Gå til innhold

Hva synes du?  

34 stemmer

1. 1. Hva synes du?

• Ingen. Kast dem ut, alle som en!
      4
    • 5 %
      12
    • 10 %
      8
    • 30 %
      2
    • 50 %
      0
    • 80 %
      1
    • Jeg bryr meg ikke om det i fremtiden lever en eneste hvit mann i Norge.
      7

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kanskje noen ikke synes det skal være en bevisst politikk på det området (fordi de synes det er rasistisk :roll: ), men ikke å ha en bevisst politikk er også en bevisst politikk. Så, hva synes du? Hvor stor andel av Norges befolkning bør utgjøres av de fremmedkulturelle folkeslagene?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Hm, det er kommet inn et forslag på 30 %. Det betyr 1 million flere individer fra fremmedkulturelle folkeslag enn det er her i dag. Noe som mest sannsynlig innebærer at etniske nordmenn blir en minoritet i Oslo.

Hva synes dere andre om det? Er det greit at etniske nordmenn blir en minoritet i Oslo? Skal vi ta i mot 1 million flere individer fra fremmedkulturelle folkeslag? Skal vi sette grensa der?

Hvordan skal vi eventuelt gjøre det? Når tallet er kommet opp i 1 million, hva gjør vi da? Nekter vi 30 % av Norges befolkning å hente flere ektefeller fra sine respektive hjemland? Slutter vi å ta i mot flere flyktninger?

Endret av Bønna
Skrevet

Ja, jeg synes det er greit at det er totalt frislipp inn til Norge. Fordi vi er så få mennesker her, som i tillegg tenker som poteter. Vi trenger desperat andre mennsker hit. Mange. Fort.

Skrevet

Tråden er ryddet og flyttet. Marianne moderator

Skrevet
Fordi vi er så få mennesker her, som i tillegg tenker som poteter. Vi trenger desperat andre mennsker hit. Mange. Fort.

Trenger vi virkelig flere mennesker som tenker som muslimer? :roll:

Skrevet
Tråden er ryddet og flyttet. Marianne moderator

Hm... jeg kopierte og limte inn alternativ 1 i innlegget mitt, men det ble slettet.. :roll:

Hvorfor får det da fremdeles være et alternativ?

Dobbeltmoral!

Skrevet

gikk for 5% jeg, for å ikke være heelt bak mål med tanke på det som er politisk korrekt. og kebab er jo godt..

Skrevet
gikk for 5% jeg, for å ikke være heelt bak mål med tanke på det som er politisk korrekt. og kebab er jo godt..

:ler::ler: Var noe sånt jeg og tenkte.

Gjest Homer Simpson
Skrevet

Er ikke helt enig i at innvandring beriker oss med god mat. Se hva McDonald's har gitt oss.

Skrevet
Er ikke helt enig i at innvandring beriker oss med god mat. Se hva McDonald's har gitt oss.

Mc Donalds etableringer i Norge har fint lite å gjøre med innvandring.

Gjest Homer Simpson
Skrevet
Mc Donalds etableringer i Norge har fint lite å gjøre med innvandring.

Tja, det kan jo være at den store andelen amerikanske innvandrere får fortgang i amerikaniseringen av samfunnet vårt.

Skrevet

Tråden er nok en gang ryddet, vennligst hold dere til tema ;)

Misty(mod)

Gjest Homer Simpson
Skrevet
Tråden er nok en gang ryddet, v

Nei, det tviler vi ikke på

:klappe:

:ironi:

Skrevet

litt innvandring er jo bra, norge trenger nye impulser.

Skrevet
litt innvandring er jo bra, norge trenger nye impulser.

Norge har fått NOK nye impulser..

Gjest Dum Perignon
Skrevet

Det er ingen sak å holde innvandrerandelen stabil samtidig som man får nye impulser. Kast ut svenskene, for eksempel - de er stort sett kelnere alle sammen, og dét kan like gjerne en mann fra Niger være.

Og danskene! Hvis det er så deilig å være norsk i Danmark; kan ikke danskene dra tilbake dit de kom fra? Plass til flere laoter og burmesere blir greit frigitt på den måten.

For ikke å snakke om alle de amerikanske oljeingeniørene. Vekk med dem, husk at det for tiden utdannes desidert flest ingeniører i Kina og India. Få dem hit i stedet for bushfolket i vest!

Italienerne, derimot, de bør få bli en stund til. Vi er utrolig svake sånn tiramisufaglig her i landet!

Gjest Dum Perignon
Skrevet

Lar seg ikke gjøre, det er alt for få fra Niger, Laos og Myanmar her i forhold til de innvandrergruppene jeg nevnte.

Gjest Dum Perignon
Skrevet

Fortsatt altfor få. Dessuten representerer mange av disse en gruppe vi gjerne vil ha, nemlig folk i yrkesaktiv alder.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...