Gå til innhold

Rike mennesker i Oslo/bærum med flotte barn

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Lavmål! 

Anonymkode: 8e545...a05

Haha se på ditt eget innlegg så er du ikke rett person til og skrive lavmål det du selv gjør er lavmål da må du tåle og få samme mynt tilbake..

Anonymkode: b3ae9...8d9

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Haha se på ditt eget innlegg så er du ikke rett person til og skrive lavmål det du selv gjør er lavmål da må du tåle og få samme mynt tilbake..

Ja, du har helt rett. Hvordan kunne jeg være så dum. Fint at du er her. 

Anonymkode: 8e545...a05

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har råd til Botox fra de er 10 ca og opererer seg fine, uten og blunke 

Anonymkode: 1da5c...9e7

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er det så mye sjalusi og misunnelighet mot rike mennesker?

Anonymkode: f97f2...33c

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Ts her.   

Dere som kommenterer at dere også hadde vært smellvakker om dere hadde hatt penger - dere må jo være ekstremt stae mennesker som mener at alle disse skjønnhetene er fikset på? Jeg sikter ikke på disse. Hvorfor er det så vanskelig for dere å forstå at visse nordmenn er PERFEKT uten noen kosmetiske inngrep? Det er LETT å se på de som har fikset på seg, og de som ikke har det. Og jeg mener uansett ikke at de jentene er pene pga sminke, men heller at de er smellvakre helt naturlig. Uten sminke. Vakkert fyldig hår, helt fantastiske øyne og perfekt porselenhud. For tro det eller ei, disse fins, og de er helt naturlige.

Og det med at de er slanke fordi de trener dagen lang? Det er ikke trening som gjør deg slank. Det handler om gener, og hvor mye du spiser. Og rikingene er såppass smarte at de skjønner at de ikke misbruker mat, og moderer alt. 

Anonymkode: 0ce0c...87a

Det er ikke lett å se hvem som har fikset på utseendet og hvem som ikke har det. Hvem som har operert seg og ikke klarer du faktisk ikke å se med mindre de har gjort dårlige inngrep eller for store lepper, for liten nese osv. 

maxresdefault.jpg

Dette er det penger gjør. Ingen ser at hun ikke er naturlig før man ser før-bildene.

Anonymkode: b7d92...390

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Ts kan du gi noen eksempler? Hvem er det du mener er rike men mye mer spesielle og penere en alle andre som ikke er rike uten kosmetiske inngrep?

Jeg er ikke dum og skriver navn her, herregud.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Hvorfor er det så mye sjalusi og misunnelighet mot rike mennesker?

Anonymkode: f97f2...33c

Hvorfor må folk snakke ned fattige og uføre mennesker? Alt de gjør er jo feil er folk sjalu? 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Det er ikke lett å se hvem som har fikset på utseendet og hvem som ikke har det. Hvem som har operert seg og ikke klarer du faktisk ikke å se med mindre de har gjort dårlige inngrep eller for store lepper, for liten nese osv. 

maxresdefault.jpg

Dette er det penger gjør. Ingen ser at hun ikke er naturlig før man ser før-bildene.

She's fake plastic.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

maxresdefault.jpg

Jada. Vi alle skjønner at kosmetiske inngrep er «in» nå. Jeg sikter fortsatt ikke til norske opererte jenter. Jeg snakker fortsatt om de naturlige pene ientene. Merk: NATURLIG

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke dum og skriver navn her, herregud.

Har jeg skrivd det? Jeg bare lurer helt oppriktig på hvem er det du synes er så mye pen som er rik som ikke har innført kosmetiske inngrep? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada. Vi alle skjønner at kosmetiske inngrep er «in» nå. Jeg sikter fortsatt ikke til norske opererte jenter. Jeg snakker fortsatt om de naturlige pene ientene. Merk: NATURLIG

Hvem da?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Men du kan ikke se hvem som er naturlig og ikke. Og det er så klart mye mer vanlig med plastisk kirurgi i rike miljø fordi de har råd til det.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har jeg skrivd det? Jeg bare lurer helt oppriktig på hvem er det du synes er så mye pen som er rik som ikke har innført kosmetiske inngrep? 

