Gå til innhold

Til folk som klager på at andre er feite:


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest DEN NAKNE GARTNER
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Kos deg, men det er vel teknisk sett ikke frokost for Champions. Mer frokost for sofaslitere. 

Anonymkode: e3ef9...e86

Det kommer vel an på hva man er Champion i ? Hvordan vet du at ts er sofasliter? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Fortsetter under...

Det ble burger og cola på bensinstasjon til frokost i dag ☺️ 👍 

Anonymkode: 09ee8...43f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud så teit du er TS. Nobody gives a shit om du sier du er tjukk eller ikke. Sleng ut et bilde av den feite ræva de så skal jeg se om jeg gidder tro på deg 😂

Endret av Zidji
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zidji skrev (32 minutter siden):

Herregud så teit du er TS. Nobody gives a shit om du sier du er tjukk eller ikke. Sleng ut et bilde av den feite ræva de så skal jeg se om jeg gidder tro på deg 😂

😂😂 Og jeg driter vel i om du ikke tror på meg. 

Anonymkode: 09ee8...43f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Det ble burger og cola på bensinstasjon til frokost i dag ☺️ 👍 

Anonymkode: 09ee8...43f

Her ble det som vanlig to XL-ost&baconpølse med mye rekesalat, 1 fempakk sjokoladeboller og to 0,5 Cola til frokost! 🙂👍 

Ja, jeg er feit, og har det helt fint med det! 👍

Anonymkode: c2cde...b9d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (51 minutter siden):

Her ble det som vanlig to XL-ost&baconpølse med mye rekesalat, 1 fempakk sjokoladeboller og to 0,5 Cola til frokost! 🙂👍 

Ja, jeg er feit, og har det helt fint med det! 👍

Anonymkode: c2cde...b9d

👍 Blir noen øl her i kveld, senvakt i morgen ☺️

Anonymkode: 09ee8...43f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

On 6/6/2021 at 1:37 PM, AnonymBruker said:

Vær så god. Vil vise fedmepolitiet at jeg vet at jeg er feit, og bryr meg ikke om at de synes det er ekkelt ☺️

Anonymkode: 09ee8...43f

Men du bryr deg nok om "fedmepolitiet" til å opprette denne tråden.

4 hours ago, AnonymBruker said:

Det ble burger og cola på bensinstasjon til frokost i dag ☺️ 👍 

Anonymkode: 09ee8...43f

Det er dyrt å handle på bensinstasjon. Mye billigere å handle inn og lage selv, hjemmelagde burgere blir også både kjempegode og sunnere enn fabrikkversjonen.

Anonymkode: 1c8f5...c3b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 minutter siden):Det er dyrt å handle på bensinstasjon. Mye billigere å handle inn og lage selv, hjemmelagde burgere blir også både kjempegode og sunnere enn fabrikkversjonen.

Anonymkode: 1c8f5...c3b

Ja, det er dyrt, men det er lettvint og godt! Også er det ikke alle som er like flinke til å lage mat selv. Det er heller ikke alltid at det frister dersom man er alene hjemme!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Men du bryr deg nok om "fedmepolitiet" til å opprette denne tråden.

Det er dyrt å handle på bensinstasjon. Mye billigere å handle inn og lage selv, hjemmelagde burgere blir også både kjempegode og sunnere enn fabrikkversjonen.

Anonymkode: 1c8f5...c3b

Ja, men for å få de til å skjønne at jeg er klar over hvorfor og at jeg ikke gidder å bry meg. 

De blir ikke like gode. 

Anonymkode: 09ee8...43f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok.. og når du spiste den fantastiske frokosten din tenkte du, dette må jeg dele på kg!  
 

Du veier 120, du bryr deg ikke. Jeg bryr meg heller ikke om at du veier 120kg. Men hadde jeg personlig veid 120kg så hadde jeg blitt dypt deprimert og uvel..

Anonymkode: 975c4...bd9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Ok.. og når du spiste den fantastiske frokosten din tenkte du, dette må jeg dele på kg!  
 

Du veier 120, du bryr deg ikke. Jeg bryr meg heller ikke om at du veier 120kg. Men hadde jeg personlig veid 120kg så hadde jeg blitt dypt deprimert og uvel..

Anonymkode: 975c4...bd9

Deg om det. Det går an å leve usunt og fornøyd ☺️

Anonymkode: 09ee8...43f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At voksne folk ikke spiser grønnsaker eller frukt uansett vekt, er rett og slett flaut! 
 

