Ginny Skrevet 9. oktober 2021 #601 Del Skrevet 9. oktober 2021 Kan ikke fatte og begripe at Heidi røyk før Jorunn og Carina. Greit nok, det var ikke hennes beste dag, men hun har prestert langt over de to hele veien! 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kahean Skrevet 9. oktober 2021 #602 Del Skrevet 9. oktober 2021 (endret) Æsj!!!!! Enda en uke med Carina. Ser at en del synes hun var flink i dag, men jeg synes hun er en av de dårligste deltakerne som har vært med. Å gjøre seg til et offer hvert program sanker tydeligvis mange stemmer. Endret 9. oktober 2021 av Kahean 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
alix Skrevet 9. oktober 2021 #603 Del Skrevet 9. oktober 2021 Heidi ryker før Jorun? 🤯🤯 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Albbas Skrevet 9. oktober 2021 #604 Del Skrevet 9. oktober 2021 11 minutter siden, rosemarin said: Den dårligste kvelden så langt asssa Syns country var verre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lady Lovelylocks Skrevet 9. oktober 2021 #605 Del Skrevet 9. oktober 2021 Blir vel Carina og Adrian som synger sammen neste gang da.. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pia mater Skrevet 9. oktober 2021 #606 Del Skrevet 9. oktober 2021 Blir gjensyn med Adam! 🤩 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mezzosoprena Skrevet 9. oktober 2021 #607 Del Skrevet 9. oktober 2021 pia mater skrev (Akkurat nå): Blir gjensyn med Adam! 🤩 Adam 😍 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rosemarin Skrevet 9. oktober 2021 #608 Del Skrevet 9. oktober 2021 alix skrev (1 minutt siden): Heidi ryker før Jorun? 🤯🤯 De to har vært like dårlige, blir nok jorun neste gang 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 9. oktober 2021 #609 Del Skrevet 9. oktober 2021 Tror vi ender med Jorunn vs Carina i finalen jeg😀😀😀😀😀 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rosemarin Skrevet 9. oktober 2021 #610 Del Skrevet 9. oktober 2021 Kahean skrev (2 minutter siden): Æsj!!!!! Enda en uke med Carina. Ser at en del synes hun var flink i dag, men jeg synes hun er en av de dårligste deltakerne som har vært med. Å gjøre seg til et offers hvert program sanker tydeligvis mange stemmer. Hvorfor så aggressiv? Virker som du har veldig mye i mot carina personlig 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss_Alba Skrevet 9. oktober 2021 #611 Del Skrevet 9. oktober 2021 Har ventet helt siden starten på at Jorun skal ryke ut, og blir bare mer og mer sjokkert for hver uke som går. Hun er virkelig søt og sjarmerende, men synge det kan hun IKKE. Det høres bare virkelig ikke bra ut, men likevel stemmer folk på henne. Why??? 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 9. oktober 2021 #612 Del Skrevet 9. oktober 2021 pia mater skrev (1 minutt siden): Blir gjensyn med Adam! 🤩 Det blir fint😊😊😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birthe-Birgit Skrevet 9. oktober 2021 #613 Del Skrevet 9. oktober 2021 Entern skrev (Akkurat nå): Tror vi ender med Jorunn vs Carina i finalen jeg😀😀😀😀😀 Akkurat det jeg skulle skrive også. Sympati trumfer tydeligvis talent. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 9. oktober 2021 #614 Del Skrevet 9. oktober 2021 Entern skrev (Akkurat nå): Tror vi ender med Jorunn vs Carina i finalen jeg😀😀😀😀😀 Da nekter jeg å se på! 😂😂😂 Skandale at Anna Lisa, Kevin og Marius røk før de to. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ginny Skrevet 9. oktober 2021 #615 Del Skrevet 9. oktober 2021 Lady Lovelylocks skrev (2 minutter siden): Blir vel Carina og Adrian som synger sammen neste gang da.. Tar de despacito på halvtrøndersk? 😛 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mezzosoprena Skrevet 9. oktober 2021 #616 Del Skrevet 9. oktober 2021 Miss_Alba skrev (1 minutt siden): Har ventet helt siden starten på at Jorun skal ryke ut, og blir bare mer og mer sjokkert for hver uke som går. Hun er virkelig søt og sjarmerende, men synge det kan hun IKKE. Det høres bare virkelig ikke bra ut, men likevel stemmer folk på henne. Why??? Jeg er enig - egentlig er det Jorun jeg er mest glad i, men hun er jo langt fra den flinkeste... Med tanke på de andre som er ute nå, er det jo slettes ikke riktig at Jorun er med fortsatt... 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 9. oktober 2021 #617 Del Skrevet 9. oktober 2021 Optimo skrev (17 minutter siden): Har dommerne i Stjernekamp noensinne kritisert deltakerne? Uansett hvor pinlig og tafatt det er på scenen så vanker det ros fra panelet. Spesielt Mona. Tips til NRK, det er lov å kalle en spade for et møkkagreip. De var strenge i country-episoden, men ellers er de i overkant lette å begeistre, ja, til tross for sure toner. Synger du surt er du bare autentisk og har særpreg🙄. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kahean Skrevet 9. oktober 2021 #618 Del Skrevet 9. oktober 2021 rosemarin skrev (4 minutter siden): Hvorfor så aggressiv? Virker som du har veldig mye i mot carina personlig Jeg hadde ikke noe i mot henne før årets sesong. Synes hun har melket offerrollen for alt den er verdt, og det er alltid en grunn til at vi skal synes synd på henne. Musikkfaglig mener jeg hun er det klart svakeste kortet. Dommerpanelet er jo positive til de fleste hver sending uansett hvordan de presterer, så deres tilbakemeldinger må man ta med en klype salt. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bullehurk Skrevet 9. oktober 2021 #619 Del Skrevet 9. oktober 2021 Albbas skrev (18 minutter siden): Men hva faen?? Hvorfor går ikke Jorun ut??? Hun har jo hatt NULL opptredener som har imponert? Ja, samme med Carina. Bare helt utrolig 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HelloMindy Skrevet 9. oktober 2021 #620 Del Skrevet 9. oktober 2021 Bjørn og Alexandra er favoritter 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå