Gjest Markblomsten Skrevet 26. september 2005 #241 Del Skrevet 26. september 2005 Den kjolen du hadde forelsket deg i og som du skulle prøve igjen?? Da hadde jeg vært altså! Er det ingen andre som har den samme kjolen da? Og får de ikke inn flere av den på den salongen du prøvde den? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 26. september 2005 #242 Del Skrevet 26. september 2005 Så teit!!!!!! Syns du skal ringe og seie i frå om at du ikkje finn deg i slik feil-informasjon!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Olava Skrevet 26. september 2005 #243 Del Skrevet 26. september 2005 Hmmm, er det noe jeg ikke har fått med meg? Forstår ikke dette siste helt. Var det slik at du ville kjøpe drømmekjolen din på salget, og at den nå allerede er utsolgt? Skjønner godt at du i så fall er SINT! Du hadde tydeligvis fått tre forsikringer om at du skulle rekke å kjøpe den? Angående min kjole, var det antakelig den du har sett, det er i alle fall fargede perler på overdelen og rundt hele slepet og kanten rundt. Var det den sorte du så, eller var det den røde? Hvis det hører til et slør, er det dumt av butikkdama mi å ikke opplyse om det, jeg spurte jo! Hun visste det vel ikke... -Men var sløret sort? Jeg hadde egentlig ikke tenkt å ha slør, men det kunne vært interessant og sett det, hvis det finnes! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minnimy Skrevet 26. september 2005 #244 Del Skrevet 26. september 2005 (endret) stakker,det må være kjempe kjedelig,og dårlig gjordt av de ibutikken,jeg ville ringt og sagt i fra hva du hadde blitt fortalt og kanskje spre ryktet videre pga den måten skal ikke noen bli behandlet på. jeg ser at du ser etter toastmaster.vi har bestilt en proff han har vi fra kl 13.30 til vi er ferdig om natten.pris 7500 han spiller om kvelden også vi skal møte han i jan,har kun snakket med han på tlf og fikk god kjemi med en gang,de andre jeg snakket med hadde jeg bare lyst å ligge på røret. det er ikke en lett oppgave,mangen har store forventninger,men det er dere som bestemmer og ligger listen får hvordan det skal være. Endret 26. september 2005 av minnimy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litjtuppa Skrevet 26. september 2005 #245 Del Skrevet 26. september 2005 (endret) Å, så utrolig dårlig gjort!! Hadde blitt jeg òg!!! Dette må du si fra om, det går ikke an å lure kunder på den måten!! Som profesjonelle bør de vite hvor viktig kjolen er for de kommende bruder, så sånt skal ikke skje!! Håper det ordner seg på en eller annen måte ihvertfall.. En stor trøste fra Lilletupp.. Endret 26. september 2005 av Litjtuppa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
småtroll Skrevet 26. september 2005 #246 Del Skrevet 26. september 2005 Jeg ringte 3(!!!!) ganger til brudesalongen for å forsikre meg om at jeg rakk salget, og de mente jeg hadde god tid siden salget ikke skulle være før i oktober.. eeh...en butikk lever jo av kunder, men da kunder som handler...ikke som har tenkt å handle... dersom det kom en kunde inn litt før salget og ville kjøpe en kjole de ikke hadde fått solgt til fullpris på en stund, og ville kjøpe der og da mot en salgspris, så er det naturlig og selge til den kunden, ikke en som var der for lenge siden, og som kanskje kommer tilbake og da kanskje handler... skjønner ikke helt frustrasjonen jeg...dersom du likte den så godt burde du kjøpt den da du fant den! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lythande Skrevet 26. september 2005 #247 Del Skrevet 26. september 2005 Skjønner godt frustrasjonen din når du ringte flere ganger for å forsikre deg om at du rakk salget. Hvordan er det mulig å si at salget skal være i oktober også ha det før når folk spør????? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lúthien Skrevet 26. september 2005 Forfatter #248 Del Skrevet 26. september 2005 Hei jenter, og takk for støtten! Jeg prøvde kjolen i butikken for noen måneder siden. Det var drømmekjolen min fra internett, og den satt som et skudd. Jeg spurte damene i butikken om det skulle være salg på denne typen kjoler i nærmeste fremtid, og jada, det skulle det. I oktober! Så spurte jeg om de trodde akkurat den kjolen kom til å være på salg, og joda, det skulle den siden det er en 2005 modell. Jeg spurte videre hvor mye de regnet med at jeg kunne få den for (utstillingsmodellen) og de var ikke helt sikker, men det ble nok et godt avslag. Da sa jeg at jeg gjerne ville kjøpe utstillingskjolen, siden den var rett størrelse og alt. Joda, det gikk helt greit det, men jeg fikk ikke kjøpe den for salgssummen før salget startet. Jeg avtalte at jeg skulle ringe og forsikre meg om at jeg fikk med meg salget, og jeg var klar på at jeg ville ha kjolen og kom til å kjøpe den! Det var visst helt umulig å kjøpe utstillingskjolen før salget startet, så den fikk jeg hverken til full eller redusert pris før den tid. 3 ganger ringte jeg for å spørre når salget startet, og alle gangene sa de i begynnelsen av oktober. Når jeg nå ringte for å spørre etter nærmere dato, var kjolen solgt! PÅ salget, MED rabatt. Til en annen. Det salget som ikke var planlagt før i oktober i følge damene... "Jammen, det har jo vært utlyst i avisen for litt over en uke siden", sa hun. Jeg holder ikke avisen, så det