-Fisken- Skrevet 6. september 2005 #1 Del Skrevet 6. september 2005 Hei igjen. Da prøver vi på nytt. Blanke ark. Jeg har det fint for tiden. Tror jeg. Litt surr på kjærlighetsfronten, men det er det stort sett alltid med meg. HAr det med å rote meg borti helt feil gutter. Gutter som sårer, som egentlig ikke bryr seg. De snille, de herlige, de vil jeg ikke ha. Hvorfor? Det lurer jeg og på. Går nå på danselinja på Fagerborg. Trives, merkelig nok. Vi er en ren jenteklasse, 25 jenter. Er veldig positivt overrasket over klassen. Jeg trives egentlig best med gutter, og kan ikke fordra vestkantjenter. Vi er nesten bare østkant i klassen, og de fleste jentene er ok. Blitt nokså godt kjent med flere. Trives også veldig godt med fagene vi har. Har nå endelig valgt riktig. Skjedd mye tull her jeg bor i det siste. Vil bort. Flytte. Helst til Trondheim, men det er noe vanskelig akkurat nå. Vurderer å gjøre det til høsten igjen faktisk, ta siste året der. Bruker nå en halvtime til skolen med scooter. Til vinteren kommer jeg til å bruke over en time med bane og buss. Slit. Prøver å overtale mamma til å flytte nærmere byen. Hun har gått med på å flytte etter jul. Jeg krysser fingrene for at det skal gå i boks før. JEg har ikke lenger noe som binder meg til dette stedet, egentlig ikke til Oslo i det hele tatt. Eller Norge, for den saks skyld. suffocating dreams, that could have been Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*M* Skrevet 6. september 2005 #2 Del Skrevet 6. september 2005 Hei Fisken min!! Første innlegg i den nye dagboken din. Lenge siden jeg har sett deg her inne, men har regnet med at du har hatt det travelt. Jeg pleier alltid rote meg borti gutter som ikke vil ha meg og jeg blir så betatt at jeg ikke ser de som kanskje liker meg. Sender deg en Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 6. september 2005 Forfatter #3 Del Skrevet 6. september 2005 Takk, *M* Du er god du. Tror vi er ganske like. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*M* Skrevet 6. september 2005 #4 Del Skrevet 6. september 2005 Ja, det har slått meg også!! Får støtte hverandre så godt vi kan. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 6. september 2005 Forfatter #5 Del Skrevet 6. september 2005 Ja, det har slått meg også!! Får støtte hverandre så godt vi kan. ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 6. september 2005 #6 Del Skrevet 6. september 2005 hei jenta mi! der er du jo!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 6. september 2005 #7 Del Skrevet 6. september 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 6. september 2005 #8 Del Skrevet 6. september 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 6. september 2005 Forfatter #9 Del Skrevet 6. september 2005 Hei! :D Koselig å se dere igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 6. september 2005 #10 Del Skrevet 6. september 2005 *savne* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 6. september 2005 Forfatter #11 Del Skrevet 6. september 2005 *savne* ← Fisken sitter her med veldig vondt i kneet, hun klarte å tryne på scooteren i sta. Var en littfor glatt kant. Slemme kanten. ikke smart å tryne på et slattes-kne Lei av å ha bihulebetennelse, vil bli frisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusseline Skrevet 6. september 2005 #12 Del Skrevet 6. september 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 7. september 2005 Forfatter #13 Del Skrevet 7. september 2005 Tittei, Tusseline Nå er det på tide at Fisken får seg en avatar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 7. september 2005 Forfatter #14 Del Skrevet 7. september 2005 Der ja Fisken "koser"seg syk hjemme, mens resten av klassen er på skogstur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 8. september 2005 #15 Del Skrevet 8. september 2005 Hyggelig å se deg igjen. Godt du trives på ny skole Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 8. september 2005 Forfatter #16 Del Skrevet 8. september 2005 Takk Fant i dag ut at det er aldersgrense 18 år på nesespray i butikken Ekstremt kjipt å være 17 1/2 med tette bihuler, med andre ord. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 8. september 2005 #17 Del Skrevet 8. september 2005 Mhm.. 18-årsgrense på formfett også. God bedring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 8. september 2005 #18 Del Skrevet 8. september 2005 når du blir eldre kommer du til å se annerledes på ting, og da kommer du til å like snille gutter. å like bad boys er jo noe de fleste vokser av seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*M* Skrevet 8. september 2005 #19 Del Skrevet 8. september 2005 Hei hei Fisken! Hvordan står det til med bihulene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 9. september 2005 Forfatter #20 Del Skrevet 9. september 2005 Når jeg blir 18, skal jeg feire dagen med å kjøpe formfett og nesespray *M*: ja, de begynner å bli bedre. Er i alle fall ikke like slapp og sliten, orker skolen Koselig at du spør. HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEELG!!! :TooHappy: skal til en venninne i kveld, skal sove der. Vi skal lage middag sammen, kanskje bake noe, spise is, se film, drikke brus og kose oss. Gleder meg Ønsker alle en strålende helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå