Gå til innhold

www.mote.no


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

"Jeg er 25 og bruker stadig ordet "fittetryne"..."

Hmm, hva er feil med dette innlegget? Frysepulver, jeg råder deg til å byttenick til "Ms Trash" øyeblikkelig. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest gjest1
Sitert innlegg slettet. ~Sissan, mod

Jeg lurte dere jo! Dere sa jeg var så kul og har kule meninger... så hater dere "jeg ler" bare fordi jeg sier at det var meg hahaha snakk om å gå rett på limpinnen! Ædda bædda

Endret av Sissan
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jeg ler

Towelie er ikke meg.. :)

Hun er bare flau over at hun er så jævlig barnslig, og blir "slått" ned av smartere folk ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Sånn som du skriver her ville jeg trodd at du var rundt 12-13.

Øyyyyyyyyyy - ikke kødd med maskoten vår!!!

Towelie skal sitter her inne og skrive piss til hu blir 90.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1
Towelie er ikke meg.. :)

Hun er bare flau over at hun er så jævlig barnslig, og blir "slått" ned av smartere folk ;)

Faktisk er jeg ganske så borte vekk og gir en lang faen i hva dere måtte si, det er jo glemt om noen timer :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Det som slår meg er at dere på kvinneguiden er så sykt lite seriøse! Man kanikke tro på noe av det dere skriver, hva er vitsen med å være registrert på et forum, når duikke aner om de svarene du får er sanne eller ikke?

Tåpelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest LoisLane
Forskjellen på forumene er at de på mote.no generalt er mer attraktive og har bedre estetisk sans. I tillegg vil jeg påstå at menneskene generelt på mote.no er mer intelligente og har høyere sosial status.

Dette er ikke ment som et angrep på kvinneguiden, men heller en analyse av forskjellene på menneskene i de forskjellige forumene.

Wow. Rart dere har tid til å omgås på mote.no når dere har utført en så grundig, og ikke minst fullstendig nøytral analyse av KGs brukere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest medlem på mote.no

Jeg syns begge parter er svært usakelige her.

Argumenter som "Du er ikke gammel nok til å være her", finner jeg litt merkelig når det er de samme folka som sitter å kritiserer, ler og skjærer alle over en kam når det gjelder mote.no.

Er det en moden oppførsel for en som er voksen/gammel nok til å være på kvinneguiden ? :)

Og på den andre siden, kommentarer som "Jeg er ikke 50 år og har strekkmerker" eller noe i den dur, er like ille, la ikke 'debatten' styre inn på vekt, slanking og utseende, de er bare for barnslig. Mange tar seg faktisk nær av slike barnslige utsagn.

Men tilbake til mote.no, dere sier de er mange slanke-tråder der og folk som spør om hvordan de kan se tynnere ut i ulike bukser. Vi på mote.no prøver å forhindre at slike tråder skal blir opprettet. Ett fåtall medlemmer (gjerne nye) står ofte bak slike topicer, av den grunn at de ikke er kjente med reglemanget, eller lignende ting.

Til slutt vil jeg si at svært mange mote.no medlemmer er hyggelige og oppegåendes mennesker som er svært interessert i mote eller som bare er på forumet for å få tips (og ja, det fins faktisk en hel del som kan mye og er villige til å hjelpe alle som spør, noe som dere her kanskje ikke har lagt merke til ved å trykke på topicer med navn "bikbok klær, hvor hen?"), og de er gjerne fra alderen 13 og oppover, så det blir for dumt å mene at alle som er yngre enn 15 er fjortisser og har dårlig stil.

Jeg syns vi burde slutte av denne debatten snart, og aksepterere at mote.no er som det er, og det samme med kvinneguiden. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Jeg lurte dere jo! Dere sa jeg var så kul og har kule meninger... så hater dere "jeg ler" bare fordi jeg sier at det var meg hahaha snakk om å gå rett på limpinnen! teitinger! Ædda bædda

Ikke fordi du var henne, men fordi innleggene hun/du? skrev ikke var sanne da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LoisLane

Hun er bare flau over at hun er så jævlig barnslig

Her er ingen flau over å være barnslig - det er vel heller noe som er typisk den overkonforme ungdomstiden.

og blir "slått" ned av smartere folk ;)

Hm? Hvor da?

*leter*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1
Ikke fordi du var henne, men fordi innleggene hun/du? skrev ikke var sanne da.

Jeg lurer dere alle. Nå er dere sure for at dere er LURT!

MVH Towelie, 12 år ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

E r d e t m u l i g? Du klarer bare ikke å innse at diskusjonen er slutt?

Vi er bra, dere er dårlig. Slett tråden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Bare et forslag: Skal vi fortsette diskusjonen uten å bruke ordet fjortis?

Jeg har gått over til å bruke unga :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Gjest

Virkelig egentlig som om dette forumet er ganske useriøst, ettersom mote.no aldri ville latt en slik usaklig tråd være ustengst. Jeg går, jeg gidder ikke bruke mer av tiden min, på å lese tåpelige innlegg fra tåpelige personer.

Innlegg endret, ~Sissan, mod

Endret av Sissan
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LoisLane

Jeg syns vi burde slutte av denne debatten snart, og aksepterere at mote.no er som det er, og det samme med kvinneguiden.  :)

Enig. Men det var moro så lenge det varte. :)

Towelie - gå og vask munnen din!

:fy_fy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Gadd noen i det hele tatt å lese mitt lange saklige innlegg som var for begge parter der oppe? :)

Medlem på mote.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Ntåå.. Jeg vet at du er redd for hva framtiden vil bringe, men jeg er sikker på at det er en eller annen trailersjåfør med husvogn der ute, som vil ha deg.. Så kan dere grille hamburgere i grilldresser sammen og slikt! :tommelsmil:

Hamburgere er godt det da! Hva setter du på deg når du skal grille? Høyhæla sko, siste nytt i motetøy og en haug av sminke! :ler: Smaker burgern bedre da? neppe :riste:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...