«Jeg har ikke grønnsaker på taco eller pizza» er det noe å være stolt over? Ungen min på 3 år får ikke holde på slik. 

lykke til med å føle dokk fornøyd når kroppen svikter. En ting er å være overvektig, men å ikke gidde ha litt paprika på taco eller pizza 🙄 

(samme gjelder en normalvekt person)

Anonymkode: 975c4...bd9

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

At voksne folk ikke spiser grønnsaker eller frukt uansett vekt, er rett og slett flaut! 
 

«Jeg har ikke grønnsaker på taco eller pizza» er det noe å være stolt over? Ungen min på 3 år får ikke holde på slik. 

lykke til med å føle dokk fornøyd når kroppen svikter. En ting er å være overvektig, men å ikke gidde ha litt paprika på taco eller pizza 🙄 

(samme gjelder en normalvekt person)

Anonymkode: 975c4...bd9

Løk, mais og jalapeños er vel grønnsaker det! 
Andre grønnsaker liker jeg ikke, og da spiser jeg det heller ikke. Liker heller ikke frukt, så da spiser jeg ikke det heller! Hva er flaut med det?

Anonymkode: c2cde...b9d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Folk er fok uavhengig av kropp og størrelse. 

Jeg heier på de som vil prøve å gjøre noe med livsstilssykdommer, men klager ikke på de som ikke ønsker. Jeg har ingen rett til å påstå noe om livskvalitet hos andre. 

Anonymkode: 6ec9f...784

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det handler ikke kun om å være feit, hadde det bare stoppet med det. Men er bare himla kjedelig å få MS, ME, div kreft, diabetes, mageproblemer, lekk tarm, høyt blodtrykk, sure oppstøt, vondt her og der, fibromyalgi, ufrivillig barnløshet etcetc når man kunne unngått dette ved å spise et helsefremmende kosthold. For det er den veien det går for mange🙄 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

17 minutter siden, AnonymBruker said:

Løk, mais og jalapeños er vel grønnsaker det! 
Andre grønnsaker liker jeg ikke, og da spiser jeg det heller ikke. Liker heller ikke frukt, så da spiser jeg ikke det heller! Hva er flaut med det?

Anonymkode: c2cde...b9d

Det er flaut at voksne mennesker utelukker normal mat for de «liker det ikke»  

jeg får nesten spasmer når jeg høre et voksent menneske si «jeg liker ikke fisk» 

Flaut, og enkel tankegang.

men det er din kropp, bare ødelegg den du påvirker ikke me :) 

(når snakker jeg ikke om overvekt, men ikke spise ting med vitaminer/mineraler)  

Anonymkode: 975c4...bd9

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det er flaut at voksne mennesker utelukker normal mat for de «liker det ikke»  

jeg får nesten spasmer når jeg høre et voksent menneske si «jeg liker ikke fisk» 

Flaut, og enkel tankegang.

men det er din kropp, bare ødelegg den du påvirker ikke me :) 

(når snakker jeg ikke om overvekt, men ikke spise ting med vitaminer/mineraler)  

Anonymkode: 975c4...bd9

Jeg ser ikke noe poeng i å skulle dytte i meg mat jeg syns smaker vondt! Dette gjelder også fisk! 

Anonymkode: c2cde...b9d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble veldig trøtt og syk av brød pasta kaker osv så har holdt meg unna. Selvom dette er kjempegode smaker har jeg cøliaki så derfor spiser jeg det ikke.
 

jeg blir veldig trøtt av torsk, aner ikke hvorfor. Og får vondt i magen av bønner, løk, kål så det spiser jeg ikke. 
 

jeg spiser ikke ananas fordi jeg har allergi. 
 

å ikke spise noe sunt, og si: " jeg liker ikke" er utrolig barnslig. Bortskjemt (og

) Dårlig oppdratt

Anonymkode: 4a742...e7e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

Jeg ble veldig trøtt og syk av brød pasta kaker osv så har holdt meg unna. Selvom dette er kjempegode smaker har jeg cøliaki så derfor spiser jeg det ikke.
 

jeg blir veldig trøtt av torsk, aner ikke hvorfor. Og får vondt i magen av bønner, løk, kål så det spiser jeg ikke. 
 

jeg spiser ikke ananas fordi jeg har allergi. 
 

å ikke spise noe sunt, og si: " jeg liker ikke" er utrolig barnslig. Bortskjemt (og

) Dårlig oppdratt

Anonymkode: 4a742...e7e

Hvorfor skal jeg spise noe jeg ikke liker og ikke syns er godt? Fordi andre mener det er riktig?

Anonymkode: c2cde...b9d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...