Gå til innhold

Venninne avlyste øl ute idag pga hunden sin!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Endelig har det blitt lov å drikke øl ute her og vi planla å ta turen ut idag, sola skinner og det er helt nydelig! Vi har snakket lenge om å drikke ute når det åpner igjen og jeg har gledet meg skikkelig! Men så ringer venninnen min igår og forteller at hunden har vært hos veterinær og fått påvist kennelhoste, så da ville hun utsette turen vår på byn til en annen helg, men sa vi kunne ta noen øl hos henne. Greia er at for alt vi vet kan det bli stengt ned igjen om noen uker her og da må vi vente enda lenger på den byturen her! Greit hun har ansvar for hunden, jeg vet ikke hva den har er, men det er jo ikke så ille at den kan være alene noen timer en kveld? Kanskje jeg er barnslig, men ble skikkelig sur. :( 

Anonymkode: b7f70...c5f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Endelig har det blitt lov å drikke øl ute her og vi planla å ta turen ut idag, sola skinner og det er helt nydelig! Vi har snakket lenge om å drikke ute når det åpner igjen og jeg har gledet meg skikkelig! Men så ringer venninnen min igår og forteller at hunden har vært hos veterinær og fått påvist kennelhoste, så da ville hun utsette turen vår på byn til en annen helg, men sa vi kunne ta noen øl hos henne. Greia er at for alt vi vet kan det bli stengt ned igjen om noen uker her og da må vi vente enda lenger på den byturen her! Greit hun har ansvar for hunden, jeg vet ikke hva den har er, men det er jo ikke så ille at den kan være alene noen timer en kveld? Kanskje jeg er barnslig, men ble skikkelig sur. :( 

Anonymkode: b7f70...c5f

Gratulerer du vant nettopp dårlig venninne prisen.

Anonymkode: f988a...cea

  • Liker 47
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så ansvarsfull venninne du har 👍🏻

Anonymkode: f2f2e...55f

  • Liker 49
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venninnen din har sikkert gledet seg like mye som du har og er skuffet. Men man forlater bare ikke et sykt dyr. Hun må være dritbekymra for hunden nå, og så tenker du bare på deg selv? 

Anonymkode: 4b022...814

  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er barnslig og egoistisk. Hun er moden og ansvarsfull hundeeier. Voks opp! Det finnes viktigere ting i livet enn øl og festing. 

Anonymkode: 84d41...f87

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kennelhoste er en ganske alvorlig ting. Hundene hoster til de nesten besvimer. Da er et glass øl veldig enkelt å utsette. Du kan vel dra ut og drikke ølet ditt selv.

  • Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her må du gå litt i deg selv ts. Hunden er syk nå, øl på byen eksisterer om 1 år og to og eller hele tiden. Det er tøvete, frekt og mega egoistisk å være så selvsentrert som du er her i dette tilfellet. Nei sjerpings ts, vær heller en god venninne og spør om du kan gjøre noe for hun fremfor å alltid tenke på deg selv...

Endret av skreppamedleppa
  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du vet ikke hva hunden har, men allikevel mener du at den kan være alene noen timer 🤬

Noen hunder blir veldig syke ved kennelhoste, spesielt valper eller eldre hunder er ekstra utsatt. 

Min fikk kenelhoste selv om han er vaksinert mot det, men da mildere enn om han ikke hadde vært vaksinert.

Han hørtes ut som en sjøløve når han hostet, og var ikke i god form.  Å jeg måtte være hjemme med han noen dager da han hostet så han kastet opp stakkars. 

Hadde aldri satt en øl med venner forran hunden min!!! 

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke hund selv men katt. Hadde en av kattene vært hos dyrlegen og fått konstantert akutt sykdom så ville jeg selvfølgelig blitt hjemme for å observere kjæledyret mitt. Fritid og moro kan alltid vente. Synes din venninne virker som en ansvarlig person.

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skriver du dette kun for å provosere? Eller hva er greia?

Hunden er syk, selvfølgelig må hun bli hjemme. Er jo ikke noe spørsmål engang.

Vær en god venn og ta en øl hjemme hos henne.

Anonymkode: 891ba...16d

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Endelig har det blitt lov å drikke øl ute her og vi planla å ta turen ut idag, sola skinner og det er helt nydelig! Vi har snakket lenge om å drikke ute når det åpner igjen og jeg har gledet meg skikkelig! Men så ringer venninnen min igår og forteller at hunden har vært hos veterinær og fått påvist kennelhoste, så da ville hun utsette turen vår på byn til en annen helg, men sa vi kunne ta noen øl hos henne. Greia er at for alt vi vet kan det bli stengt ned igjen om noen uker her og da må vi vente enda lenger på den byturen her! Greit hun har ansvar for hunden, jeg vet ikke hva den har er, men det er jo ikke så ille at den kan være alene noen timer en kveld? Kanskje jeg er barnslig, men ble skikkelig sur. :( 

Anonymkode: b7f70...c5f

Du burde ta deg sammen. Sur på hvem? Hunden som har blitt dyk? Ikke venninnen din sin skyld oghun prøver å gjøre det beste ut av situasjonen.

Anonymkode: 5da78...345

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta deg sammen. Når hunden har kennelhoste så er det en selvfølge at man ikke vil la den være alene. Hvis du ble sur for at hun er ansvarsfull så må du skjerpe deg. 

Anonymkode: 93885...06a

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Endelig har det blitt lov å drikke øl ute her og vi planla å ta turen ut idag, sola skinner og det er helt nydelig! Vi har snakket lenge om å drikke ute når det åpner igjen og jeg har gledet meg skikkelig! Men så ringer venninnen min igår og forteller at hunden har vært hos veterinær og fått påvist kennelhoste, så da ville hun utsette turen vår på byn til en annen helg, men sa vi kunne ta noen øl hos henne. Greia er at for alt vi vet kan det bli stengt ned igjen om noen uker her og da må vi vente enda lenger på den byturen her! Greit hun har ansvar for hunden, jeg vet ikke hva den har er, men det er jo ikke så ille at den kan være alene noen timer en kveld? Kanskje jeg er barnslig, men ble skikkelig sur. :( 

Anonymkode: b7f70...c5f

Greit å være skuffa, men her burde du ha vist støtte og forståelse. Kjenner jeg blir litt paff. Håper virkelig du klarte skjule reaksjonen din. Dere kunne sikkert fått en koselig kveld hos henne. Ting kan oppstå og når vi snakker om noen som faktisk er familie for venninna di, så ja, reaksjonen din er egoistisk og svært barnslig. 
Nå vet jeg ikke om du er et troll, eller om dette faktisk skjedde. Du burde uansett steppe litt opp og være der for noen som kunne trengt venninna si. 

Anonymkode: 338df...5b7

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65

Har det slått deg at venninnen din er glad i hunden sin og selvfølgelig er bekymret og ønsker å ha tilsyn med den når den er syk?

Her synes jeg du utviser en helt utrolig barnslig oppførsel. Hadde du vært min venninne hadde jeg blitt utrolig skuffet hvis du hadde null forståelse for denne situasjonen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...