Gå til innhold

Venninna mi skifter profilbilde på FB så ofte at det blir flaut..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Måtte sjekke når jeg skiftet bilde selv 😅 juli i fjor så da er det vel godkjent? 4-5 ganger er ikke flaut mange ganger. Ser enkelte skifter ukentlig. Det som skjer med de, er at veldig få gidder like, for bildene er ofte veldig like den forrige selfien😙

Anonymkode: 174c7...46d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Ut fra overskriften trodde jeg det var snakk om flere ganger i uka.

Hvordan klarer du å holde oversikt på de som skifter profilbilde 4 - 5 ganger i året? Jeg sjekker * profilen til folk for å sjekke sist de skiftet profilbilde.

Anonymkode: 0af7b...a2c

* Det skulle stå ikke. 

Anonymkode: 0af7b...a2c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For noen problemstillinger folk lager seg.

Anonymkode: 6501e...6b6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor i all verden skulle dette være noe som har innvirkning på deg? Du kan da ikke bli flau fordi et annet menneske bytter profilbilde?

Og 4-5 ganger i året - det er da virkelig ikke ofte.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

For noen problemstillinger folk lager seg.

Anonymkode: 6501e...6b6

Det er et tegn på at vi har det veldig bra her i landet når folk henger seg opp i slike bagateller.

Anonymkode: 0af7b...a2c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er hun på Tinder? Er ikke det selv, men lurer på om bildene på Tinder hentes fra Facebook-profilen? Kan jo være en grunn til st man oppdaterer med nye og «fine» bilder av seg selv ?🤷‍♀️

Anonymkode: 75fc0...08e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skjønner deg. Jeg har en bekjent som gjør det samme. 40, singel og desperat. Legger ut bilder med trutmunn og filter flere ganger i mnd (profilen er full av slike bilder), quotes om kjærleiken - og eksens utroskap. Tidvis også eksamenskarakterer fra vgs for å vise hvor «flink» hun er. Hun kaller seg også jente. Jeg var (og er) en flink «skolejente» 🙈. Jeg blir flau på hennes vegne. Rart hun ikke har noen venner som sier i fra.. 

Anonymkode: 943be...617

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun må få lov til å gjøre sånn som hun vil. Jeg hadde ikke sagt i fra. Jeg synes ikke 5-6 ganger i året er ofte.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal hun endre seg fordi du blir flau? 😆

Spør deg selv hvorfor dette plager deg, og jobb med det du.

Anonymkode: 5987b...3af

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du er flau over  vise at du er venn med henne fordi hun bytter profilbilder? Det som er flaut er at du bryr deg om det. 

Anonymkode: 38281...8fd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har noen voksne, dobbelt så gammel som venninna di, jeg irriterer meg over fordi de legger ut bilder omtrent daglig av en hobby på alle sosiale medier. 

Tenker at det å skifte profilbilde hver andre måned er mer innenfor, så jeg ville ikke sagt noe med mindre det eskalerer. 

Anonymkode: ba63a...21c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må bare le! Hvorfor skal folk drive å bli krenka og flaue på andres vegne ? Hadde jeg fått vite at noen syns at jeg skifter for ofte så hadde jeg skifta enda oftere bare på trass så folk ble så flau at de sprakk eller noe :P Jeg skifter hvis jeg finner et bedre bilde av meg, men det er kun for egen skyld. Jeg er i et etablert forhold og har absolutt ingen intensjoner om å imponere noen. SÅ noen har nok for lite å ta seg til og for lite problem å ta seg av tror jeg. 

Anonymkode: cc979...ab7

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er mer flaut at du har stålkontroll på hvor ofte hun bytter profilbilde, og i tillegg tydeligvis mener at din oppfatning av hva som er riktig å gjøre i sosiale medier bør være rettesnoren for alle andre. Hadde noen av mine venner prøvd å belære meg om sånne ting, hadde jeg ledd høyt og lenge og spurt hvem som hadde opphøyd dem til orakel, og fortsatt akkurat som før. Jeg er nemlig voksen nok til å både stole på og stå for mine egne valg og vurderinger uavhengig av hva andre måtte mene.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes ikke du skal legge deg opp i det. Hun må få lov til å oppdatere så mye hun vil uten at du skal legge deg opp i det. Hvis du blir flau av det, så synes jeg synd på hun som har en venn som blir flau over hun. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minner meg om ei som skrev om at hun ble flau over hvordan venninna hennes gikk kledd og ville snakke med henne om det. Syns du kan passe dine egne saker😏

Anonymkode: 58861...8c6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

 

Det har ingen praktisk betydning for meg, men det er jo flaut for henne? Det er snakk om 4-5 ganger i året, og oser litt oppmerksomhettssyk. Hun er singel og ønsker seg kjæreste, men tror ikke at dette er noe som vil hjelpe henne

Anonymkode: 091c1...2c6

Ta deg sammen, 4-5 ganger i året??

det er ikke ofte! 

Det er hyggelig å se nye bilder av dem man er glad i. Har du tenkt at kansje bare du ikke liker det? Og at de fleste andre synes det er hyggelig?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Altså hæ? 

Ikke nok med at du gidder å bry deg om at venninna di skifter profilbilde, du har oversikt over hvor ofte hun gjør det og? For lite å gjøre om dagene?

Jeg har ei venninne som støtt legger ut bilder der hun har seriøst mye sminke på seg, samtidig som det er filtrert verre enn forsiden på et motemagasin. Det som er flaut med det er alle de mannfolka som skriver slibrige meldinger om hvor fin hun er under. DET kan man ta på privaten liksom. 

Anonymkode: 89c08...015

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4-5 ganger i øret er ikke ofte.. mange skifter gjerne etter årstid. 
min venninne på 45 skifter profilbilde hver uke.. altså 52 ganger i året.. hun har over 200 profilbilder.

vet folk har snakket om henne, men jeg sier ikke noe. Det får være opp til henne, tror ikke folk bryr seg så mye egentlig. 
mJeg skifter kanskje 4 ganger i året jeg også.. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis dette er det flaueste hun gjør så foreslår jeg at du beholder venninna likevel 🙂

Anonymkode: 3e566...213

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje har hun fått FB eller en app til å bytte automatisk av og til.

Anonymkode: 3e566...213

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...