Gjest 123 eller noe Skrevet 17. september 2021 #401 Del Skrevet 17. september 2021 Takk, er ikke på IG så ikke rart jeg misset denne ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silva Pluvialis Skrevet 21. september 2021 #402 Del Skrevet 21. september 2021 (endret) Hva synes dere om episoden i går? Jeg synes den var treig. Ikke mye som skjedde. Håper den tar seg opp snart. Bortsett fra det er jeg ellers klar for ny sesong. Håper Imani klarer seg. 💪🏻❤️ Endret 21. september 2021 av Gjenferdet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cambria Skrevet 21. september 2021 #403 Del Skrevet 21. september 2021 Gjenferdet skrev (4 timer siden): Hva synes dere om episoden i går? Jeg synes den var treig. Ikke mye som skjedde. Håper den tar seg opp snart. Bortsett fra det er jeg ellers klar for ny sesong. Håper Imani klarer seg. 💪🏻❤️ Jeg har nå sett både gårsdagens og dagens, og jeg håper ikke jeg spoiler for mye om jeg sier at jeg synes begge episodene har vært litt treige. Men jeg tror det har noe med at vi går fra å nettop ha sett avslutningen av en sesong der vi kjenner alle deltakerne, til å skulle starte med en ny sesong hvor vi må bli kjent med deltakerne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 07.27 Skrevet 21. september 2021 #404 Del Skrevet 21. september 2021 Jeg synes flokken virker litt kjedelig. Det er ingen som provoserer meg, og ingen som egentlig underholder meg heller. Masse pappagutter og en håndfull bimboer. Håper det tar seg opp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
powerpuffen Skrevet 26. september 2021 #405 Del Skrevet 26. september 2021 Sesongen ble ødelagt da Imani røk. Jeg ble altså så sur 😑 hun var mitt favorittmenneske fra forrige sesong og hadde høyst sannsynlig blitt det i år også. Litt tidlig å si enda hvem jeg «heier» på, for det har vært kjedelige greier til nå. Gleder meg vilt til Even Kvam kommer inn. Han er jo kanskje noe av det beste Paradise Hotel har å by på. Av jentene har jeg kanskje mest sansen for Vendela per nå. Synes hun virker som en sjukt oppegående og rå dame. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ctrl Skrevet 26. september 2021 #406 Del Skrevet 26. september 2021 Ser vi har to tråder pågående om det samme. Og denne tråden gjaldt vel for sesong 14. Så håper vi kan samle oss i samme tråd i sesong 15 heller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christina82 Skrevet 27. september 2021 #407 Del Skrevet 27. september 2021 Ctrl skrev (15 timer siden): Ser vi har to tråder pågående om det samme. Og denne tråden gjaldt vel for sesong 14. Så håper vi kan samle oss i samme tråd i sesong 15 heller opprettet ny da det er to forskjellige sesonger:) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Urias Skrevet 10. januar 2022 #408 Del Skrevet 10. januar 2022 Dømt! https://www.vg.no/rampelys/i/dnpKXO/paradise-hotel-vinner-doemt-til-fire-aar-og-fem-maaneder-fengsel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Innsidenut Skrevet 13. april 2022 #409 Del Skrevet 13. april 2022 Det har vært mye drama med Maiken, Ludvig og Solveig. Og Victoria. Maiken og Ludvig var kjærester og mens de var sammen så har Ludvig vært utro med Solveig. Hvorfor Maiken og Victoria gikk fra å være bff til uvenner vet jeg ikke. Men Victoria og Solveig er ihvertfall close. Maiken er ikke venner med noen av disse. Noen som kan bekrefte/avbekrefte? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå