Gå til innhold

Steinkjer er verste plassen jeg har bodd på!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Laraa skrev (5 minutter siden):

Ikke rart steinkjer ser ut som et dass. Byen ble jo bomba sønder og sammen under krigen. Jeg pleide å digge steinkjer da jeg barn fordi det var McDonald der og Sebrasenteret eller hva det enn heter. Kommer fra Levanger og det er en finere by, det skal jeg inrømme. Nå har det dessuten kommet burgerking der, så argumentet med McDonald faller vekk 😊

ER aldri på hverken Burgerking eller MacDonalds, så dette aner jeg ingenting om. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes synd på mennesker som bor i Steinkjer og ikke forstår at de kan flytte. Jeg tror mange ressurssvake vil flytte til Steinkjer på grunn av en ressurssvak befolkning

Lenke til kommentar
Del på andre sider

O.G. skrev (2 minutter siden):

ER aldri på hverken Burgerking eller MacDonalds, så dette aner jeg ingenting om. 

Ikke jeg heller ( som voksen), men som barn var det det o'store

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bodd og studert i en litt mindre by i Nord-Trøndelag og det var greit nok. Men for meg som kommer fra en norsk storby var det merkelig å se hvor opptatt de studentene som kom derifra var av å baksnakke andre og følge med på hva andre holdt på med. Hver minste ting ble det baksnakket om, dersom en person var litt annerledes enn dem selv. Men er vel sånn det er i mindre byer der man har mindre å ta seg til.

Anonymkode: ea8c4...493

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner deg TS, exn min bor der. 

Anonymkode: 83523...8e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...