Gå til innhold

Penis størrelse og nytelse

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 2.6.2021 den 16.21):

18-20 er det jeg er vant med siden det er vanligst. Men 20-22 er nok det ideelle, men det møter jeg sjelden på. 

Anonymkode: 49949...d59

Hvor får du dine fakta fra, at det er vanligst? 

https://nhi.no/kroppen-var/organer/penis-hvor-lang-er-den/?hp=true

Her kan du lese litt om gjennomsnittslengde på penis, og da vil du fort se at du tar veldig feil. For meg er en helt gjennomsnittlig penis mer enn godt nok for min nytelse. Om den er litt bøyd oppover, er det ekstra deilig.

Anonymkode: 8ad7c...f0d

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hvor får du dine fakta fra, at det er vanligst? 

https://nhi.no/kroppen-var/organer/penis-hvor-lang-er-den/?hp=true

Her kan du lese litt om gjennomsnittslengde på penis, og da vil du fort se at du tar veldig feil. For meg er en helt gjennomsnittlig penis mer enn godt nok for min nytelse. Om den er litt bøyd oppover, er det ekstra deilig.

Anonymkode: 8ad7c...f0d

Da er man en 5% med god margin. Hvor mange av oss er jo ikke det.

Hvem f... bryr seg om verdensgjennomsnittet? Tipper vi kan se bort i fra resultatene fra UiA, der en ved å lese boka, ser mange feilkilder, og lavt tallmatriale.

Nei, det er på tide med en bredere og mer vitenskapelig undersøkelse av Ola Nordmanns følgesvenn. Er kvinnfolkene her til lands nedre vant enn vi er klar over? Utfra svarene her må en anta at noe ikke stemmer. Forskere ved alle norske medisinstudier og sexologi, se nå å avklar dette ubesvarte en gang for alle.

Eller våger dere ikke stille spørsmål ved Penisatlaset? 

Skal hermafroditer tas med slik det ble gjort i PA? Det trakk jo som variabel ned snittet betydelig.

Anonymkode: 16468...055

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Da er man en 5% med god margin. Hvor mange av oss er jo ikke det.

Hvem f... bryr seg om verdensgjennomsnittet? Tipper vi kan se bort i fra resultatene fra UiA, der en ved å lese boka, ser mange feilkilder, og lavt tallmatriale.

Nei, det er på tide med en bredere og mer vitenskapelig undersøkelse av Ola Nordmanns følgesvenn. Er kvinnfolkene her til lands nedre vant enn vi er klar over? Utfra svarene her må en anta at noe ikke stemmer. Forskere ved alle norske medisinstudier og sexologi, se nå å avklar dette ubesvarte en gang for alle.

Eller våger dere ikke stille spørsmål ved Penisatlaset? 

Skal hermafroditer tas med slik det ble gjort i PA? Det trakk jo som variabel ned snittet betydelig.

Det er ikke nok folk med intersextilstander til å trekke ned snittet for norske menn. 

Anonymkode: 44000...652

AnonymBruker
Skrevet

Lurer på hvordan det blir en gang i fremtiden når man med bioteknologi kan endre penisstørrelse helt etter ønske og uten risiko. Preferanser blir jo mer og mer pervertert ettersom man igjennom sosiale medier får høre om hva som finnes det ute og hva man kan ønske seg.

Skulle ikke forundre meg om snittet gikk opp med 10-15cm, pupper hadde sikkert blitt dobbelt så store i snitt. Men trenger vi det egentlig?

Jeg tror kvinner og menn hadde mer realistiske preferanser før de kunne sammenligne seg med alle andre på nettet.

Anonymkode: 1395c...d86

AnonymBruker
Skrevet

Du har ikke med min favoritt:

10-13cm.

Penis gir meg ikke noe mer annet enn trøbbel når den blir større. Jeg ønsker å ha en mann som kan gi alt uten å holde igjen for jeg får vondt. Og ikke minst penis gir meg ikke orgasmer alene, jeg trenger klitorisstimulering som 70% av kvinner trenger.

Så jeg liker min favorittstørrelse, med enten et leketøy, mine eller hans fingre på klitoris samtidig som han kan dure på. Jeg liker godt hard og rask jokking, selv om dette ikke er for alle. Men det fungerer ikke når penis er for stor! 

Anonymkode: c6f3b...4b1

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Det er ikke nok folk med intersextilstander til å trekke ned snittet for norske menn. 

