Gå til innhold

Paradise hotel 2021

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Heller Erik enn Even! Jeg digga Erik i hans sesong da, men det var pga. gjengen som var med, han fungerer ikke like godt i den gjengen som er med nå, tror jeg. 

Dagens episode var blæ, jeg savner de gamle 40. minutters episodene de hadde før, og par-sermoni hver torsdag. Forstår ikke hvorfor de endra på et opplegg som fungerte så bra. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

skruttveig skrev (21 timer siden):

Så man MÅ betale for viaplay i år for å se det? Husker vi bare har sett det på viafree før, da med ekstreme mengder reklame, men likevel greit. Har ikke lyst å betale for noen viaplay for kun å se et program søppeltv! :(

Jeg så episodene igår på viafree :) 

Anonymkode: 36698...4eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 123 eller noe
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg så episodene igår på viafree :) 

Ahh takk for svar, der dukket det opp hos oss også 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvorfor kunne de ikke bare avsløre det i denne episoden? Hvorfor måtte vi ha en hel episode med elefanten? Han Markus går meg allerede på nervene. 

Anonymkode: deeb4...820

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjedeligste episoden så langt, fyfan. Dritt kjedelig..... syntes faktisk de kunne avslørt hvem elefanten er, istedenfor å dra det ut i det uendelige. 

Anonymkode: ced0e...30f

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Kjedeligste episoden så langt, fyfan. Dritt kjedelig..... syntes faktisk de kunne avslørt hvem elefanten er, istedenfor å dra det ut i det uendelige. 

Enig.. 

Anonymkode: 2dac5...ec1

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tenkte egentlig på  han Leo som vant, hadde ikke han Sørlandsdialekt? Men lurer også på om det er fake, for var et sekund jeg synest Sørlandsdialekta høyrtes ut som en frå Nord-Norge, så det kan godt være det er Erik Sæter ja som blingsa et sekund på dialekta. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror også det er Erik Sæter. Han følger flere av deltakerne i denne sesongen på Instagram. Og det er definitivt noe rart med tonefallet på denne «sørlendingen»

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Tipper det er erik Sæther som kommer inn. Han var visst borte en stund og var kommet tilbake fra et eller annet. Paaadise guden som han kalte seg 😂 og hater å tape. 

Hvem andre kan det være enn han eller Even Kvam? Rein gjetting her 

Anonymkode: adbde...378

Jeg er overbevist om at det er Erik, fordi det ville vært typisk ham å få de andre til å tro at han var jente, samt kjøre omvendt psykologi i spørsmålet om han var gutt. I tillegg til å fake en dialekt. Jeg vet ikke selvsagt, men jeg har veldig troa på at det er ham. 

Ellers får jeg meg selv av en eller annen grunn til å heie litt på Shirin og de akkurat nå (dette kan endre seg). Jeg har ikke fått et megapositivt inntrykk av henne, men heller ikke av så mange av de andre. Synes han Markus var litt flink til å spille, selv om jeg ikke egentlig føler at jeg liker ham så godt heller.

Jeg pleier å like de jeg ser er litt empatiske, og selv om det sikkert er noen der med fine sider vi ikke enda har sett, så er det egentlig ingen der jeg liker virkelig godt foreløpig. Jeg håper dette endrer seg, for liker å ha noen å heie på. 

Anonymkode: 533f3...b7f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

missmcbeal skrev (3 timer siden):

Jeg tenkte egentlig på  han Leo som vant, hadde ikke han Sørlandsdialekt? Men lurer også på om det er fake, for var et sekund jeg synest Sørlandsdialekta høyrtes ut som en frå Nord-Norge, så det kan godt være det er Erik Sæter ja som blingsa et sekund på dialekta. 

Jeg tenkte litt på Leo jeg også, han er vel fra Stavanger mener jeg å huske? Men han prater ikke om seg selv i 3. person. Jeg håper bare det ikke er Even..😐 Jeg ser episoden nå, så venter i spenning😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 14.6.2021 den 9.44):

Tror det er Erik sæter

Anonymkode: ef3c6...661

Jepp.

