Gå til innhold

Bli du tent av bollemus?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dere menn, blir dere tent om en dame dere eller liker, har bollemus?  Jeg synes det er skikkelig fint.  Fordi jeg liker formen en vulva har, og når den er enda tydeligere, er det bare enda finere.  

Anonymkode: 1a4f9...b3a

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bollemus er kjempefint. Blir litt som med pupper. Trenger ikke være så ekstrem i størrelse, men bare fint å få en påminnelse daglig, også gjennom klærne, om hvor fin hun er 😍

Anonymkode: 2b3d7...088

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Bollemus er kjempefint. Blir litt som med pupper. Trenger ikke være så ekstrem i størrelse, men bare fint å få en påminnelse daglig, også gjennom klærne, om hvor fin hun er 😍

Anonymkode: 2b3d7...088

Ja, så fint😍

Anonymkode: 1a4f9...b3a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjern litt bred vulva da?

Anonymkode: 1a4f9...b3a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 9.6.2021 den 0.36):

Dere menn, blir dere tent om en dame dere eller liker, har bollemus?  Jeg synes det er skikkelig fint.  Fordi jeg liker formen en vulva har, og når den er enda tydeligere, er det bare enda finere.  

Anonymkode: 1a4f9...b3a

Så lenge det bare er musa som er bollete. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg gjør det. Blir vel noe lignende at jenter liker å se litt av formen når vi gutter har på oss joggebukser som er litt stramme i fronten

Anonymkode: 8052e...31e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Paramount
Frekkulf skrev (13 timer siden):

Så lenge det bare er musa som er bollete. 

Den var frekk Ulf!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Paramount skrev (Akkurat nå):

Den var frekk Ulf!

Kanskje, men den var ærlig. Og på et forum skal man være ærlige. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Paramount
Frekkulf skrev (6 minutter siden):

Kanskje, men den var ærlig. Og på et forum skal man være ærlige. 

Det var et ordspill, syntes det kledde brukernavnet ditt ganske bra ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Ja, jeg gjør det. Blir vel noe lignende at jenter liker å se litt av formen når vi gutter har på oss joggebukser som er litt stramme i fronten

Anonymkode: 8052e...31e

Hahaha, newsflash, «vi jenter» liker ikke det! Noe teitere og mer avtennende vet jeg ikke om...

Anonymkode: 4cbc2...c42

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Paramount skrev (1 minutt siden):

Det var et ordspill, syntes det kledde brukernavnet ditt ganske bra ;) 

Mange synes det. :) 

Men jeg er ærlig der andre jatter med. Da kan jeg gjerne oppleves som frekk  :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lange ulike fittelepper og stor klitt er enda mere sexy... åååh jeg får så innmari lyst,  jeg kan kose på timesvis og høre på golyder.... Roterende underliv, stønn, smatting, svelging, kyssing og fuglekvitter utenfor soveromsvinduet, da føler jeg meg hjemme❤️🥰🙈

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Ja, jeg gjør det. Blir vel noe lignende at jenter liker å se litt av formen når vi gutter har på oss joggebukser som er litt stramme i fronten

Anonymkode: 8052e...31e

Aldri hørt jenter sagt at de liker det XD til og med menn ser ut til å ha skrekk for penis utsikt. Men jenter med pupper er digge å se på. Føler jenter er mer... de vil pule deg om du er atraktiv for dem. Personlighet, karakter eller hva enn det er. Er bare slik jeg ser på det.

Anonymkode: 4727d...c8e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jo ikke si at det er fint - det er heller litt vulgært og stygt, men på en måte som stygge og vulgære ting kan være sexy nettopp fordi de er stygge og vulgære.

Anonymkode: cfca8...b0d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 9.6.2021 den 0.36):

Dere menn, blir dere tent om en dame dere eller liker, har bollemus?  Jeg synes det er skikkelig fint.  Fordi jeg liker formen en vulva har, og når den er enda tydeligere, er det bare enda finere.  

Anonymkode: 1a4f9...b3a

Både bollemus og flatmus er prima vare. Er man uenig er man kanskje ikke hetro nok.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Isolert sett synes jeg bollemus er sexy, men det har aldri hatt, og jeg ser ikke for meg at det kommer til å få noen som helst betydning for valg av seksualpartner. 

Anonymkode: fce7b...7a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bamseklemmer skrev (4 timer siden):

Lange ulike fittelepper og stor klitt er enda mere sexy... åååh jeg får så innmari lyst,  jeg kan kose på timesvis og høre på golyder.... Roterende underliv, stønn, smatting, svelging, kyssing og fuglekvitter utenfor soveromsvinduet, da føler jeg meg hjemme❤️🥰🙈

Jeg har litt bollemus, litt lange kjønnslepper og litt stor klitt. Mannen min elsker det. Meg selv hater det, fordi jeg alltid har trodd jeg var unormal og ønsker å ta en operasjon (mannen nekter, så jeg skjønner ikke at dere syns dette er fint 🙈).

Men jeg har ingen problemer med å få orgasme da. Den kommer ofte veldig raskt og kraftig. Og får oftest mulitorgasmer, så litt fordeler har jeg da 🙄

Anonymkode: 03312...c96

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg har litt bollemus, litt lange kjønnslepper og litt stor klitt. Mannen min elsker det. Meg selv hater det, fordi jeg alltid har trodd jeg var unormal og ønsker å ta en operasjon (mannen nekter, så jeg skjønner ikke at dere syns dette er fint 🙈).

Men jeg har ingen problemer med å få orgasme da. Den kommer ofte veldig raskt og kraftig. Og får oftest mulitorgasmer, så litt fordeler har jeg da 🙄

Anonymkode: 03312...c96

Woow, multiorgasmer = mange hærlige golyder... Synes jeg hører senga knirke litt ekstra når du spenner kroppen og roterer med underlivet, stønn, høy pusting, og den fantastiske stillheten når du kjenner at orgasmen brenner som et lyn nedover ryggsøylen. Å se på sammentrekningene, og kjenne at kroppen dirrer, forså å høre godordene hvor deilig jeg gjør det...

Jeg sparer ikke på godordene når jeg ser ei delikat fitte, og jeg kysser og nusser ho som om det skulle ha vært et ansikt. jeg kan faktisk bli "forelsket" i en sånn naturlig urørt skjønnhet...

Herrefred så heldig mannen din er som har deg... han  har nok rett og mener det han sier🧡

For meg er det en stor drivkraft å gjøre en kvinne lykkelig og tilfreds, ikke rart rekorden min er 2 t og 45 minutter der nede

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Jeg har litt bollemus, litt lange kjønnslepper og litt stor klitt. Mannen min elsker det. Meg selv hater det, fordi jeg alltid har trodd jeg var unormal og ønsker å ta en operasjon (mannen nekter, så jeg skjønner ikke at dere syns dette er fint 🙈).

Men jeg har ingen problemer med å få orgasme da. Den kommer ofte veldig raskt og kraftig. Og får oftest mulitorgasmer, så litt fordeler har jeg da 🙄 

Anonymkode: 03312...c96

Da skal du bre være glad for sånn du er laga.  Høres herlig ut.

Anonymkode: 1a4f9...b3a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...