Gå til innhold

Ventar på minihjarte.


mammahjarte

Anbefalte innlegg

Hei og velkommen til min graviditetsdagbok.

Eg er gravid med mitt vårt andre barn i uke 4+6 (sånn ca). Svært ønskja søsken, vi gleder oss masse ❤️

Prøvedagbok LINK

Kjenner eg er ganske kvalm til tider, men ikkje sånn ekstremt. Kjenner definitivt at eg er gravid, har veldig ømme bryster. Energinivået er på topp, det var det ikkje med første baby. Er også ekstremt blåst opp, ser ut som eg er mykje lenger på vei, eller ser ut som ein foodbaby haha... Men veit at det berre er vann og hormonelle endringar (var sånn med første baby også). Det roa seg veldig i andre trimester.

Vi har valgt å halda graviditeten hemmelig frå svigers, så for å overraske dei. Litt spent på kor langt eg er på vei neste gong vi ser dei. Det kan sjå ut som det blir ei stund. Vi har ingen faste avtalar med dei, så reiser vi innlands ogsåååå. Nei eg veit ikkje når det blir altså, kankje rundt 10-11 veker. Spent på når magen kjem til å visa denna gongen.


 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer så mye med svangerskapsdagbok - virkelig en milepæl! Såå koselig :nordvesta: Gleder meg masse til å følge deg! Hvor gammel er det kommende storesøskenet igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Amatariel said:

Gratulerer så mye med svangerskapsdagbok - virkelig en milepæl! Såå koselig :nordvesta: Gleder meg masse til å følge deg! Hvor gammel er det kommende storesøskenet igjen?

Nå er ho 2,5 år :) Blir litt over 3 år mellom sånn ca. Har termin omtrent 10 februar 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med svangerskapsdagbok 😁 Blir så koselig å følge med videre her 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 + 1

Formen er god. Har tenkt på detta med tidlig ultralyd og kjenner at eg faktisk eigentlig har veldig lyst å finna ut om det er hjertelyd og kor mange foster det er. Folk tenkje kanskje (enkelte) at det er litt hysterisk, men eg skal "bare" ha to barn. Det er kjempe spesielt å væra gravid. det er ikkje det at eg nødvendigvis er redd for at noko er galt. For å væra heilt ærlig er det fordi eg er litt utolmodig eigentlig, synest det er fryktelig lenge å venta til uke 18. Det er vel kanskje slik det er når folk i 30 åra skal ha barn, det er ikkje økonomien det står på. Har time når eg er nesten 10 veker ❤️ (og har ferie).

Har tenkt litt på det med å få graviditeten bekrefta av fastlegen, det er ein fint ting å få gjort rundt uke 7-11 men eg har jo ferie. Difor må eg få gjort det før eg reiser. Eg har bestemt meg for å ikkje ta covid-19 vaksina mens eg er gravid men heller rett etterpå. Eg rakk ikkje å bli fullvaksinert før eg vart gravid. Uansett så kan det jo kanskje henda at eg må bli tatt ut av køen eller noko? Eg veit ikkje. Det er meininga at mi gruppa skal få i juli/august. Detta skjer på første svangerskapskontroll: Link

Eller synest eg det er litt spennande at svigers ikkje veit noko. Driver å tenkjer korleis vi skal overraska dei. Det er ikkje sikkert at eg kan vise fram ein fin babymage, men veit at magen kjem fortare med neste. Kanskje bilde frå TUL, får tenkja litt til.

Rota fram mammaklærne mine frå 2018, alt i grei stand. Er litt fasinert over kor organisert eg er, det var berre å henta eksa og alt var klart. Trengte ikkje gjera noko. Blir framleis nokre veker før eg har tenkt å ta klærne i bruk, tenkte og vaska dei på nytt.

Har også tenkt litt på kjønn, det er faktisk ikkje viktig for meg. Veit at folk ofta har ein del tankar om det. Det hadde kanskje vore koselig med ein gutt fordi første barnet vart jenta, men det er faktisk ikkje viktig. Det blir bra uansett ❤️

Cravings: Munkholm og tomat.
Symptomer: Ømme bryster, trykk eller tyngde i livmora, oppblåst, mørke ringar rundt brystvorta, forstoppa.
Energinivå: Fint.
Humør og følelsesliv: Fint.



