Bithiah Skrevet 15. juli 2022 #221 Del Skrevet 15. juli 2022 Marimba skrev (2 timer siden): Jeg har fått kyssesyken, så fra å ha fulgt pai slavisk i 1,5 år, har jeg måtte sletta appene en stund for å bli kvitt "avhengigheten"og ta det sånn med ro som jeg har fått beskjed om😩 Å nei! God bedring ❤️ Så lurt å slette! Virkelig lett å bli litt avhengig ja 😂😅 (heldigvis ikke den verste avhengigheten da - med mindre en feks har kyssesyken 🤪) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2022 #222 Del Skrevet 16. juli 2022 Marimba skrev (På 15.7.2022 den 17.31): Jeg har fått kyssesyken, så fra å ha fulgt pai slavisk i 1,5 år, har jeg måtte sletta appene en stund for å bli kvitt "avhengigheten"og ta det sånn med ro som jeg har fått beskjed om😩 Jeg har også droppet aktivitetsklokke og PAI en stund nå. Rett og slett blitt litt tvangspreget for meg. Min fysiske helse blir ikke bedre av å følge med på dette hele tiden. Anonymkode: 93757...b61 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
17.11 Skrevet 17. juli 2022 #223 Del Skrevet 17. juli 2022 On 7/14/2022 at 10:47 PM, Bithiah said: Fikk du det til? Har akkurat lastet ned selv, gikk helt fint. Men har ikke fått prøvd den da. Koblet til Garmin-klokka, men har ikke løpt i dag. Bestemte meg for å teste i god tid før PAI Health forsvinner, fordi jeg ikke vil begynne på null 😂 så nå får Memento registrere PAI i bakgrunnen, mens jeg ser på den gamle. Forhåpentligvis er da min PAI-score oppe på vanlig nivå innen jeg må bruke den.. Prøvde igjen nå, og nå står det bare at det er en serverfeil... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2022 #224 Del Skrevet 17. juli 2022 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Jeg har også droppet aktivitetsklokke og PAI en stund nå. Rett og slett blitt litt tvangspreget for meg. Min fysiske helse blir ikke bedre av å følge med på dette hele tiden. Anonymkode: 93757...b61 Samme her. Måtte legge det bort. Anonymkode: 328d5...726 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smilo Skrevet 17. juli 2022 #225 Del Skrevet 17. juli 2022 Bithiah skrev (På 6.7.2022 den 8.48): Så også akkurat den mailen 🙈 men noen som bruker den memento-appen? Jeg bruker den nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2022 #226 Del Skrevet 27. juli 2022 Da har jeg lastet ned den nye appen og der fikk jeg biologisk alder på 21 år, med den originale pai appen lå jeg på 39. Noen som har opplevd det samme? Vil det justere seg når jeg har fått brukt den under noen treningsøkter? Anonymkode: 6187d...0e1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nieve Skrevet 29. juli 2022 #227 Del Skrevet 29. juli 2022 AnonymBruker skrev (På 27.7.2022 den 11.21): Da har jeg lastet ned den nye appen og der fikk jeg biologisk alder på 21 år, med den originale pai appen lå jeg på 39. Noen som har opplevd det samme? Vil det justere seg når jeg har fått brukt den under noen treningsøkter? Anonymkode: 6187d...0e1 Min lå på 35 på den gamle, men er 46 på den nye 😱 What to believe? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2022 #228 Del Skrevet 30. juli 2022 Nieve skrev (16 timer siden): Min lå på 35 på den gamle, men er 46 på den nye 😱 What to believe? Jøsses! på den nye appen er jeg nå nede i 20 år i fysiologisk alder. Kontaktet support fordi det må være noe galt her. Jeg ligger på 200 pai i gjennomsnitt og har ikke trent de siste dagene. Med pai Health appen kunne jeg få cirka 40 pai etter en heftig 4x4 økt, lå aldri på 200 pai uten aktivitet Anonymkode: 6187d...0e1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marimba Skrevet 30. juli 2022 Forfatter #229 Del Skrevet 30. juli 2022 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Jøsses! på den nye appen er jeg nå nede i 20 år i fysiologisk alder. Kontaktet support fordi det må være noe galt her. Jeg ligger på 200 pai i gjennomsnitt og har ikke trent de siste dagene. Med pai Health appen kunne jeg få cirka 40 pai etter en heftig 4x4 økt, lå aldri på 200 pai uten aktivitet Anonymkode: 6187d...0e1 Oppdater oss men hva support sier da Jeg gikk fra under 20 til litt over 30, tror jeg, når jeg bytta fra pai health til memento. Jeg har fortsatt treningsforbud (spurte legen i går), men er nå så lei batterilevetiden på min eldgamle Apple watch at jeg har bestillt meg amazfit. Blir spennende å se hvordan pai funker på den når jeg kommer meg igang igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandum.PT Skrevet 30. juli 2022 #230 Del Skrevet 30. juli 2022 Marimba skrev (8 timer siden): Oppdater oss men hva support sier da Jeg gikk fra under 20 til litt over 30, tror jeg, når jeg bytta fra pai health til memento. Jeg har fortsatt treningsforbud (spurte legen i går), men er nå så lei batterilevetiden på min eldgamle Apple watch at jeg har bestillt meg amazfit. Blir spennende å se hvordan pai funker på den når jeg kommer meg igang igjen. Hold oss oppdatert! Jeg merker at jeg får mindre PAI via Memento på lik intensitet, men det kan være noe med innstillingene jeg plottet inn der kontra den gamle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