Anonymkode: 44000...652

Men det ble brukt i tallmatrialet, noe som trakk ned snittet. Derfor kan en sette tvil ved funnene i den undersøkelsen, pluss andre feilkilder.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 2.6.2021 den 17.12):

Ja, de fleste her inne er enig i at tykkelsen er viktigere enn lengden. Og at seksuell-kjemi uansett må til for at sexen skal bli bra. Men er den seksuelle kjemien til stede foretrekker de fleste heller en som er tykk, enn en som er tynn. Og heller en som er gjennomsnittlig lang, enn kort. 

Så lenge den er tykk, er det som oftest godt nok..

Det eneste problemet er at svært små peniser, for eksempel de under 11 cm, har som regel ikke sjans til å oppnå samme tykkelsen som de som har over 13 cm lang. 

De fleste på 13-14 cm har ganske tynn. Vi er heldige hvis vi finner noen med 13-14 cm som har veldig tykk🤤 

Jeg har møtt en del over 16 cm, som har tykk! Men det finnes også de som har over 16 cm, som er veldig tynne👎🏼 Og det er ikke så deilig. 

Ellers har vinkel på penis også litt å si, er den rett, bøyd og hvilken vei isåfall😊

Anonymkode: 8081e...ab0

Jeg er ikke enig. For tykk penis drar ut musklene i underlivet, så jeg ikke får bruke dem skikkelig. Jeg kan knipe bedre rundt en finger enn jeg klarer å knipe rundt en tykk penis. 

Bøy er fantastisk, men ikke så mange som har. 

Anonymkode: 03727...921

• Liker 3
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg er ikke enig. For tykk penis drar ut musklene i underlivet, så jeg ikke får bruke dem skikkelig. Jeg kan knipe bedre rundt en finger enn jeg klarer å knipe rundt en tykk penis. 

Bøy er fantastisk, men ikke så mange som har. 

Anonymkode: 03727...921

Jeg har bøy, og noen damer har helt klart likt det, mens andre har gitt nokså klart uttrykk for at de helst ville hatt en rett......,

AnonymBruker
Skrevet

«Skjeden er omtrent 10 cm lang. Den ytterste tredelen av skjeden er mest følsom.Når du er kåt vil musklene rundt skjeden slappe av slik at den blir lengre og mer åpen.»

https://www.sexogsamfunn.no/kropp/vulva-skjede/#

For maksimal nytelse ved vaginal sex burde man forstå at størrelsen på penisen har lite å si for maksimal nytelse. Men om penisen er så lang at den presser mot livmoren, gjør det vondt. 

Anonymkode: 55d9e...4ef

AnonymBruker
Skrevet

De fleste har 13-16cm, alle måler jo feil.

Vagina er ikke så dyp :) . Tykkelse er er MUST! Gjerne 5-6cm bred. Er den for lang gjør det bare vondt, bedre med en rundt 14-15cm som  kan støte dypt og tungt...bestemte støt...:)  

Anonymkode: d986a...4ba

Skrevet

Størrelsen spiller ingen rolle, så lenge han kan bruke det han har. Kjemi er det viktigste. I dag finnes det hjelpemidler, supplement. Er mannen trygg på seg selv, så tar han vare på deg, med eller uten stor k**. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 2.6.2021 den 14.34):

Hvilken størrelse vil du helst ha til vaginal sex for mest mulig nytelse?

12-14cm?

14-16cm?

16-18cm?

18-20cm?

20-22cm?

22cm og større? 

Anonymkode: a0cae...a4c

14-16cm. 

Men omkrets har så utrolig mye mer å si! Helst 14cm+.

Lengden kan være 16-18cm hvis han er forsiktig, men det er også litt kjedelig å være det.

Anonymkode: 280e0...779

AnonymBruker
Skrevet
Kjetilkasper@outlo skrev (På 4.6.2021 den 7.34):

Helt enig at det er veldig rart, men det skyldes at gjennomsnittet som blir oppgitt er bløff. Det er satt kunstig lavt slik at de aller fleste skal føle seg vel med sin størrelse. 

Dette!

For bare noen år siden ble det sagt at gjennomsnittlig størrelse var 16cm lang og 12cm omkrets.

I 2018 ble det plutselig justert til å være 12 x 11cm eller noe.

Det er virkelig ikke det inntrykket jeg sitter med etter å ha snakket om temaet med både venninner og kompiser, heterofile og homofile.

Hvor gjemmer alle disse med små peniser seg? 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

«Skjeden er omtrent 10 cm lang. Den ytterste tredelen av skjeden er mest følsom.Når du er kåt vil musklene rundt skjeden slappe av slik at den blir lengre og mer åpen.»

https://www.sexogsamfunn.no/kropp/vulva-skjede/#

For maksimal nytelse ved vaginal sex burde man forstå at størrelsen på penisen har lite å si for maksimal nytelse. Men om penisen er så lang at den presser mot livmoren, gjør det vondt. 