 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5+4

Det går greitt på jobb og ellers. Tenkjer ofta på at eg er gravid og håper alt går bra. Det er ca ein månad til TUL. Føler kanskje litt sånn avmakt, fordi det er ikkje så mykje eg kan gjera nå bort sett frå å kvile, ta vitaminer, folsyra og prøva ikkje stressa, eta greitt. Graviditet er masse venting og meir venting. Masse håp og masse følelsar.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6+1

Våkna opp til friskt blod når eg tørka meg på do. Ikkje den beste måten å byrja dagen på. Er kvalm, men har ikkje spesielt med smerter eigentlig. Hade masse blødningar heile første trimester med første barn så tenkje ikkje nødvendigvis at det trenger å væra noko. Ikkje spesielt festlig likevel...

Håper det går bra med lille spire.

Det er litt slitsomt å væra gravid sånn med tanke på usikkerhet. Man veit jo aldri om det eigentlig går bra. Skal snart ha besøk, kjenner eg ikkje har lyst men har sikkert berre godt av det. Tenkja på noko anna. Trøster meg med at det nå er spotting og meir brunlig. Det er jo veldig normalt å blø i starten.

Samtidig tenkjer eg på at eg bærte 2 åringen i går, burde sikkert ikkje gjort det. Men om eit svangerskap ikkje tåler at eg er mamma til ein 2 åring var det sikkert ikkje liv laga uansett. Eg tenkjer at ein graviditet ikkje skal stoppa folk frå å kunne leva tilnærma normalt, ville ikkje begynt med markløft liksom eller lange maraton. Men tenkje at alt det vanlige man gjer i kvardagen som regel bare er sundt å forsetta med. Eg sykle framleis ein del, det går fint per nå.

Tenkjer litt på om eg skal innom fastlegen for å måla HCG, men trur ikkje det er så mykje vits. Vist det berre går over i spotting kan eg takla detta sjølv. Syntest ikkje det hjalp så mykje sist gang heller fordi hcg steig ikkje normalt, likevel fekk eg ein frisk baby. Trur ikkje det hadde betrygga meg så masse uansett. Desuttan kan faktisk alt gå bra og ultralyden væra heilt fin om ein månad, så går det galt seinare i svangerskapet. Tenkje kanskje at det beste er å ta det litt med ro og forsøka læra seg å leva med usikkerhet. Det er ingenting folk kan gjera nå i uke 6 uansett.

Send meg gode tankar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff så ubehagelig å våkne til blod! Det er liksom det siste man vil se 😕 Men greit sånn sett at du har den erfaringen at du hadde mye blødninger sist også, og da gikk det jo fint ❤️ Satser på det samme nå! Ville nok droppet legebesøk ja, men bare fulgt med på hvordan blødningen/spottingen oppfører seg fremover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 hours ago, Amatariel said:

Uff så ubehagelig å våkne til blod! Det er liksom det siste man vil se 😕 Men greit sånn sett at du har den erfaringen at du hadde mye blødninger sist også, og da gikk det jo fint ❤️ Satser på det samme nå! Ville nok droppet legebesøk ja, men bare fulgt med på hvordan blødningen/spottingen oppfører seg fremover.

Ja håper det.

Denna dagen har vore tung, har ikkje heilt klart å konsentrera meg. Har småblødd frisktblod i heile dag, skjønner ingenting. Har og hatt moderate smerter, minner om mensen. Veldig demotiverande, samtidig så er det ikkje ein veldig stor blødning. Eg veit at eg kan væra ganske ivrig og kjapt ute med ting, det er ikkje alltid bra. Kanskje litt på grensa til å væra litt småsprø med tanke på organisering, men man tenkjer jo eigentlig at positiv test betyr levande baby. Eg orker ikkje gå rundt og bekymra meg for alt som kan gå galt. Eg har sortert det som eg har av kle i str.44, 50 og 56, det er jo ekstremt tidlig men eg finner stor glede i det. Nesting er ein ting som betyr mykje for meg. Ofta diller eg med organisering etter 2 åringen er lagt for kvelden, då får eg litt tid til meg sjølv og nyta graviditeten.

Eg gleder meg vanligvis til å dra på jobb men kjenner eg gruer meg litt fordi eg må sikkert gå med bind i staden for å gleda meg til tidlig ultralyd. Eg har som regel eit fint mentalt fokus når eg er på jobb, skiller veldig mellom jobb og privat men veit at detta kjem til å bli vanskelig for meg. Samtidig har eg eit sterkt håp om at detta går bra. Eg er veldig usikker, det er noko eg husker veldig frå første svangerskap. Det var mykje usikkerhet. Likevel gjekk det bra.

