Gå til innhold

Penis størrelse og nytelse

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Klitoris er viktigere for kvinners nytelse en vaginal penetrering. 

Anonymkode: 55d9e...4ef

Godt poeng. Og for meg er en god blowjob mye viktigere enn å knulle. 
Ville mye heller vært i et forhold med bare oralsex enn et forhold med masse knulling og ingen oralsex. 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Det viktigste er jo at den seksuelle kjemien stemmer. Tror ikke jeg har prøvd en som har vert mindre enn 16-18. Kjæresten har en på 21 og synes den er veldig deilig, men kan være ubehagelig i noen stillinger hvis han støter for hardt og for dypt. Går greit om jeg har hatt en orgasme først, da kan han peise på så hardt han bare vil. 

Anonymkode: 33d06...ab4

Veldig sannsynlig at du ikke har prøvd en som var under 16-18 cm da 85% av alle menn har en penis under 16 cm😉 Tror du må sjekke øyemålet ditt litt😂

Anonymkode: 0e76d...67e

• Liker 7
Skrevet
Resignert skrev (2 timer siden):

Jo, sånn er det vel for flertallet av kvinner, etter hva jeg har forstått og erfart. Dermed er det jo faktisk nokså poengløst å penetrere disse damene, siden det gir dem fint lite. Som mann må man jo da håpe på både vilje og evne til å gi en mann nytelse tilbake på andre måter, men der har det vært heller dårlig stelt opp gjennom årene, dessverre. Tror det må være en kombinasjon av dårlige ferdigheter, lite fantasi og direkte "seksuell latskap". Muligens tillært gjennom sex med menn som er takknemlige bare de får et tamt knull.

Så da står man igjen med at den gode sexen får man kun med de kvinnene som faktisk har stort utbytte, og får orgasmer ved vaginal penetrering. Resten kan man egentlig bare gi opp.

Noen har fortsatt ikke skjønt at klitoris ikke kun er lille rappen man kjenner utenpå. Og at kvinner kan nyte god sex, uten at det fører til orgasmen han vil hun skal ha. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Ler litt av alle i tråden som mener at de forerekker 18-20 cm og sier de bare har opplevd sånne størrelser. Mindre enn 1% av menn har en størrelse på 20 cm eller mere. Morsomt at alle damene på kvinneguiden har partnere med stor penis når man vet hvor sjeldent det er. Ei vagina er 10 cm dyp i gjennomsnitt, så en penis på 20 cm ville svært få klart å få inn i seg.

• Liker 8
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ler litt av alle i tråden som mener at de forerekker 18-20 cm og sier de bare har opplevd sånne størrelser. Mindre enn 1% av menn har en størrelse på 20 cm eller mere. Morsomt at alle damene på kvinneguiden har partnere med stor penis når man vet hvor sjeldent det er. Ei vagina er 10 cm dyp i gjennomsnitt, så en penis på 20 cm ville svært få klart å få inn i seg.

De har vært med samme mann?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Hr. Aktiv skrev (2 minutter siden):

De har vært med samme mann?

Hehe ja for det er sannsynlig tenker du?😂

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har egentlig alltid tenkt «jo større, jo bedre». Det er digg med en stor som fyller ordentlig opp.

Men nå har jeg møtt en fin type som har en helt gjennomsnittlig eller kanskje _litt_ mindre penis. Til gjengjeld har vi en herlig seksuell kjemi og han er en fantastisk elsker. Da betyr størrelsen absolutt ingen ting. Fordeler: kan deep throate uten problem, og analsex er bare digg. Det er det ikke med de største ;)

Anonymkode: 3fc25...e40

• Liker 2
Skrevet
13 hours ago, AnonymBruker said:

Nå er det jo ganske så sannsynlig at de menn som har stor, også har bedre selvtillit. Og damer liker menn med selvtillit. Og omvendt for de som er så uheldige å ha en snopp som er under snittet. Så de damene som har knullet en del menn, har ikke nødvendigvis opplevd et representativt utvalg. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Resignert skrev (3 minutter siden):

Nå er det jo ganske så sannsynlig at de menn som har stor, også har bedre selvtillit. Og damer liker menn med selvtillit. Og omvendt for de som er så uheldige å ha en snopp som er under snittet. Så de damene som har knullet en del menn, har ikke nødvendigvis opplevd et representativt utvalg. 

De fleste er i forhold både menn og kvinner, så regnestykket går ikke opp. Kjenner en kompis som har veldig stor. Han har bare vært med barndomskjæresten sin, så er såklart ikke sånn at de få menn med stor ligger rundt med alt og alle og ikke forplikter seg. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Den lengste penisen jeg har vært borti var 20 cm (jeg målte). Tykkeste var 16-17 cm, han målte, for vi hadde problemer med kondomene, og jeg mente han nok trengte spesielle kondomer. Minste var som en veldig stor tommel. 