Anonymkode: 55d9e...4ef

Når kvinnen er kåt kan skjeden strekkes langt ut over disse 10cm.

Blir som å si at gjennomsnittet på penis er hva den er når penis er slapp. 

Man må snakke opp opphissede cm hvis vi først skal sammenligne kvinnens dyphet med mannens lengde.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Kjetilkasper@outlo skrev (På 4.6.2021 den 7.34):

Helt enig at det er veldig rart, men det skyldes at gjennomsnittet som blir oppgitt er bløff. Det er satt kunstig lavt slik at de aller fleste skal føle seg vel med sin størrelse. 

Vanskelig å lyve på seg statestikk og forskning da som er gjort av helsepersonell. De penisstudiene som ikke var gjort av helsepersonell hadde høyere gjennomsnitt, noe som igjen koker ned til at menn måler feil, skryter på seg ekstra cm. Er ingen menn som sier nøyaktig tall. De fleste legger på et par cm i lengde/omkrets, så derfor går folk rundt og tror at 15 cm er 17 cm osv. Hadde en diskusjon om dette med kompiser på en guttekveld for mange år siden, og alle sa de legger på litt ekstra.

Anonymkode: 0e76d...67e

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 5.6.2021 den 21.34):

Dette!

For bare noen år siden ble det sagt at gjennomsnittlig størrelse var 16cm lang og 12cm omkrets.

I 2018 ble det plutselig justert til å være 12 x 11cm eller noe.

Det er virkelig ikke det inntrykket jeg sitter med etter å ha snakket om temaet med både venninner og kompiser, heterofile og homofile.

Hvor gjemmer alle disse med små peniser seg? 

Godt spørsmål. Og hvis det stemmer så er det jo jævlig mange av dem, og hvis man tar med i betraktningen  at medianen er mindre enn gjennomsnittet (uansett hva snittet måtte være) så er det jo godt over halvparten av alle menn som har disse små penisene. hm..

Anonymkode: fedcd...239

Skrevet
11 hours ago, AnonymBruker said:

Vanskelig å lyve på seg statestikk og forskning da som er gjort av helsepersonell. De penisstudiene som ikke var gjort av helsepersonell hadde høyere gjennomsnitt, noe som igjen koker ned til at menn måler feil, skryter på seg ekstra cm. Er ingen menn som sier nøyaktig tall. De fleste legger på et par cm i lengde/omkrets, så derfor går folk rundt og tror at 15 cm er 17 cm osv. Hadde en diskusjon om dette med kompiser på en guttekveld for mange år siden, og alle sa de legger på litt ekstra.

Men hvordan foregår disse målingene? Jeg tror ikke menn flest oppnår 100% ereksjon i en klinisk setting hvor de skal "bedømmes" av helsepersonell. Det kan faktisk skille noen cm på en stiv penis og den samme penisen i steinkåt, stiv utgave. Måler man bare normalvektige menn, eller måler man også menn med så mye mage at de har mistet lengde? Måler man unge og friske menn, eller måler man også menn som av diverse grunner (alder/medisin/psykisk sykdom) ikke er i stand til å nå 100% av potensialet sitt?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 2.6.2021 den 14.34):

Hvilken størrelse vil du helst ha til vaginal sex for mest mulig nytelse?

12-14cm?

14-16cm?

16-18cm?

18-20cm?

20-22cm?

22cm og større? 

Anonymkode: a0cae...a4c

Om man elsker mannen betyr ikke størrelsen allverden men om det er snakk om en engangsgreie kunne jeg i likhet med mange ander tenke meg å prøve noe grusomt svært 🙂 

Anonymkode: a5c1d...84b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

23 cm målt fra oversiden 🙃

Anonymkode: 4f157...9e0

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 3.6.2021 den 10.33):

Ler litt av alle i tråden som mener at de forerekker 18-20 cm og sier de bare har opplevd sånne størrelser. Mindre enn 1% av menn har en størrelse på 20 cm eller mere. Morsomt at alle damene på kvinneguiden har partnere med stor penis når man vet hvor sjeldent det er. Ei vagina er 10 cm dyp i gjennomsnitt, så en penis på 20 cm ville svært få klart å få inn i seg.

De aller fleste er riktignok godt under 18 cm men her det vel ikke snakk om å få kjørt alle cm opp i vaginaen, Nei gi meg en på 15 som er tykk som en agurk så vil jeg juble 🙂 

Anonymkode: a5c1d...84b

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...