselig masse tid til overs..Det er litt uvant kan man si Det er begrenset hva jeg klarer å gjøre også...Husarbeid mener jeg, men fikk noen smertestillende som virkelig funker, så jeg får benytte sjansen når jeg tar dem! Planer for helgen da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 17. desember 2005 #337 Del Skrevet 17. desember 2005 Innom med en nattaklem.. Håper det går bra med ryggen din, og håper du og lille sorte sambo stikker innom en tur på torsdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiNNieMooSe Skrevet 18. desember 2005 Forfatter #338 Del Skrevet 18. desember 2005 Hei dere. Idag har jeg vært hinsidig fyllesyk! Æsjamæien... Ble ganske full igår. Nå har det jammen vært mye festing i det siste. Det var jo moro da! Bare så kjipt å våkne med dundrende hodepine og "dritseriøstangst"..(hehehehe) Sambo hadde siste forestilling på juleshowet sitt igår, så han drakk også. Veldig sjeldent vi gjør det samtidig,så det ble litt krøll... Missforståelser osv. Men,men... Jeg klarte å taste pin koden min feil tre ganger, så derfor må jeg ha puk kode, men har JEG tatt vare på den??? Nei... Og Chesskontoret åpner ikke før imorgen, så må de sikkert sende ny kode, så jeg må sikkert gå i flere dager uten tlf. Føler meg helt LOST! Sitter hjemme ale uten tlf liksom....Åssen i allverden klarte folk seg før? :icon_question: Har hatt besøk av lillesøster og "eks stemor" idag og vi har bakt Negerboller, havremakroner og fløtekarameller Det var så koselig, det lukter skikkelig Jul her nå! Er trøtt jeg. Får vel legge meg snart. Natta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiNNieMooSe Skrevet 18. desember 2005 Forfatter #339 Del Skrevet 18. desember 2005 (endret) Aaghhhh,nå har jeg endelig kommet meg i seng.Skal bli utrolig deilig å bli ferdig med denne forferdelige hang over dagen!!!!! Pleier egentlig ikke å bli så dårlig, men drakk EN drink ( i tillegg til en flaske vin på deling med Jeanette og to øl), og det holder for at jeg skal bli klein. Sprit er gift for kroppen...Er veldig glad i "Lennart", så det blir gjerne en sånn på byen, fikk skikkelig dilla på julebordet, så siden da er det min favorittdrink! (også jeg som EGENTLIG ikke drikker sprit engang) Nå skal jeg besøke Jon Blund , bare se en episode av MILLENIUM på laptop`en først... Endret 18. desember 2005 av Bethina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 19. desember 2005 #340 Del Skrevet 19. desember 2005 (endret) Ja, festing er alltid moro Høres ut som du ble skikkelig fyllesyk!! stakkars Håper du føler deg bedre idag Endret 19. desember 2005 av Epica Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå