Gå til innhold

Bli du tent av bollemus?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (På 13.6.2021 den 10.27):

Jeg har også bollemus. Har alltid vært flau over den, og jeg må si jeg misliker den.  Min er så stor at den vises når jeg har klær på og. Hater det 😭 Håper jeg finner meg en mann som liker bollemus...

Anonymkode: 5da7e...7ac

Du vil garantert finne en mann som liker din bollemus.  Når kvinner med bollemus går i trange bukser blir  det eit blikkfang, men ingenting å skjemmes over.    

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 13.6.2021 den 10.27):

Jeg har også bollemus. Har alltid vært flau over den, og jeg må si jeg misliker den.  Min er så stor at den vises når jeg har klær på og. Hater det 😭 Håper jeg finner meg en mann som liker bollemus...

Anonymkode: 5da7e...7ac

Høres sexy ut👌

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bollemus er for mye 80tall. Hårete bollemus.  Nei takk

Anonymkode: 305f9...116

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joa, jeg fikk meg en gang en dansk bollemus i baksetet parkert utenfor www.bolleland.no

Anonymkode: 03a03...4a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelp, jeg sliter med å skjønne hva bollemus er! Altså hvordan ser en bollemus ut? 🙈 Har ikke alle det? 

Anonymkode: cf80c...ebf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hjelp, jeg sliter med å skjønne hva bollemus er! Altså hvordan ser en bollemus ut? 🙈 Har ikke alle det? 

Anonymkode: cf80c...ebf

Bollemus kjennetegnes av at den står litt ut, så den synes godt når hun har tettittende klær på. Skambenet er mer utstående om du  har bollemus.  Ikke alle har det.  

Anonymkode: 1a4f9...b3a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Bollemus kjennetegnes av at den står litt ut, så den synes godt når hun har tettittende klær på. Skambenet er mer utstående om du  har bollemus.  Ikke alle har det.  

Anonymkode: 1a4f9...b3a

Hun har for mye flesk på fitta,det er ikke pent. Tenner ikke på det. Overhodet 

Anonymkode: 305f9...116

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hun har for mye flesk på fitta,det er ikke pent. Tenner ikke på det. Overhodet 

Anonymkode: 305f9...116

Du kan ha bollemus og likevel være relativt slank.  Det er skambenet som står mer ut enn hos andre, ikke nødvendigvis mye 'flesk'. 

Anonymkode: 1a4f9...b3a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Du kan ha bollemus og likevel være relativt slank.  Det er skambenet som står mer ut enn hos andre, ikke nødvendigvis mye 'flesk'. 

Anonymkode: 1a4f9...b3a

Det er like stygt synes jeg.

En kan være flat og sexy også.

Anonymkode: 305f9...116

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest DEN NAKNE GARTNER
AnonymBruker skrev (På 9.6.2021 den 0.36):

Dere menn, blir dere tent om en dame dere eller liker, har bollemus?  Jeg synes det er skikkelig fint.  Fordi jeg liker formen en vulva har, og når den er enda tydeligere, er det bare enda finere.  

Anonymkode: 1a4f9...b3a

Enig! Syns det er deilig. Liker litt å "ta i" :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Du kan ha bollemus og likevel være relativt slank.  Det er skambenet som står mer ut enn hos andre, ikke nødvendigvis mye 'flesk'. 

Anonymkode: 1a4f9...b3a

Enig. De aller fleste er skapt ganske likt, mer eller mindre. Små forskjeller kan utgjøre store ting, for enkelte. Noe så enkelt som klesvalg kan til og med avgjøre om du har synlig bollemus eller ikke.

Anonymkode: 2b3d7...088

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En skikkkelig god bollemus er ikke å forakte.

Det er både vakkert og pirrende 

 

Men, Mus er MUS da

skratter

 

 

Mvh

M@ster

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 6/13/2021 at 10:27 AM, AnonymBruker said:

Jeg har også bollemus. Har alltid vært flau over den, og jeg må si jeg misliker den.  Min er så stor at den vises når jeg har klær på og. Hater det 😭 Håper jeg finner meg en mann som liker bollemus...

Anonymkode: 5da7e...7ac

Bør ikke by på problemer! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ELSKER bollemus og små pupper 🙂

Anonymkode: 8f36b...1ae

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 6/11/2021 at 1:14 AM, AnonymBruker said:

Ja, jeg gjør det. Blir vel noe lignende at jenter liker å se litt av formen når vi gutter har på oss joggebukser som er litt stramme i fronten

Anonymkode: 8052e...31e

Er dette deg?

 

funny-boy-skinny-jeans.thumb.jpg.fc7fb6fdda3b90e28ad100ca1684b687.jpg

 

Joggebukser skal være romslige og løse. Det er det som er hele poenget med joggebukse. Hvis du går med trange joggebukser vil folk bare le av deg bak ryggen din. 

 

Anonymkode: dfee9...f6d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 16.6.2021 den 18.30):

Bollemus er for mye 80tall. Hårete bollemus.  Nei takk

Anonymkode: 305f9...116

Bollemus er ikke noe man velger å ha ut fra mote. Enten har du det, eller så har du ikke.  Hårvekst på fitta kan du regulere noe, enten barbere helt, frisere eller la det gro.

Anonymkode: 1a4f9...b3a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Er dette deg?

 

funny-boy-skinny-jeans.thumb.jpg.fc7fb6fdda3b90e28ad100ca1684b687.jpg

 

Joggebukser skal være romslige og løse. Det er det som er hele poenget med joggebukse. Hvis du går med trange joggebukser vil folk bare le av deg bak ryggen din. 

 

Anonymkode: dfee9...f6d

😂😂😂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Jeg klarer ikke å ikke se på bollemusa til tennåringsdatteren til dama på snart 20 år. Når hun har trange skjørt, bikini eller ser henne i g streng så er det umulig å ikke legge merke til ! Hun er veldig utviklet og har store pupper for alderen , veldig også. Og hun er en høy og flott jente , og jeg klarer ikke å ikke se på bollemusa hennes fordi den er skikkelig fyldig og flott😱😉 er ikke ofte jeg har sett en slik form som hun har , hun selv synes den er tykk og vet hun ikke liker formene sine der nede men jeg synes det er så sykt sexy! Har sett henne sove helt naken en gang for flere måneder siden også ved en feiltagelse men da måtte jeg bare kikke litt før jeg lukket døra igjen... så at hun hadde en frodig busk der nede og det var første gangen jeg så puppene hennes og resten naken. Har runket så sykt mange ganger til tanken 😌 klarer ikke å slutte å tenke på det. Har så lyst å smake 😉  min hemmelighet!😉

Anonymkode: 7c763...192

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 11.6.2021 den 20.27):

Jeg har litt bollemus, litt lange kjønnslepper og litt stor klitt. Mannen min elsker det. Meg selv hater det, fordi jeg alltid har trodd jeg var unormal og ønsker å ta en operasjon (mannen nekter, så jeg skjønner ikke at dere syns dette er fint 🙈).

Men jeg har ingen problemer med å få orgasme da. Den kommer ofte veldig raskt og kraftig. Og får oftest mulitorgasmer, så litt fordeler har jeg da 🙄

Anonymkode: 03312...c96

Damer skjønner ikke sånn desverre. Musa di høres helt fantastisk ut. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig blir jeg tent av bolle mus og bak mus og de fleste andre muser

Jeg er da Mann

 

M@ster

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...