har jeg ikke sett, og heller ikke tenkt på å se, i og med at salget ikke skulle starte før i oktober. Uansett så er det dårlig service overfor kunden å gjentatte ganger bekrefte at salget starter senere enn det faktisk gjør, men jeg synes også det er en smule merkelig at de ikke en gang ringte for å høre om jeg ville kjøpe den når salget startet. Jeg har tross alt ventet på den en god stund nå... Akkurat nå er jeg temmelig frustrert, for ikke bare solgte de kjolen, men de tar ikke inn samme modell til prøving heller.. Da får jeg ikke prøvd den på nytt før jeg evt. biter i det sure eplet og bestiller en ny. Jeg har sjekket i danmark nå, og der kan jeg kanskje få fatt i en til samme prisen som kjolen på salget, men den er en størrelse for stor. Vet ærlig talt ikke hva jeg gjør videre nå, falt litt sammen rett og slett.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@riel Skrevet 26. september 2005 #249 Del Skrevet 26. september 2005 Fy f***n for noen kjipinger I wouldt take mye buisness elsewhere som de sier Men siden du har prøvd kjolen og vet at den passer i din størrelse, hvorfor ikke bestille den på nettet fra utlandet? Hvis du leter litt kan du fort spare en god del penger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lúthien Skrevet 26. september 2005 Forfatter #250 Del Skrevet 26. september 2005 Og nå har jeg fått roet meg ned såpass at jeg kan smile litt og si: Jeg skal tross alt ikke gifte meg før i april 2007, og har GOD tid på meg enda til å få fatt i Kjolen til en rimelig pris! Jeg pratet med en brudebutikk på en annen kant av landet, hvor den hyggelige damen fortalte meg at kjolen var plukket ut sammen med 5-6 andre fra 2005 kolleksjonen til å selges neste år også. Dermed er det sjanse for at de får kjolen inn som prøvemodell igjen ihvertfall et eller annet sted i Norge. Jeg skal ta meg en ny runde når 2006 kolleksjonene er kommet ut i butikkene, for 2007 modellene som kommer i slutten av 2006 rekker jeg ikke å bestille før april 07 fikk jeg vite. Da trenger jeg bare å lete gjennom 2006 kolleksjonen, og finner jeg ikke noen andre kjoler der, så prøver jeg å få tak i drømmekjolen rimeligere neste år! :-D fra Alltid-optimist-Lúthien Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lúthien Skrevet 26. september 2005 Forfatter #251 Del Skrevet 26. september 2005 (endret) Jeg fikk en sms fra negledame/hudpleie/makeupartist-bekjentskapet mitt om at jeg må stille imorgen formiddag for å være modell for henne igjen, hvis eleven hennes ikke dukker opp (syk). Denne gangen er det Vippeforlenging og farge. Det hadde i grunnen vært morsomt, så jeg håper nesten at eleven blir hjemme imorgen! Endret 26. september 2005 av Lúthien Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Principessa Skrevet 26. september 2005 #252 Del Skrevet 26. september 2005 bor du i oslo? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Olava Skrevet 26. september 2005 #253 Del Skrevet 26. september 2005 Da ser det ut til at du har gode sjanser til å få tak i Kjolen et annet sted, til redusert pris. Det kan jo være du ombestemmer deg også??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lúthien Skrevet 26. september 2005 Forfatter #254 Del Skrevet 26. september 2005 Izaria: PM underveis! Corazon: Jepp, det er jo en mulighet det også. Uansett så ordner det seg for snille jenter, så jeg bekymrer meg ikke for Kjolen nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gika Skrevet 26. september 2005 #255 Del Skrevet 26. september 2005 Jammen godt du har god tid, for ellers kunne det jo blitt skikkelig kaos med kjolen som ble solgt. Så moro hvis du får være litt modell i morgen. Du får rapportere hvordan det blir. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boogie Skrevet 26. september 2005 #256 Del Skrevet 26. september 2005 Takk for koselig hilsen i min dagbok Lúthien Nå har jeg fått lest om kjolen din. Godt du er av den positive sorten da Så deilig å bli dullet med a. Skjønner veldig godt at du ønsker at eleven er syk jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nevèsta Skrevet 26. september 2005 #257 Del Skrevet 26. september 2005 *Krysser fingrene for syke elever* Kjedelig med kjolen din, men som du sier har du jo god tid, så det ordner seg helt sikkert! Problemet med å finne noe man liker, er riktignok at da kommer man til å se etter det samme når man er på jakt etter noe annet i samme sjanger, men hvis kjolen fortsatt selges neste år lover det jo bra for deg. (det der ble en fryktelig tung setning). Ha en god kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 26. september 2005 #258 Del Skrevet 26. september 2005 Godt du har augna håp når det gjeld kjolen din!! Det ordnar seg nok, skal du sjå!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lúthien Skrevet 26. september 2005 Forfatter #259 Del Skrevet 26. september 2005 Av og til må jeg bare gi dere en fordi dere er så herlige alle sammen! Jeg er litt for trøtt til å fortsette dagbok-rundene mine idag, så jeg kommer sterkere tilbake imorgen! Sov godt jenter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litjtuppa Skrevet 27. september 2005 #260 Del Skrevet 27. september 2005 Bare innom med en lykke-til-med-kjole- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå