Gå til innhold

Venninna mi skifter profilbilde på FB så ofte at det blir flaut..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er dette noe man burde gi tilbakemelding på? Vi er begge 28 år, og jeg synes det er litt for voksent til å drive å legge ut bilder av seg selv på en plattform som FB for hyppig. Er likevel redd for at hun kanskje kommer til å ta det ille opp? Er det ok å si fra om slike ting? 

Flaut er det i alle fall...

Anonymkode: 091c1...2c6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva med å bare la det ligge? Har det noen betydning for deg, sånn egentlig?

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok.

Du får ta det opp med henne da.

Anonymkode: b07ce...699

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanskeleg å seie frå om, anna enn ein halvmorsom kommentar som du kan håpe ho tek til etterretning. Kor ofte er det snakk om?

Eg ser ei dame på 50 som gjer det same. Og ho liker alle sine eigne innlegg/bilde. Enda meir kleint!!

Men eg hadde ikkje sagt noko om det. Det har ikkje noko å bety for meg. Det går berre ut over henne.

Endret av Fjaselina
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jodaneida skrev (1 minutt siden):

Hva med å bare la det ligge? Har det noen betydning for deg, sånn egentlig?

Det har ingen praktisk betydning for meg, men det er jo flaut for henne? Det er snakk om 4-5 ganger i året, og oser litt oppmerksomhettssyk. Hun er singel og ønsker seg kjæreste, men tror ikke at dette er noe som vil hjelpe henne

Anonymkode: 091c1...2c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker said:

Er dette noe man burde gi tilbakemelding på? Vi er begge 28 år, og jeg synes det er litt for voksent til å drive å legge ut bilder av seg selv på en plattform som FB for hyppig. Er likevel redd for at hun kanskje kommer til å ta det ille opp? Er det ok å si fra om slike ting? 

Flaut er det i alle fall...

Anonymkode: 091c1...2c6

Flaut er det absolutt ja. Forstår ikke poenget med å henge seg opp i hva andre mennesker gjør, på denne måten. Jeg klarer bare ikke å fatte og begripe hva det har med deg å gjøre, og hvorfor det påvirker deg og ditt liv så mye at du faktisk må TA EN PRAT med henne? Nei, faen heller, dette samfunnet, og denne verden kan dere få billig fra meg. :fart2:

Anonymkode: 8af77...ac5

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mer flaut at du henger deg opp i det. 

Anonymkode: 184c0...a53

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

 

Det har ingen praktisk betydning for meg, men det er jo flaut for henne? Det er snakk om 4-5 ganger i året, og oser litt oppmerksomhettssyk. Hun er singel og ønsker seg kjæreste, men tror ikke at dette er noe som vil hjelpe henne

Anonymkode: 091c1...2c6

Det er uansett ikke din sak. Om hun selv spør om råd blir det noe annet. 

Litt flaut å være hu venninna som alltid skal gi "gode råd" ;)

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde det vært flere ganger i uken, så ok... men fem ganger i året er virkelig ikke noe å bli opprørt over. Jeg blir mest flau på dine vegne jeg 😅

Anonymkode: e7c5f...f36

  • Liker 42
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

 

Det har ingen praktisk betydning for meg, men det er jo flaut for henne? Det er snakk om 4-5 ganger i året, og oser litt oppmerksomhettssyk. Hun er singel og ønsker seg kjæreste, men tror ikke at dette er noe som vil hjelpe henne

Anonymkode: 091c1...2c6

Jeg skjønner ikke hva dette har med deg å gjøre? 

Dessuten er 4-5 ganger i året ikke overdrevent mye. Jeg har venner som skifter bilde flere ganger i uka.... 

Anonymkode: 5e7d7...46f

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det mye å skifte profilbilde 4-5 ganger i året? 

Anonymkode: 20651...c61

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig med deg, ts. Noen vet ikke sitt eget beste i sosiale medier... 

Anonymkode: f56c4...780

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest laPistola
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

 

Det har ingen praktisk betydning for meg, men det er jo flaut for henne? Det er snakk om 4-5 ganger i året, og oser litt oppmerksomhettssyk. Hun er singel og ønsker seg kjæreste, men tror ikke at dette er noe som vil hjelpe henne

Anonymkode: 091c1...2c6

4-5 ganger i året er vel normalt? Oppmerksomhetssyk er vel heller 4-5 oppdateringer om dagen. Skjønner ikke hvorfor dette plager deg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg trodde det var snakk om et par ganger i uka, det er litt irriterende. Men fire-fem ganger i ÅRET?! Det er i hvert fall ikke uvanlig. Ville ikke sagt noe. 

Anonymkode: 3c1fc...7f7

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo litt pussig at dette plager deg så mye at du faktisk synes det er flaut. Hvorfor tror du det er sånn? 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ut fra overskriften trodde jeg det var snakk om flere ganger i uka.

Hvordan klarer du å holde oversikt på de som skifter profilbilde 4 - 5 ganger i året? Jeg sjekker profilen til folk for å sjekke sist de skiftet profilbilde.

Anonymkode: 0af7b...a2c

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Blokker henne da, så slipper du å bli så flau. Syns det er verre med 40 år gamle damer som stadig vekk legger ut overfiltrerte bilder av seg selv med trutmunn, oppusha silikonpupper og kom og ta meg-blikk. Har en bekjent som holder på sånn selv om hun er godt gift og har barn, men hun får gjøre som hun vil.

Anonymkode: 9c10d...427

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, AnonymBruker said:

 

Det har ingen praktisk betydning for meg, men det er jo flaut for henne? Det er snakk om 4-5 ganger i året, og oser litt oppmerksomhettssyk. Hun er singel og ønsker seg kjæreste, men tror ikke at dette er noe som vil hjelpe henne

Anonymkode: 091c1...2c6

Gjør et litt bedre forsøk da, TS. 

Anonymkode: 70afd...009

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

La henne gjøre som hun vil, hun er voksen.

Anonymkode: 53bda...d25

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke hvordan du kan synes det er flaut når det ikke har noe med deg å gjøre?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...