Gå til innhold

Kan man tro på tarot og klarsynte? Har klarsynte evner? Kan spådamer spå? Nei, dette er bare tull.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Selvfølgelig har ikke alle evner, selv om de sier det. Men jeg VET at det finnes folk der ute som ikke svindler en for penger, som faktisk har evner. Jeg ble spådd noe utrolig usannsynlig et halvt år før det skjedde, og alt stemmer. Dette ble gjort gratis. 

Anonymkode: d65f1...f6c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Henkjønnet

Søstra mi sleit med å finne nøklene så hun ringte en klarsynt og så fant hun nøklene. Ifølge min søster med mastergrad så fungerer det å snakke med klarsynte. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, klarsynte og de fleste evner de har er bare child's play selv om de er seff ekte, men hvis stått ved siden av en ekte spirituell nok utvikla person, da er de bare lek.

Yogiene og mystikkerne har lekt med spirituelle evner siden steinalderen helt frem til nå, lett.

Jeg har vært i bevissthet tilstander hvor jeg har kunnet utføre umulige ting, mirakler, bare ved å tenke det opp. Fuckings God-mode ☆

Bro, wakey wakey.

1. Det er så mye mer en det materielle, du hadde glemt det materielle i det hele tatt eksisterte. Fra det spirituelle, kom det materielle. 

2. Det finnes utallige spirituelle dimensjoner i virkeligheten, og det finnes utallige spirituelle vesener, alt fra lys-vesener til demoner.

3. Et menneske kan ha evner som rett og slett er overnaturlige, lett. LETT!

Brooo, serr, wakey wakey, wakey wakey, "SPLASH", WAKEY WAKEY...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...