Gå til innhold

www.mote.no

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet
OMG :overrasket:

Jeg ler ikke mer.. Jeg gråter på vegne av dere..

:kose: så så, skal en på din mors alder komme å trøste deg :ler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Som folk her har prøvd å forklare: Fjortiss er en sinnstilstand! Selv om man er 13-14-15 år, så trenger man ikke være fjortiss.. Men, jeg regner med at dere ikke skjønner så "innviklet tankegang".. :roll:

Gjest Gjest
Skrevet
Det som slår meg er at dere på kvinneguiden er så sykt lite seriøse! Man kanikke tro på noe av det dere skriver, hva er vitsen med å være registrert på et forum, når duikke aner om de svarene du får er sanne eller ikke?

Tåpelig.

Du skjønner det du gudommelige lille 14 år gamle vesen at nå er du inne på "snikk snakk" DERFOR :ler:

Gjest Gjest
Skrevet
:kose: så så, skal en på din mors alder komme å trøste deg  :ler:

Næh.. Det går bra.. ;) Jeg bare drar til min überhåtte kjæreste, som ikke har rynker og masse ekkelt hår på ryggen, og får "trøst" der jeg :)

Gjest Gjest
Skrevet
Næh.. Det går bra.. ;)  Jeg bare drar til min überhåtte kjæreste, som ikke har rynker og masse ekkelt hår på ryggen, og får "trøst" der jeg :)

Har dere pult?

Gjest Gjest
Skrevet
Har dere pult?

Herregud :roll:

Jeg er 15 år og har en kjæreste som er drittpen.. Hva tror du? :)

Gjest Gjest
Skrevet

Fy faen så masse trashy bittre kvinnfolk det må være her inne ass. Sitte og rakke ned på et annet forum(som forestn er en mill ganger bedre enn denne trash haugen) fordi atte man er missunnelige på at det finnes folk som har mer greie på klær å sånt og har bedre stil enn dere som vaser rundt i grilldress på jakt etter neste runkekrem. Max patetisk lissm. Tenk å føle seg truet av at folk har råd til Chanel vesker når ikke du har. Gååååååååre an ass....

Gjest Gjest
Skrevet
Som folk her har prøvd å forklare: Fjortiss er en sinnstilstand! Selv om man er 13-14-15 år, så trenger man ikke være fjortiss.. Men, jeg regner med at dere ikke skjønner så "innviklet tankegang".. :roll:

HÆÆÆ??? Hva sarr'u sarr'u? Høreapparatet mitt virker ikke, det er visst tilstappa med smårips.

Gjest Gjest
Skrevet
Herregud :roll:

Jeg er 15 år og har en kjæreste som er drittpen.. Hva tror du? :)

:ler:

Næh.. Det går bra.. ;)  Jeg bare drar til min überhåtte kjæreste, som ikke har rynker og masse ekkelt hår på ryggen, og får "trøst" der jeg :)

Har dere pult? altså knulla mener jeg? Dakar deg, få trøst av den 13 år gamle kjæresten, du vil vel heller at en mor skal trøste!

Hva sa gutebassen din da han så deg uten sminke da - nei, så klart det har du vel ikke turt å vise fram enda tenker jeg :sjarmor:

Gjest Gjest
Skrevet
Jeg hadde trodd du var rundt 12 år. Men dere snakker om at dere er så modne med masse mer livserfaring, men en av deres største representanter er 15 år?

Hæ? Er det noen på 15 her? Hvor da? Leif-Per er det du som tuller nå igjen? Har du vært og funnet deg noenn pene småjenter i det siste? Fant meg ei lita knærte her i går jeg. Virkelig ei lita pen snelle.

Skrevet

Jeg klarer ikke å holde meg unna denne tråden.

:sjarmor:

Towelie, lurer på hvor mange av innleggene du egentlig står for.....

Gjest -eline-
Skrevet
Towelie, lurer på hvor mange av innleggene du egentlig står for.....

Godt spørsmål :ler:

...lyser opp hverdagen i hvertfall...

Gjest Gjest
Skrevet

HAHAHA! Han er 17 ;) Og, ja; han har sett meg uten sminke. Heldigvis for meg, så er jeg pen OGSÅ uten sminke :briller2:

Så, hvordan går det med ungene da? Tåler de skilsmissen?

Hvordan takler de å få vite at faren deres har hatt et forhold på si i 5 år, og nå venter barn med den pene blonde sekretæren?

Og, hvordan går møtene i AA? Framover eller? :)

Gjest Miloine
Skrevet

:hoho: for en tråd!

Er det mulig :ler:

Du sier han er 15 år og überhått kjæreste. Dersom han ikke har hår på ryggen, har ha vel ikke hår på tissen enda heller da, så da er det vel bare å pule i vei! Han har sikkert ikke så mye "krem i røret heller"

Når du ser hår på kjønnsorganet, først da må du begynne å tenke på prevansjon.

Et råd fra meg, gammal røy på 35 år :ler:

Tilogmed han gamle gubben min på snart 39 år, syns jeg er ei gammal røy. ;)

Gjest gjest1
Skrevet
Towelie: Du er dritkul! :hoho:

:rodme: hele tråden er hysterisk :D

Gjest gjest1
Skrevet
Jeg vet at du er 12 og et halvt + 6 dager  :ler:

Onkel?

Gjest Miloine
Skrevet
Går ikke siste buss hjem til ghettoen for deg snart, da?

Gjest smooty
Skrevet
:hoho: for en tråd!

Er det mulig  :ler:

Du sier han er 15 år og überhått kjæreste. Dersom han ikke har hår på ryggen, har ha vel ikke hår på tissen enda heller da, så da er det vel bare å pule i vei! Han har sikkert ikke så mye "krem i røret heller"

Når du ser hår på kjønnsorganet, først da må du begynne å tenke på prevansjon.

Et råd fra meg, gammal røy på 35 år  :ler: 

Tilogmed han gamle gubben min på snart 39 år, syns jeg er ei gammal røy.  ;)

:grine2: :hoho: Utrolig, hvor har du vært? :ler:

Gjest -eline-
Skrevet (endret)
Hvorfor har ikke kjæresten din en dame på sin egen alder?

Han får seg vel ikke noe som er lovlig da... kan ikke være så "überhått" gitt.

Endret av -eline-
Gjest Miloine
Skrevet (endret)
:grine2:  :hoho: Utrolig, hvor har du vært?  :ler:

Jeg, jeg har vært å fått satt inn Botox i huden så jeg skal se yngre ut!

Anbefales :ler: Nå er jeg pen igjen, veldig fornøyd.

Køddda, har vært på et kurs hvor det blir diskutert hvorvidt vi gamla kjærringene skal se yngre ut! Veldig nyttig kurs! :ironi:

Jeg ville være Paris Hilton :ler::sexy:

Endret av Miloine

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...