Etter min erfaring er tykkelsen mye viktigere enn lengden. Jeg synes den tykkeste ble for tykk. Det var veldig bra om vi varmet opp mye og det ikke var så lenge siden sist, men var smertefullt om det var en stund siden og vi gikk litt rett på. Den minste var fin helt i starten av samleiet, men ble litt kjedelig etterhvert. Jeg kommer en del når jeg har sex og blir da våtere og våtere og våtere. Da ble det veldig lite friksjon. 

Alle de jeg har vørt borti har funka. Og hadde fantastisk sex med han som hadde størst og minst også. Men de var nok bevisste på at de var utenom det vanlige og tok seg ekstra god tid til forspill og etterspill og slik. 

Anonymkode: a52cb...b3d

• Liker 2
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

De fleste er i forhold både menn og kvinner, så regnestykket går ikke opp. Kjenner en kompis som har veldig stor. Han har bare vært med barndomskjæresten sin, så er såklart ikke sånn at de få menn med stor ligger rundt med alt og alle og ikke forplikter seg. 

Nei, ingenting er absolutt eller sort/ hvitt. Men om det hadde vært mulig med en 100% dekkende statistikk over alle samleier i Norge, tror jeg likevel at tendensen ville vært i den retningen jeg beskrev. Mange av mennene med flest kvinnelige sexpartnere ville nok avvike en del fra gjennomsnittsmannen  på flere områder, som f.eks høyde og penisstørrelse. Og sannsynligvis også på områder som ikke er like målbare, som utseende og selvtillit.

• Liker 1
Skrevet

Følelsen i en liten og stor kuk er nok den samme, men det føles faktisk deilig når det strammer litt rundt kuken. Så hvorfor skulle ikke noen like det, når det finnes kvinner som liker stor kuk pga av at det strammer.

De som føler seg for trang, burde så absolutt bruke mere tid på forspill av å gjøre deg sinnsyk kåt. Vagianen har det mest strekkbare vevet som finnes, og kan tilpasse seg enhver kuk. Jeg har pr dags dato aldri kjent noen som er for tange eller for vide, så hva som diskuteres her er meg veldig uforståelig. Kanskje er man bare rett og slett ikke kåt nok? I mitt hodet er ikke kvinnen kåt nok før hun jokker i løse luften og absolutt vil ha den inni seg, det er vel kanskje også derfor jeg ikke kjenner så stor forskjell på kvinnens vagina🙄

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ideal, det man foretrekker, og gjennomsnittet er ulikt. Peniser, penger, potens, penhet osv kan alle tenke seg mer av en normen. De fleste lever ikke i gjennomsnittet eller mer, men i området der medianen er. Sånn er det bare.

Anonymkode: 16468...055

Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker said:

Ideal, det man foretrekker, og gjennomsnittet er ulikt. Peniser, penger, potens, penhet osv kan alle tenke seg mer av en normen. De fleste lever ikke i gjennomsnittet eller mer, men i området der medianen er. Sånn er det bare.

Livet er stort sett en skuffelse, deretter dør man.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 2.6.2021 den 15.59):

Tipper de svarene du har fått så langt, er et godt bevis på at du har skutt skivebom?

Anonymkode: bf011...db6

TS kan umulig ha skutt skivebom da h*n ikke har påstått noen ting.

Anonymkode: eb0db...26a

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 2.6.2021 den 16.43):

Har aldri målt lengden på penisen til mine partnere. Det er mannen som penis sitter fast i som er viktigst. 

Anonymkode: f929c...d80

Jada. Om den er 5 eller 20 cm har ingenting å si for hvordan nytelsen er ved penetrering....🙄

Anonymkode: eb0db...26a

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Resignert skrev (15 minutter siden):

Livet er stort sett en skuffelse, deretter dør man.

.....en lang rekke.....

AnonymBruker
Skrevet

Han på 175 cm, han kjekke, som ALLE, vet har stor pikk og er i tillegg kjent for å være råflink i senga, sliter vel egentlig ikke med høyden.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Heller liten enn for stor. Vil bli tatt hardt og ha den dypt inni meg både i munn og vagina. Blir ikke det samme når man må være forsiktig fordi det gjør vondt, eller at den er for stor til at man kan bunne. Liten og tynn går fint, lang og tynn er jeg ikke happy for, kan verken bunne eller fylle. Da er vel teknikken viktigst, og det er ofte mangelvare 😳

Men enig i at konteksten er viktigere. Har hatt skikkelig dårlig og vond sex med en med gjennomsnittlig og passe tykk, veldig god med to med ganske små og med to med veldig store. 

Anonymkode: e5717...bf7

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Over 16 cm, og tykk bør den være.

Alt annet ser ikke bra ut. 

For meg er det viktig, liten penis er turn off. Men jeg har venninner som ikke bryr seg. Heldigvis kan man snakke om dette før sex, så slipper man dårlige overraskelser :)

Anonymkode: 1b6f8...a6c

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...