Gå til innhold

Bli du tent av bollemus?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Helt supert! Så senest i går ei perfekt bollemus. Ei dame rundt 25 ish luftet hunden i det deilige sommerværet, i kort topp og ferskenfarget(!!) tights. Fikk en liten titt da jeg kjørte forbi henne på fortauet. Gjett hva som tok all oppmerksomhet! Måtte tviholde i rattet. Ahh..tenker på akkurat det lille glimtet fremdeles.

Anonymkode: 2b3d7...088

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
On 6/15/2021 at 6:10 PM, AnonymBruker said:

Venusberget stikker ofte mer frem, så selve beinet stikker ut. Så har moder natur funnet ut at den må polstres, så da er det ofte at man samler mer fett der ja, så det blir en liten bolle. Enkelte unge tenker at det er feite folk som har fett på musa, men det stemmer ikke. Fettet legger seg på kroppen avhengig av genene. Derfor har enkelte bittesmå pupper og stor rumpe, og noen har store pupper og smal midje, osv. 
Bollemus består for det meste av bein, med fett og hud utenpå. Jeg får hele tiden blåmerker på musa om jeg tar feks burpees, for da smeller skambeinet ned i gulvet. Det er altså selve beinet som er større enn hos de som har "flatmus", og ikke noe med vekt eller sånt. 

Anonymkode: 37586...73f

Helt riktig, bmi på 18,5 og evig bollemus 😁

Anonymkode: 87bd4...7bf

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
20 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg klarer ikke å ikke se på bollemusa til tennåringsdatteren til dama på snart 20 år. Når hun har trange skjørt, bikini eller ser henne i g streng så er det umulig å ikke legge merke til ! Hun er veldig utviklet og har store pupper for alderen , veldig også. Og hun er en høy og flott jente , og jeg klarer ikke å ikke se på bollemusa hennes fordi den er skikkelig fyldig og flott😱😉 er ikke ofte jeg har sett en slik form som hun har , hun selv synes den er tykk og vet hun ikke liker formene sine der nede men jeg synes det er så sykt sexy! Har sett henne sove helt naken en gang for flere måneder siden også ved en feiltagelse men da måtte jeg bare kikke litt før jeg lukket døra igjen... så at hun hadde en frodig busk der nede og det var første gangen jeg så puppene hennes og resten naken. Har runket så sykt mange ganger til tanken 😌 klarer ikke å slutte å tenke på det. Har så lyst å smake 😉  min hemmelighet!😉

Anonymkode: 7c763...192

🤮

Anonymkode: 87bd4...7bf

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Obscura
AnonymBruker skrev (På 6.7.2021 den 14.35):

Jeg klarer ikke å ikke se på bollemusa til tennåringsdatteren til dama på snart 20 år. Når hun har trange skjørt, bikini eller ser henne i g streng så er det umulig å ikke legge merke til ! Hun er veldig utviklet og har store pupper for alderen , veldig også. Og hun er en høy og flott jente , og jeg klarer ikke å ikke se på bollemusa hennes fordi den er skikkelig fyldig og flott😱😉 er ikke ofte jeg har sett en slik form som hun har , hun selv synes den er tykk og vet hun ikke liker formene sine der nede men jeg synes det er så sykt sexy! Har sett henne sove helt naken en gang for flere måneder siden også ved en feiltagelse men da måtte jeg bare kikke litt før jeg lukket døra igjen... så at hun hadde en frodig busk der nede og det var første gangen jeg så puppene hennes og resten naken. Har runket så sykt mange ganger til tanken 😌 klarer ikke å slutte å tenke på det. Har så lyst å smake 😉  min hemmelighet!😉

æsj

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Blir tent av uansett..

For meg er en kropp en kropp, uavhenging om tynn eller feit.

Anonymkode: 76d0d...feb

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

ABM
AnonymBruker skrev (På 9.6.2021 den 0.36):

Dere menn, blir dere tent om en dame dere eller liker, har bollemus?  Jeg synes det er skikkelig fint.  Fordi jeg liker formen en vulva har, og når den er enda tydeligere, er det bare enda finere.  

