AnonymBruker Skrevet 30. mai 2021 #181 Del Skrevet 30. mai 2021 34 år, bruker bind. Brukt det egentlig mest hele tiden, tampong hvis jeg skal bade, på byen/ut med venninner etc .. Dessuten har jeg en 14 åring med mensen som også bruker bind. Vet det har kommet noen nye mindre tamponger for de yngste, men hun er såpass ung at bind er best uansett Anonymkode: 81d4a...b76 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2021 #182 Del Skrevet 30. mai 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Nei, du vet, for det havner ikke et snev av mikroplast i avløpet til fabrikkene som produserer plastbind... 😉 Man trenger for øvrig ikke å bruke PUL som sperrelag i tøybind, man kan bruke ullfleece. Anonymkode: 8a680...a98 Eller man kan bruke en pose (guppyfriend) eller en ball (coraball) som fanger opp minkroplast😊 Anonymkode: 2db02...37c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2021 #183 Del Skrevet 30. mai 2021 Jeg er 30, og bruker bind 90% av tiden jeg har mensen. Kun en dag i syklus at jeg blør nok til å kunne bruke minste tampong, ellers blir det for tørt og ubehagelig. Alltid vært sånn. Man vet dessverre aldri når det evt kommer litt mer, og derfor bruker jeg alltid vanlige bind under hele mensen. Håper aldri de slutter å produsere bind. Anonymkode: 4b66e...bf2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2021 #184 Del Skrevet 30. mai 2021 Bruker kun bind, aldri likt å bruke OB .. er 28 Anonymkode: 7ebcc...12b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Munti Skrevet 30. mai 2021 #185 Del Skrevet 30. mai 2021 Jeg er 30. Bruker utelukkende gjenbrukbare bind. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2021 #186 Del Skrevet 30. mai 2021 Bruker bind 24/7. Sliter med urinlekkasjer etter barnefødsel, så tampong vil ikke hjelpe 😛 Bruker også kun bind ved mensen. 26 år. Anonymkode: ea833...e8b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2021 #187 Del Skrevet 30. mai 2021 Bruker tøybind og har sparsomme blødninger. Blir ikke sår. Får sopp av tampong og menskopp. Er 32 år. Anonymkode: 3de0f...6bc 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2021 #188 Del Skrevet 30. mai 2021 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Bruker bind 24/7. Sliter med urinlekkasjer etter barnefødsel, så tampong vil ikke hjelpe 😛 Bruker også kun bind ved mensen. 26 år. Anonymkode: ea833...e8b Det finnes «tamponger» man kan bruke for å unngå urinlekkasje ved aktivitet, og det finnes også operasjoner. Men du er kanskje ikke ferdig med barn enda? Anonymkode: 3de0f...6bc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2021 #189 Del Skrevet 30. mai 2021 Realverdien skrev (3 timer siden): Har vært med dusinvis av kvinner i alderen 20-40 år de siste par årene. Samtlige har brukt bind i forskjellig grad der jeg har vært uheldig å få 'innblikk' i slikt. Tror nok aldri bind vil forsvinne. Selv i en tråd om bind klarer du å skyte inn at du ligger med så mange 🤣 Prøver du litt hardere nå er det kanskje noen som tror deg🤭 Anonymkode: 223e0...6b7 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lorieen Skrevet 30. mai 2021 #190 Del Skrevet 30. mai 2021 Jeg bruker menskopp og tøybind. Tåler ikke engangsbind. Brukte tamponger fra jeg fikk mensen og til jeg begynte med menskopp i 2007. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2021 #191 Del Skrevet 30. mai 2021 Jeg er trang, tamponger blir for svært for skjeden så ja jeg bruker bind Anonymkode: cf881...44a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2021 #192 Del Skrevet 30. mai 2021 Realverdien skrev (4 timer siden): Har vært med dusinvis av kvinner i alderen 20-40 år de siste par årene. Samtlige har brukt bind i forskjellig grad der jeg har vært uheldig å få 'innblikk' i slikt. Tror nok aldri bind vil forsvinne. Hvordan uheldig? Har du sett oppi bindet deres? Eller har du bare sett omrisset gjennom trusa? Anonymkode: 447e1...403 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2021 #193 Del Skrevet 30. mai 2021 43 år gammel. Bruker OB på dagen og nattbind på natten. Anonymkode: 51147...9c0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2021 #194 Del Skrevet 30. mai 2021 Menskopp eller tampong (rosa ob) på dagtid, bind (libresse) eller tøybind på natta. Foretrekker menskopp på dagtid, men av og til er tampong mest praktisk. Tøybind er det beste på natta. Anonymkode: 1bc2e...c7d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2021 #195 Del Skrevet 30. mai 2021 Jeg bruker 2-4 tøybind og tampong (HATER tamponger, men har ikke noe valg) samtidig + hva enn som er nødvendig av håndklær, vaskekluter, papir og ekstra lag med truser og strømpebukser/bukser. Engangsbind og menskopp er totalt uaktuelt å bruke for meg. Anonymkode: 8a680...a98 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Realverdien Skrevet 31. mai 2021 #196 Del Skrevet 31. mai 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Hvordan uheldig? Har du sett oppi bindet deres? Eller har du bare sett omrisset gjennom trusa? Anonymkode: 447e1...403 Man får med seg at noen bruker bind da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Realverdien Skrevet 31. mai 2021 #197 Del Skrevet 31. mai 2021 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Selv i en tråd om bind klarer du å skyte inn at du ligger med så mange 🤣 Prøver du litt hardere nå er det kanskje noen som tror deg🤭 Anonymkode: 223e0...6b7 Jeg ligger da vel ikke med så mange. Jeg har kanskje vært med en ny dame annenhver måned siden jeg begynte å ha sex, også noen travle år etter at nettdating gjorde det så veldig lett å treffe nye mennesker. Jeg har også bodd i utlandet ifb med jobb og der kunne man hatt en ny pike hver kveld om man gikk ut, men det valgte jeg å ikke gjøre. Sannheten er at jeg kan mye mer om kvinner enn kvinner gjør, noe som provoserer en del ser jeg. Vel vel, dem om det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Turkis Sau Skrevet 31. mai 2021 #198 Del Skrevet 31. mai 2021 Jeg måtte lese trådtittelen fire ganger før jeg skjønte at det ikke var snakk om munnbind! #coronaskadet 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2021 #199 Del Skrevet 31. mai 2021 Bruker alt, jeg. Tampong hvis jeg får mensen et sted og ikke har menskopp tilgjengelig (typisk på jobb). Menskopp. Og mot slutten bruker jeg bind fordi det er enklest. Bruker truseinnlegg av tøy også når jeg har behov for truseinnlegg. Tampong er nok det jeg bruker mest sjelden, det er bare i krisetilfelle. Syns også det fort blir tørt og sårt, og de dagene jeg blør mest må jeg bytte ofte. Menskopp gir absolutt mest frihet, men litt plunder å sette på plass, spesielt første gang i en syklus. Anonymkode: 27f9d...4ee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2021 #200 Del Skrevet 31. mai 2021 Turkis Sau skrev (4 timer siden): Jeg måtte lese trådtittelen fire ganger før jeg skjønte at det ikke var snakk om munnbind! #coronaskadet 🤣🤣🤣 Anonymkode: 43676...c6a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå