Gå til innhold

Paradise hotel 2021

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hva synes dere om episoden i går? Jeg synes den var treig. Ikke mye som skjedde. Håper den tar seg opp snart. Bortsett fra det er jeg ellers klar for ny sesong. Håper Imani klarer seg. 💪🏻❤️

Endret av Gjenferdet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjenferdet skrev (4 timer siden):

Hva synes dere om episoden i går? Jeg synes den var treig. Ikke mye som skjedde. Håper den tar seg opp snart. Bortsett fra det er jeg ellers klar for ny sesong. Håper Imani klarer seg. 💪🏻❤️

Jeg har nå sett både gårsdagens og dagens, og jeg håper ikke jeg spoiler for mye om jeg sier at jeg synes begge episodene har vært litt treige. Men jeg tror det har noe med at vi går fra å nettop ha sett avslutningen av en sesong der vi kjenner alle deltakerne, til å skulle starte med en ny sesong hvor vi må bli kjent med deltakerne.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes flokken virker litt kjedelig. Det er ingen som provoserer meg, og ingen som egentlig underholder meg heller. Masse pappagutter og en håndfull bimboer. Håper det tar seg opp :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sesongen ble ødelagt da Imani røk. Jeg ble altså så sur 😑 hun var mitt favorittmenneske fra forrige sesong og hadde høyst sannsynlig blitt det i år også. 

Litt tidlig å si enda hvem jeg «heier» på, for det har vært kjedelige greier til nå. Gleder meg vilt til Even Kvam kommer inn. Han er jo kanskje noe av det beste Paradise Hotel har å by på. Av jentene har jeg kanskje mest sansen for Vendela per nå. Synes hun virker som en sjukt oppegående og rå dame. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser vi har to tråder pågående om det samme. Og denne tråden gjaldt vel for sesong 14. 

Så håper vi kan samle oss i samme tråd i sesong 15 heller :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ctrl skrev (15 timer siden):

Ser vi har to tråder pågående om det samme. Og denne tråden gjaldt vel for sesong 14. 

Så håper vi kan samle oss i samme tråd i sesong 15 heller :) 

opprettet ny da det er to forskjellige sesonger:) 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 måneder senere...
  • 3 måneder senere...

Det har vært mye drama med Maiken, Ludvig og Solveig. Og Victoria. 

Maiken og Ludvig var kjærester og mens de var sammen så har Ludvig vært utro med Solveig. Hvorfor Maiken og Victoria gikk fra å være bff til uvenner vet jeg ikke. Men Victoria og Solveig er ihvertfall close. 

Maiken er ikke venner med noen av disse.

Noen som kan bekrefte/avbekrefte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...