Gå til innhold

Bli du tent av bollemus?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Jeg har litt bollemus, litt lange kjønnslepper og litt stor klitt. Mannen min elsker det. Meg selv hater det, fordi jeg alltid har trodd jeg var unormal og ønsker å ta en operasjon (mannen nekter, så jeg skjønner ikke at dere syns dette er fint 🙈).

Men jeg har ingen problemer med å få orgasme da. Den kommer ofte veldig raskt og kraftig. Og får oftest mulitorgasmer, så litt fordeler har jeg da 🙄

Anonymkode: 03312...c96

 

1930b48401227f94585b4f092a3036a9.gif

Anonymkode: 4a1ee...dc4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bollemus er supert. Smalt liv og runde fyldige lår gir ekstra tydelig bollemus, skikkelig fint og feminint! 

Anonymkode: 2b3d7...088

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva ER egentlig bollemus? Er det når man har litt ekstra fett på venusberget?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Obscura skrev (10 timer siden):

Hva ER egentlig bollemus? Er det når man har litt ekstra fett på venusberget?

Ja så det står litt ut, skambenet er gjerne mer fremskutt også. Alle kvinner har vet en del fett der, men noen har mer enn andre.

Anonymkode: 1a4f9...b3a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 9.6.2021 den 0.36):

Dere menn, blir dere tent om en dame dere eller liker, har bollemus?  Jeg synes det er skikkelig fint.  Fordi jeg liker formen en vulva har, og når den er enda tydeligere, er det bare enda finere.  

Anonymkode: 1a4f9...b3a

Jeg er selv kvinne og har såkalt bollemus, har aldri opplevd at noen ikke liker den og jeg må også ærlig innrømme at om jeg ser en bollemus selv så titter jeg alltid 2 ganger 🙂 

Anonymkode: 0a060...045

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg er selv kvinne og har såkalt bollemus, har aldri opplevd at noen ikke liker den og jeg må også ærlig innrømme at om jeg ser en bollemus selv så titter jeg alltid 2 ganger 🙂 

Anonymkode: 0a060...045

Saftige bollemus er godt ❤️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har også bollemus. Har alltid vært flau over den, og jeg må si jeg misliker den.  Min er så stor at den vises når jeg har klær på og. Hater det 😭 Håper jeg finner meg en mann som liker bollemus...

Anonymkode: 5da7e...7ac

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bummelong skrev (1 time siden):

Saftige bollemus er godt ❤️

Takk for at du får meg til å smile og bli enda mer selvsikker.

Anonymkode: 0a060...045

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Jeg har også bollemus. Har alltid vært flau over den, og jeg må si jeg misliker den.  Min er så stor at den vises når jeg har klær på og. Hater det 😭 Håper jeg finner meg en mann som liker bollemus...

Anonymkode: 5da7e...7ac

Ikke mislike den, vi er mange som har bollemus , min er også stor , viser tydelig gjennom klærne og kjæresten min elsker den.

Anonymkode: 0a060...045

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Javisst er bollemus deilig, helst ei glatt med indre kjønnslepper som stikker litt ut. Nam nam….

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Jeg har også bollemus. Har alltid vært flau over den, og jeg må si jeg misliker den.  Min er så stor at den vises når jeg har klær på og. Hater det 😭 Håper jeg finner meg en mann som liker bollemus...

Anonymkode: 5da7e...7ac

Det er store muligheter

Anonymkode: 1a4f9...b3a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Ikke mislike den, vi er mange som har bollemus , min er også stor , viser tydelig gjennom klærne og kjæresten min elsker den.

Anonymkode: 0a060...045

Nydelig.

Anonymkode: 1a4f9...b3a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 9.6.2021 den 0.36):

Dere menn, blir dere tent om en dame dere eller liker, har bollemus?  Jeg synes det er skikkelig fint.  Fordi jeg liker formen en vulva har, og når den er enda tydeligere, er det bare enda finere.  

Anonymkode: 1a4f9...b3a

Jeg liker det ikke, men folk er forskjellige.

Anonymkode: 23ecd...6d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror jeg tenner på all slags mus jeg. 

Anonymkode: 3f483...e3b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

vesteraalen skrev (19 timer siden):

Javisst er bollemus deilig, lig også på bollemusei glatt med indre kjønnslepper som stikker litt ut. Nam nam….

Synes en hårdott på venusberget er nydelig også på bollemus

Anonymkode: 1a4f9...b3a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 13.6.2021 den 10.33):

Ikke mislike den, vi er mange som har bollemus , min er også stor , viser tydelig gjennom klærne og kjæresten min elsker den.

Anonymkode: 0a060...045

Så klart, tenk en så uskyldig måte å vise at du er hot!! Tviler virkelig på at mange menn skjemmes over ei dame som har tydelig bollemus. Skal ikke si at jeg er direkte stolt, men det er ikke langt unna, det gjør absolutt ingen ting når andre menn blir litt misunnelige 😂

Anonymkode: 2b3d7...088

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (På 11.6.2021 den 1.14):

Ja, jeg gjør det. Blir vel noe lignende at jenter liker å se litt av formen når vi gutter har på oss joggebukser som er litt stramme i fronten

Anonymkode: 8052e...31e

Mannfolk altså, så sykt innbilske 🙈

 

Anonymkode: 010c8...4f0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å herlighet! Hvordan blokkerer man brukere her inne? Trodde jeg hadde blokkert en av brukerne som svarer her, da det er veldig mye fantasier og virker som det er lite erfaring ute og går...

Menn liker mus, ferdig snakka. Har selv en solid bolle som stikker ut under tettsittende klær, og hadde det ikkke vært for puppene så hadde den absolutt vært høyeste punkt på kroppen når jeg soler meg i bikini. Hadde store komplekser for den før, for som tenåring og ung og usikker så kan man ha komplekser for de merkeligste ting. Skal love deg at ingen har noensinne klaget på musa mi. Tvert i mot viser de stor begeistring, og elsker at akkurat denne musa får de leke med og kose seg med.  Om folk mener noe om deg når du går rundt for deg selv, påkledd, så får de mene det. Det finnes ikke et mannfolk i hele verden som hadde snudd pga musa di! 
De fineste puppene i verden er de man kan ta og kose på, og kjøre "motorboat" med, og den fineste musa - bolle eller ei - er den man har foran seg her og nå. På samme måte som vi kvinner liker den penisen som vi kan kose oss med. Uavhengig av om andre har "større, finere, mindre skeiv" osv. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Obscura skrev (På 12.6.2021 den 13.13):

Hva ER egentlig bollemus? Er det når man har litt ekstra fett på venusberget?

Venusberget stikker ofte mer frem, så selve beinet stikker ut. Så har moder natur funnet ut at den må polstres, så da er det ofte at man samler mer fett der ja, så det blir en liten bolle. Enkelte unge tenker at det er feite folk som har fett på musa, men det stemmer ikke. Fettet legger seg på kroppen avhengig av genene. Derfor har enkelte bittesmå pupper og stor rumpe, og noen har store pupper og smal midje, osv. 
Bollemus består for det meste av bein, med fett og hud utenpå. Jeg får hele tiden blåmerker på musa om jeg tar feks burpees, for da smeller skambeinet ned i gulvet. Det er altså selve beinet som er større enn hos de som har "flatmus", og ikke noe med vekt eller sånt. 

Anonymkode: 37586...73f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bollemus og har ikke møtt eller hørt om en eneste mann som IKKE har elsket det. Alle jeg har vært med har digga den. 

Anonymkode: 2a711...149

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...