Nå må eg berre ta ein dag av gongen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fekk høyre eit lite bankande hjarte på fastlegekontoret. Hørte at det var raskt, kanskje rundt 140/min. Lille spire lever faktisk. Tok hcg prøve og blir henvist vidare pga blødninger. Har blødd i heile dag også, masse. Syntest detta er veldig merkelig. Kjenner eg er sliten psykisk, men ellers går det fint. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint å få høre hjertet ❤

Huff.. skikkelig synd med blødningene.. Håper du får god oppfølging og hjelp videre. Skjønner veldig godt at det går utover psyken.. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 hours ago, Atticmess said:

Så fint å få høre hjertet ❤

Huff.. skikkelig synd med blødningene.. Håper du får god oppfølging og hjelp videre. Skjønner veldig godt at det går utover psyken.. :klem:

Takk. Ja håper eg får eit svar på kva det er. 

2 hours ago, Amatariel said:

Ååå så gode nyheter med hjertebank!! Dette skal spiren klare ♥

Ja, har håp nå ❤️

Har fått beskjed om å ta det med ro. Nå er det å venta til onsdag. Håper tid går fort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 + 3 

Blør framleis, snart har eg blødd i tre døgn. Det gir seg på ein måte ikkje, alltid ferskt blod. Time sjå legen i morgon. Kjenner følelseslivet mitt er ein litt opp og ned. Tok det ekstremt med ro på jobb idag, vore mykje på kontoret. 

Blir faktisk ikkje klok på detta. Følest ut som eg har eit sår på innsida som ikkje gror. Veldig rart faktisk. Det må vel stoppe snart? Kanskje det er sånn subchorionic hematoma 

Uff kjenner eg er bekymra men har håp ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først nå fant jeg graviditetsdagboken din! 

Så utrolig leit med blødninger, får håpe de finner ut av de og at det ikke er noe alvorlig. Jeg krysser fingrene for at dette er uskyldig og at det går bra! 🤞💕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, EXB1987 said:

Først nå fant jeg graviditetsdagboken din! 

Så utrolig leit med blødninger, får håpe de finner ut av de og at det ikke er noe alvorlig. Jeg krysser fingrene for at dette er uskyldig og at det går bra! 🤞💕

Takk :)


 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

6 + 4

Tok ny hcg prøve idag, leverte urinprøve. Det var vanskelig å sei om det kom til å gå bra eller ikkje med lille spire. Men livmorhalsen var lukka, som er eit veldig godt teikn. Det kunne væra at blodet kom frå livmora, at det kanskje var ein blodansamling der. Fekk og høyra at dersom hcg prøven ikkje har steget så er det sterkt teikn på SA. Er blitt sykemeldt og skal ta det ekstremt med ro i dagane framover. Så det kjem eg til å gjera.

Kjipe greier, håper på det besta. Håper blodet sitter på ein sånn plass at det ikkje er farlig for embryo. Det som er tungt er men, om og kva om ditt og datt. Usikkerhetne som tærer på. Men eg vår vita meir i morgon.

Håpet er der ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Absolutt masse håp ja ❤️ Bra du har fått en sykemelding og tar det helt med ro!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Amatariel said:

Absolutt masse håp ja ❤️ Bra du har fått en sykemelding og tar det helt med ro!

Ja ❤️

Kjenner eg sliter litt med å nyta graviditeten per nå pga blødninger. Det er litt sånn kunne tenkt meg å finna strikkeoppskrifter å bestilla frå ekstremt flinke folk i familien, men føler ikkje at det er naturlig. Har ikkje sagt noko til svigers, men kanskje eg må det snart om eg skal låna gjesterommet når eg må innom klinikk. Men har ikkje lyst til at det skal bli dumt, litt sånn du skal bli bestemor igjen men kanskje ikkje. Kjenner eg er heilt frå meg faktisk.

Samtidig er eg litt sånn blæ når det kjem til sjukemelding fordi nå kjem eg til å væra åleina heile dagen og henga på YouTube og Google. Det kan ikkje væra bra 🤪

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte ta en tur innom dagboken din etter å ha lest i andre tråden. Skjønner at det må være tunge dager for deg denne uka. Håper du klarer å slappe av hjemme med sykemeldingen, selv om det sikkert er vanskelig. Krysser fingrene for deg ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...