Anonymkode: ef3c6...661

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig glad for at det ikke var Even😅 Blir spennende å se hvordan Erik fungerer med disse folka. Jeg orker ikke Shirin og Rachel, altså, det blir så huff, barnslig😂

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er han Erik homofil?

Jeg syntes nå det er kult at shirin står opp for sine meninger. Hun er svært umoden og har mye å lære, men jeg føler ikke hun er falsk. Hun sier rett ut hva hun mener og hvem hun ikke liker. Det at hun har de følelsene hun har for Santos er greit det og helt innafor å ikke ta den skålen. Hun setter bare seg selv først. Men barnlig er hun absolutt.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Er han Erik homofil?

Jeg syntes nå det er kult at shirin står opp for sine meninger. Hun er svært umoden og har mye å lære, men jeg føler ikke hun er falsk. Hun sier rett ut hva hun mener og hvem hun ikke liker. Det at hun har de følelsene hun har for Santos er greit det og helt innafor å ikke ta den skålen. Hun setter bare seg selv først. Men barnlig er hun absolutt.

Jeg synes det er smålig å ikke kunne ta en skål for fyren. Dette er et spill. Hun er dramaqueen delux! 

Visste at det var han som var i elefantkostymet! Eller jeg tippet riktig, er vel mer riktig. Jeg synes det var bra at det var han. Håper han er litt mindre sutrete i denne sesongen. 

Anonymkode: 4eb78...ee9

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et insidertips til dere som ikke har viaplay: 

Jeg hadde forberedt meg på å se paradise på viafree i sommer. Men så gikk jeg inn på CDON å kjøpte en bursdagsgave til min mor for 650,-. Uten at jeg visste noe om det, fikk jeg dagen etter tilsendt et 3 måneders GRATIS Viaplay-abonnement som takk for kjøpet, med verdi 387,-. 

Fantastisk! 😁 Så har dere planer om å handle noe på nett og investere i viaplay-abonnement samtidig, så ta handelen via CDON og få abonnementet gratis!

Anonymkode: e9d8c...f17

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Er han Erik homofil?

Erik er ikke homofil, nei. Han har en bror som er det, Erlend Elias.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hu Sjirin og Rachel er jo bare helt grusomme. Dramaqueens deluxe. Virker som de får energi av å lage drama.

ser folk på insta nærmest hedrer jentene. Er det virkelig blitt sånn i 2021, at jenter blir hedret og hyllet for å oppføre seg som bånn-i-bøtta mennesker? 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tamsi

Håper Santos kommer inn igjen med en makt. Bare for å få tørket bort det hånlige fliret til Shirin. Hun oppfører seg jo som om han har pissa på hele familien hennes. Hva gjorde han egentlig? Jeg fikk det ikke med meg engang, hadde han ikke bare kyssa noen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tamsi skrev (59 minutter siden):

Håper Santos kommer inn igjen med en makt. Bare for å få tørket bort det hånlige fliret til Shirin. Hun oppfører seg jo som om han har pissa på hele familien hennes. Hva gjorde han egentlig? Jeg fikk det ikke med meg engang, hadde han ikke bare kyssa noen?

Han prøvde å ofre henne slik jeg forstod det

Anonymkode: 56f60...d61

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tamsi skrev (1 time siden):

Han sendte henne jo ut! Men på grunn av ukens tema, så fikk hun komme tilbake. Da ville hun jo åpenbart ta hevn, og det fikk hun. At hun kommer med kommentarer tilbake etter at Santos går rundt og sier at han vil klemme alle utenom én person, og mye annet som peker ut Shirin på en negativ måte, synes jeg er helt på sin plass. Jeg liker ikke Shirin, men den parsermonien der var definisjonen på skadefryd. 

Jeg liker fortsatt ikke Markus. Jeg er egentlig glad for at Erik er tilbake. Resten er meh. Jeg tror jeg liker Maiken best av jentene. 

Anonymkode: deeb4...820

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...