AnonymBruker Skrevet 24. mai 2021 #81 Skrevet 24. mai 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Get over it 😂 Anonymkode: 800e4...fbd Huff da, kjipt at andre svarer i tråden med ting du ikke er enig i? Anonymkode: 702e7...532
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2021 #82 Skrevet 24. mai 2021 Jeg ble lei av alle sutrekjærringene her inne som åpenbart synes innholdet i tråden er teit, men velger å bruke energi på det likevel, ene og alene for å spre dårlig stemning og le av trådstarter. Ikke rart barn og unge er slik de er over Internett, når voksne ikke klarer å kontrollere seg Jeg elsker å planlegge alt i tilknytning graviditeten og fødselen, det er nesten som en hobby for meg. I tillegg er jeg litt kontrollfrik og slapper best av når alt er planlagt og klargjort i god tid. Min voksne selvstendige samboer er helt omvendt, og hadde nok hevet oppi en genser og glemt alt annet, mens vi bør løpe ut døra. Derfor er vi begge to helt ok med at jeg diller med alle baggene, for han har ingen forutsetning for å vite hvordan livet på fødestua og barsel er (jeg har barn fra før). Derfor har jeg notert ned følgende til far: Ladere, lommebok med mynter, ekstra sokker, boxer og t-skjorte i tilfelle svette/mat/blod/fostervann. Greit å se noenlunde ren ut til bilder og tiden etterpå. Dette er nettopp slikt mange ikke tenker på, og det skjønner jeg godt. I tillegg bør han ha litt mat med. Det kan ta alt fra 2 timer til et par døgn hvis man er uheldig, spesielt nå med corona. Anonymkode: 95fec...27e 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå