Gå til innhold

Fru Blå og krabaten

Fru Blå

Anbefalte innlegg

Tusen takk for alle gratulasjoner! :)

Alt står bare bra til med oss. Den lille har allerede begynt å sove gjennom natta, men så henger han mer på puppen om dagen. Storesøster er veldig glad i lillebroren sin, og takler den nye situasjonen veldig bra synes jeg.

Stakkars mannen har stresset litt i dag, for han skulle på politistasjonen for å skaffe seg nytt pass. Da han skulle kjøre med bilen oppdaget han at noen hadde vært å knust en rute i natt. Han hadde en jakke liggende som de hadde tatt å kastet i en søppelboks like ved. Ellers var det ingenting av verdisaker de hadde fått med seg. To andre biler i garasjeanlegget var også knust i ruten på samme måte. Irriterende var det, for de hadde fått stjålet en nøkkel til porten i bilen til den ene naboen vår..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så fint å høre at du trives som tobarnsmamma og at det går bra med soving og med storesøster...

Usj... innbrudd er alltid kjedelig - uansett om det blir borte noe eller ikke...

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Hei hei!

Er du innom av og til eller? Fint å høre at den lille er så snill om natta! Godt for mammaen det :)

Ekkelt med innbrudd ja....

Håper dere får ei fin helg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisan Cr@sh og Skytte! :)

Ja, jeg er innom her av og til, men har desverre liten tid om dagen til å sette meg ned å skrive.

Fortsatt er han som regel rolig om natta, men har av og til økeperioder med en eller to amminger. Han spiser godt og har blitt god og rund nå.

Storesøster har nå gått ned til 50 % plass i barnehagen, så hun har en uke på og en uke av. Tror det er godt både for henne og meg, så får jeg kommet meg ut om dagene for å aktivisere henne litt.

Begynner som smått å føle at kroppen normaliserer seg. Renselsen nærmer seg slutten, og jeg har gått ned til 61 kg. Har "bare" 9 kg igjen da til startvekta.

Matlysten er merkelig nok forsvunnet.. Hver gang melka kommer når jeg ammer blir jeg kvalm. Det hjelper ikke på matlysten heller.. Kanskje jeg har lavt blodsukker eller noe?

I går brygget jeg på forkjølelse og i dag har jeg fått halsbetennelse. Håper bare ikke jeg smitter den lille!

I helga har jeg bestillt denne pouchen til veslegutt: http://dotedot.com/index.php?main_page=popup_image&pID=80

Gleder meg til å få prøve den!! Jeg skal bruke den til kosebæring inne og når jeg ikke vil bruke vogna på småturer.

Men jeg kjøpte den hovedsaklig for å bruke på en flyreise til nord norge. I slutten av mnd reiser nemlig jeg med barna og søstra mi med sin gutt til foreldrene våre. Vi skal være 14 dager, når mannen drar i forbindelse med jobben sin til USA.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg fått min lommeslynge/pouch fra Hotslings! :hoppe:

Som dere kan se i avataren koser lillegutt seg masse i den!

Anbefaler nettbutikken som selger denne: www.dotedot.com

De har mye fint bæretøy. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei!!

Så fiiin gutt du har!!Og takk for tips om sånn sjal,driver å skal undersøke hvilket jeg kunne tenke meg,han vil jo for det meste bli båret så..!

Oh my God,hvor tynn er du da?!Må ikke gå av på midten nå ;)

Så kult at du skal nordover da,kanskje du skal hit jeg bor?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skytte: Hvis du vil ha mer informasjon om bæredingser kan du ta en titt på dette forumet, det var veldig til hjelp for meg. :)

Tynn?? jeg? Jeg har egentlig 9 kg til normal vekta, men DA er jeg tynn. :tunge1: Passer ingen av gamlebuksene mine enda.. :grine:

Nå vet jeg ikke hvor du bor, men jeg tror ikke du bor helt opp i Troms hvor jeg kommer fra.

Cr@sh: Ja, ikke sant han er nydelig! :) Jeg blir ikke mett av å se på han. :hjerter_rundt:

Skal sende deg en PM med navnet. ;) Det er litt for sjeldent til at jeg vil skrive det her inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cr@sh: Ja, ikke sant han er nydelig! :) Jeg blir ikke mett av å se på han. :hjerter_rundt:

Skal sende deg en PM med navnet. ;) Det er litt for sjeldent til at jeg vil skrive det her inne.

Spennende! :hoppe: *glede seg til PM* :ler2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morn..

Nå har jeg akkurat fått sendt Marielle i barnehagen og mannen på jobb. Hun har jo hatt fri en uke nå, så hun har kunnet sove lenge om morgenen. Hun var veldig trøtt, så det ble en god del sutring og skriking. Så jeg håper det går bedre for henne i barnehagen.. og det gjør det sikkert.

*gjesp* Skal spise litt frokost, så forhåpentligvis sove litt før søstersen kommer på besøk. Hun skal farge håret mitt i dag! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nok ikke så langt nord jeg nei..!! Da er jeg nærmere deg der du er nå!

Åh..det hørtes bare helt supert ut å få ordna håret*drømme*

Takk for tips og linker,har såvidt fått begynt å se meg om!

Riktig god helg til deg og dine! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skytte: Det var utrolig godt å få ordnet håret ja, for det var over et halvt år siden sist gang..

I dag sov lillegutt til kl. 6:30 og vi hadde en ammestund da. Jeg må ha sovnet, for jeg våknet kl.7 med at klokka ringte. Så ble jeg liggende våken en stund for å klare å få vekket mannen, men jeg sovnet hvist av igjen før de stod opp.

8:15 våknet jeg igjen og tok morrastellet på Marielle, så fikk jeg sendt de avgårde på jobb og barnehage. Jeg følte meg så utrolig trøtt, men lillegutt var våken så det ble enda mer amming før jeg kunne sove.

Nå våknet jeg ikke igjen før kl.14 (!!) :overrasket: med lillegutt på puppen. Husker ikke hva som har skjedd etter jeg la han i senga si, men trøtt er jeg fremdeles..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe,jeg kjenner meg sååå igjen i det du skriver om å ikke huske helt hva som skjedde eller når jeg var våken eller sov :ler: Man er litt i koma til tider!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huffda.. her var det lite aktivitet.. :sjenert:

Her går alt bra!

Vi har hatt besøk av svigermor og svigerbror på 14 år i helga. Det var koselig med besøk, og spesiellt stas for Marielle med onkel å leke med.

Svigermor var veldig oppslukt av lillegull, og det er jo ikke så rart, siden han er en sånn nydelig gutt! ;)

Torsdag reiser jeg med barna til Troms. Det er lenge mellom hver gang jeg ser hjembygda, så det skal bli kjekkt å reise. Men det hadde selvfølgelig vært bedre om mannen kunne blitt med..

Nå har jeg gått ned til 60 kg, så da er det bare 8 kg igjen til startvekt. Ikke at det er noe mål! Kan godt ha 1 kg ekstra til puppene, ikke at de er så tunge.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...