Anonymkode: 1a4f9...b3a

Bollemus? Blir tent av all slags mus jeg...men bare hvis jeg liker dama den sitter på....:)

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

For en fantastisk tråd, ironisk nok er det her jeg får ny tro på hvor herlige menn er 😅 dere sier så mye fint. 

Jeg har bollemus, hater den. Har blitt verre etter fødsel. Og har kun hatt 3 partnere på 10 år fordi jeg gruer meg til å vise meg frem... 

Men så kommer jeg over denne tråden... 😇❤️

Anonymkode: 380dc...dcb

Lenke til innlegg
Del på andre sider
  • 3 uker senere...
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 6.7.2021 den 14.35):

Har faktisk opplevd det samme som deg 😄 sett stedatter naken flere ganger slik sovende 22 år …  og jeg tokk meg i å kikke… 

jeg har også hatt tanker som er sexuelle med stedatter, nå er det slutt mellom meg og dama så teoretisk sett er det litt annerledes. 
men det hender jeg drømmer meg litt bort . 

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Master1

Bare ett svar på det 

JA ! ! !

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 16.7.2021 den 0.48):

For en fantastisk tråd, ironisk nok er det her jeg får ny tro på hvor herlige menn er 😅 dere sier så mye fint. 

Jeg har bollemus, hater den. Har blitt verre etter fødsel. Og har kun hatt 3 partnere på 10 år fordi jeg gruer meg til å vise meg frem... 

Så nydelig. Jeg elsker synet av bollemus😍

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Har aldri skjønt hva bollemus er :(

Anonymkode: 89425...73e

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 2021-8-2 den 4.47):

Har faktisk opplevd det samme som deg 😄 sett stedatter naken flere ganger slik sovende 22 år …  og jeg tokk meg i å kikke… 

jeg har også hatt tanker som er sexuelle med stedatter, nå er det slutt mellom meg og dama så teoretisk sett er det litt annerledes. 
men det hender jeg drømmer meg litt bort . 

Du har opplevd det samme som deg selv? Abkoden avslører deg... 🙄

Anonymkode: 39b70...fc0

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg har veldig bollemus, uansett vekt. Er ikke bare benet som står lenger ut heller, jeg har alltid skikkelig polstring også (igjen, selv som slank) både på venusberget og på kjønnsleppene. Har ofte vurdert fettsuging, for den kan synes selv i skjørt. Syns den ser vondsomt vulgær ut, men menn ser ut til å like det veldig godt  🤷‍♀️

Anonymkode: d0a95...b33

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Du har opplevd det samme som deg selv? Abkoden avslører deg... 🙄

Anonymkode: 39b70...fc0

:hoho: det der er like morsomt hver gang :fnise: 

Anonymkode: 5a107...3c6

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg har veldig bollemus, uansett vekt. Er ikke bare benet som står lenger ut heller, jeg har alltid skikkelig polstring også (igjen, selv som slank) både på venusberget og på kjønnsleppene. Har ofte vurdert fettsuging, for den kan synes selv i skjørt. Syns den ser vondsomt vulgær ut, men menn ser ut til å like det veldig godt  🤷‍♀️

Anonymkode: d0a95...b33

Nei ikke ta fettsuging.  slaNnk dame med bollemus...wow. Ikke forandre det.  

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
On 7/16/2021 at 12:48 AM, AnonymBruker said:

Du trenger nok ikke å grue deg for å vise deg fram. De aller, aller fleste av oss mannfolk vet at jenter ser forskjellige ut der nede. Hver eneste penis i verden er heller ikke lik.. Vi vet også at ting kan bli annerledes etter fødsel. Hvis du viser deg fram for en partner og den personen ikke liker det så finn deg en annen. Hver dame jeg har vært med har vært forskjellig der nede men alle har vært nydelige. 

Anonymkode: 8052e...31e

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Bollemus er nydelig ❤️ Jo større jo bedre! Det er fantastisk sexy med klær som viser og fremhever bollemusa! 

Anonymkode: ddf30...8aa

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Bollemus er nydelig ❤️ Jo større jo bedre! Det er fantastisk sexy med klær som viser og fremhever bollemusa! 

Anonymkode: ddf30...8aa

jaaa😍🥰Allerede da jeg var tenåring, ble eg tiltrukkket av det.   Masse jenter i trange jeans, og jeg fantaserte om vordan det så ut bak klærne😛

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...