Det jeg alltid merker er at det er alltid mennesker som har lyst til å føle seg bedre enn alle andre er de som må finne feil med alle. De gir seg ikke før de finner en feil, for ellers får de et nederlag og dårlig selvtillit selv dersom de innrømmer for seg selv at det fins utrolig mange nydelige, vellykkede mennesker der ute. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er faktisk en forklaring for dette fenomenet. Rike menn skaffer seg gjerne ekstremt vakre koner, barna blir penere enn faren. Barna arver rikdom og skaffer seg igjen vakre ektefeller og får vakre barn. Etter noen generasjoner ser man helt klart at de er over gjennomsnittlig pene.

Anonymkode: a5c75...ff2

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Det jeg alltid merker er at det er alltid mennesker som har lyst til å føle seg bedre enn alle andre er de som må finne feil med alle. De gir seg ikke før de finner en feil, for ellers får de et nederlag og dårlig selvtillit selv dersom de innrømmer for seg selv at det fins utrolig mange nydelige, vellykkede mennesker der ute. 

Og det finnes utrolig mange nydelige mennesker som har ett bra liv og familie uten og være rik. Det er ikke slik at det bare er rike mennesker som har ett bra liv.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, AnonymBruker said:

Er det en ting jeg fascinerer meg skikkelig over er at så og si alle disse rikmanns foreldrene har ekstremt attraktive døtre eller gutter. Altså fra 18-års alderen og oppover. 

Jeg følger noen av disse på instagram, og disse jentene er helt sinnsykt vakre. Faren deres er milliardærer, og alt med livet til de virker så perfekt. De har et perfekt utseende, rik familie, fine hus overalt, latterlig fine venner som også er like rike som de selv. Jeg er SÅ sjalu, og når jeg ser på livet deres så føler jeg meg som ingenting, haha. 

Hvorfor er det slik at i rike familier får de kun sinnsykt attraktive barn? Jeg har aldri sett en RIK familie i bærum/oslo med uattraktive barn. Barna deres er MODELLpene. 

Husk på at de bruker mye sminke og photoshop så de er ikke så pene..

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

FØR plastisk kirurgi ble vanlig, så var generelt unge fra vestkanten ganske pene (sikkert det i dag også altså). De gikk pent kledd, håret var velstelt, tennene var hvite, huden brun og ren, øyenbrynene var velstelte osv. 

Nå er det jo slik at pene mennesker fra "riktig" miljø/bakgrunn ofte finner hverandre. Samtidig så har de jo penger som kan fikse litt ting utenom plastisk kirurgi som fremhever utseende deres. Bare riktig sminke kan gjøre undre. 

Men å ettertrakte et såpass overfladisk og materialistisk samfunn, ellers takk. Been there, done that. 

Jeg er vokst opp med rike foreldre (ikke milliardærer) hvor utseende, merkeklær, utdanning, materialistisk ting var det viktigste. Heldigvis er jo ikke alle sånn, men mange. Jeg ble hele tiden målt på utseende, klærene mine og prestasjon. Alle trodde livet mitt var ufattelig spennende. Ja, gøy med fancy utenlandsturer flere ganger i året, kjøre rundt i flotte biler, ikke tenke på om man har råd eller ikke, stort flott hus med svømmebasseng osv. Men dypt ned treffer det ikke og man føler seg litt tom etterhvert. 

Anonymkode: 0fc51...6e3

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og det finnes utrolig mange nydelige mennesker som har ett bra liv og familie uten og være rik. Det er ikke slik at det bare er rike mennesker som har ett bra liv.

Men kjære deg, hvor har jeg sagt at det kun er rike mennesker som er nydelige og lykkelige? Nå graver du unødvendig mye og sliter deg selv ut med usanne utsagn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Husk på at de bruker mye sminke og photoshop så de er ikke så pene..

Åja, funker photoshop i virkeligheten og? Så kult!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker said:

Det er faktisk en forklaring for dette fenomenet. Rike menn skaffer seg gjerne ekstremt vakre koner, barna blir penere enn faren. Barna arver rikdom og skaffer seg igjen vakre ektefeller og får vakre barn. Etter noen generasjoner ser man helt klart at de er over gjennomsnittlig pene.

Ser at dette er skrevet flere ganger i tråden allerede, beklager spam! :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...