17.11 Skrevet 30. juli 2022 #231 Del Skrevet 30. juli 2022 Jeg har samme fitnessalder, men merker at jeg tjener mindre poeng enn jeg gjorde før, selv om jeg mener jeg er omtrent like aktiv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smilo Skrevet 31. juli 2022 #232 Del Skrevet 31. juli 2022 AnonymBruker skrev (På 30.7.2022 den 8.50): Jøsses! på den nye appen er jeg nå nede i 20 år i fysiologisk alder. Kontaktet support fordi det må være noe galt her. Jeg ligger på 200 pai i gjennomsnitt og har ikke trent de siste dagene. Med pai Health appen kunne jeg få cirka 40 pai etter en heftig 4x4 økt, lå aldri på 200 pai uten aktivitet Anonymkode: 6187d...0e1 Du har ikke to ting som synkroniserer med appen da? Slik at du får registrert puls dobbelt opp? Min hår gått jevnt og trutt ned til 21 år de siste 4 mnd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bithiah Skrevet 31. juli 2022 #233 Del Skrevet 31. juli 2022 Jeg beholdt alderen når jeg bytta til Memento (la jo inn det som stemmer nå, som er en hel verden fra starten på den gamle - der jeg jevnt og trutt jobba meg ned fra…var det 59? 😳 til under 20) Synes jeg tjener opp ganske likt med poeng også egentlig. Men savner en måte å se kjapt hvor mange PAI jeg tjente «sist onsdag» feks, uten å regne. Er det bare jeg som ikke ser det, eller går det ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandum.PT Skrevet 1. august 2022 #234 Del Skrevet 1. august 2022 Bithiah skrev (7 timer siden): Jeg beholdt alderen når jeg bytta til Memento (la jo inn det som stemmer nå, som er en hel verden fra starten på den gamle - der jeg jevnt og trutt jobba meg ned fra…var det 59? 😳 til under 20) Synes jeg tjener opp ganske likt med poeng også egentlig. Men savner en måte å se kjapt hvor mange PAI jeg tjente «sist onsdag» feks, uten å regne. Er det bare jeg som ikke ser det, eller går det ikke? Ser ikke ut til at det er mulig 😔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bithiah Skrevet 1. august 2022 #235 Del Skrevet 1. august 2022 Sandum.PT skrev (3 minutter siden): Ser ikke ut til at det er mulig 😔 Typisk.. jaja, i det store bildet har det vel ikke noe å si 😛 blir vel vant med den nye appen etter hvert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandum.PT Skrevet 1. august 2022 #236 Del Skrevet 1. august 2022 Bithiah skrev (21 minutter siden): Typisk.. jaja, i det store bildet har det vel ikke noe å si 😛 blir vel vant med den nye appen etter hvert! Burde gi tilbakemelding via appen om det går an 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2022 #237 Del Skrevet 10. august 2022 Sandum.PT skrev (På 1.8.2022 den 6.26): Burde gi tilbakemelding via appen om det går an 😊 Har gitt tilbakemelding på det til support. Ikke fått noe svar på akkurat det. Jeg savner en del funksjoner ved den gamle appen. Virker som pai bare er en liten del av memento opplegget så de fokuserer ikke like mye på bruker opplevelsen rundt pai poeng Anonymkode: 6187d...0e1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marimba Skrevet 10. august 2022 Forfatter #238 Del Skrevet 10. august 2022 Jeg er fornøyd med pai på amazfit. Minner mer om pai health enn memento, men gikk de 4 første dagene uten at noe pai ble registrert og syntes det var litt rart... Så installerte appen på nytt og nå funker det. Synes også pulsmåleren er mer sensitiv og registrerer raskere enn feks Apple watch gjorde. Pluss at batteriet varer i flere dager. Blir lite pai på meg om dagen da. Har fortsatt treningsforbud, og det er litt begrenset hvor mye pai det blir på lav og moderat intensitet ). Vil forresten anbefale å være frisk når man skaffer seg en ny sånn klokke. Klokka er nemlig ikke helt fornøyd med aktivitetsnivået mitt om dagen, merkelig det der😂 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pantoten Skrevet 11. august 2022 #239 Del Skrevet 11. august 2022 Har også fått meg Amazfit! Ikke trent etter PAI før så det blir spennende. Jeg har ganske dårlig biologisk alder så håper på snarlig forbedring 😄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marimba Skrevet 11. august 2022 Forfatter #240 Del Skrevet 11. august 2022 Pantoten skrev (9 timer siden): Har også fått meg Amazfit! Ikke trent etter PAI før så det blir spennende. Jeg har ganske dårlig biologisk alder så håper på snarlig forbedring 😄 Hvilken ble det på deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå