Gå til innhold

17.mai dilemma


Mollybreezy

Anbefalte innlegg

Poengterer du at dere er stormforelsket og har det helt fantastisk for å overbevise deg selv om dette? Hvorfor skal hun miste vennegjengen sin, kan dere ikke alle bare komme overens til en viss grad? 

Anonymkode: b17ea...adb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Skogsalv
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Altså her vi bor så er det anbefalt å ha 5 pers  på besøk , og antallet nærkontakter til 10 pr uke.
Hvor er det meningen dere skulle møtes ? 
Jeg hadde ikke orket å feire sammen med exer så tett opp under bruddet . 
Det høres litt for heavy og klamt ut det opplegget .

Skyld på covid-19 , og finn en koselig plass å feire dere to . Bedre middag og en luftetur i finklær 🇳🇴🇳🇴❤️🎂

Anonymkode: 1f05c...e3e

Ikke sant ! Covid 19,,,,de kommer til å bli omtalt på nyhetene 😆,,, nei da,, men såå klamt og upassende ! 😪

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Poengterer du at dere er stormforelsket og har det helt fantastisk for å overbevise deg selv om dette? Hvorfor skal hun miste vennegjengen sin, kan dere ikke alle bare komme overens til en viss grad? 

Anonymkode: b17ea...adb

Altså, nå har jeg avklart ørten ganger at hun selvsagt ikke skal miste vennegjengen sin. Les gjerne også kommentarfeltet.  Jeg poengterer det fordi vi faktisk har det veldig bra ellers, det føles riktig, stabilt og godt ut å være sammen med han, men det er dette med at jeg sliter med å skulle omringe meg med eksen hans så tidlig i forholdet - dessverre. Selvsagt skulle jeg ønske at det bare var problemfritt og at jeg ikke følte meg ukomfortabel med situasjonen, men sånn er det jo dessverre ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Altså her vi bor så er det anbefalt å ha 5 pers  på besøk , og antallet nærkontakter til 10 pr uke.
Hvor er det meningen dere skulle møtes ? 
Jeg hadde ikke orket å feire sammen med exer så tett opp under bruddet . 
Det høres litt for heavy og klamt ut det opplegget .

Skyld på covid-19 , og finn en koselig plass å feire dere to . Bedre middag og en luftetur i finklær 🇳🇴🇳🇴❤️🎂

Anonymkode: 1f05c...e3e

Vi skal møtes utendørs, vi bor ganske landlig til på vestlandet, er 0 smitte der. Og vi er bare 6 stykker..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skogsalv skrev (34 minutter siden):

Hvorfor skal du endre tankegang ? De fleste kvinner ville vært veldig ukomfortable med å tilbringe viktige dager/ høytider med en kjæresten sovnet og våknet opp med for ett år siden 😉🥶

Greit nok dere støter på henne innimellom ,og selvsagt skal han beholde sine venner- hun også 😂,,, men disse merkedagene bør dere finne en løsning på ❣ 

17.mai er ganske ødelagt for din del. ? Du gruer deg ....Det bør kjæresten din se av seg selv og ikke bare tilby,men insistere på egne planer SÅ KORT etter bruddet...Jeg hadde sagt forever...men det er meg 😂 

Om HUN på sikt får ny kjæreste, så blir det en annen sak ...( Jeg hadde ikke gått med på det heller 🙈),,, men vi er forskjellige.

Du virker som " snill pike " ,litt ung og ny i miljøet, som ikke vil si hva sjela di forteller,, nærmeste skriker 😪 

Dette blir ikke 1.sammenkomst i denne gjengen. Du må si akkurat hva du føler,og dere må møtes på halvveien 😉,du virker mere akseptererende enn meg....

5 dager til 17 .mai.  Snakk med han i kveld . Helt ærlig ❤

Blås i at du har takket ja...når du egentlig ikke har lysst 😉❤,,,, han bør SE den ! 

Takk for fint svar❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Skogsalv
Mollybreezy skrev (1 minutt siden):

Takk for fint svar❤️ 

Ja,i beste mening,,,sjalu som JEG er...Men du må være deg helt og fullt 🌷 Er han din,så møter han deg  🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mollybreezy skrev (15 timer siden):

Er det jeg også tenker, synes det er rart å omringe meg med eksen hans så tidlig i forholdet vårt og «rett» etter bruddet deres, føler meg ikke helt trygg på situasjonen. Nå har jeg sagt ja, så må nok bare bite i det sure eplet, selv om jeg synes det er ubehagelig.

Han var vel utro med deg, og du visste vel at han var i et forhold?

Da er det veldig raust av henne å inkludere deg. Synes du skal bidra til et godt vennskap ved å delta, så får du se hvordan det går.

Anonymkode: f11dd...48f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mollybreezy skrev (24 minutter siden):

Vi skal møtes utendørs, vi bor ganske landlig til på vestlandet, er 0 smitte der. Og vi er bare 6 stykker..

Dere er bare 6 som skal møtes? Dvs du, han, henne og 3 til. Da blir du ganske tett på henne. Litt uheldig det når mannen var utro mot henne med deg. Er det det du føler på? At det kan bli litt kleint?

Anonymkode: f11dd...48f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Skogsalv
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Han var vel utro med deg, og du visste vel at han var i et forhold?

Da er det veldig raust av henne å inkludere deg. Synes du skal bidra til et godt vennskap ved å delta, så får du se hvordan det går.

Anonymkode: f11dd...48f

Tull ! TS er ingen home wrecker 😆 Ville hun da blitt invitert av hans eks ????? Samt være usikker på hvordan hun bør forholde seg ??

Men du har vel egenerfaring til å komme opp med slikt oppgulp!! 

Se hvordan det går....temmelig såret og passivt aggresivt ! 

Endret av Skogsalv
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mollybreezy skrev (17 timer siden):

Kjæresten min og jeg har vært sammen i 7 måneder, og er stormforelsket i hverandre. Jeg har nettopp flyttet til han, og vi har det helt fantastisk sammen. 

 

Men vi startet ganske ustabilt, da han enda bodde sammen med eksen sin når vi begynte å få skikkelige følelser for hverandre. De hadde vært sammen i hele 8 år, og han har forsikret meg utrolig mange ganger om at han er helt ferdig med henne, og at han aldri har hatt sånne følelser som han har for meg, for noen andre. Dette har jeg blitt veldig sikker på. 

Siden de hadde vært så lenge sammen, så har de enda felles venner. Vennene hans betyr naturlig nok utrolig mye for han, og jeg kunne aldri nektet han å være sammen med de. 

 

Problemet er at hun prøver veldig hardt å ikke miste plassen sin i den vennegjengen, og inviterer ofte hele gjengen (inkludert meg) på forskjellige ting. Jeg synes det er utrolig rart å skulle henge sammen med eksen hans, og har ingen interesse i dette. Nå har hun spurt om gjengen skal feire 17.mai sammen igjen, slik som de gjorde året før. Han sier at han ikke vil dra dit uten meg, og at vi ikke trenger å dra dit, men jeg er så redd for å dra han bort fra vennegjengen sin, bare fordi jeg er usikker og sjalu og ikke vil omringe meg med henne. Dette er et skikkelig dilemma som hele tiden ødelegger stemningen mellom oss, fordi jeg blir lei meg og sint for at hun alltid er der i bakgrunnen. Hva skal vi gjøre? Må jeg bare finne meg i å være rundt eksen hans, og måtte gå å grue meg til forskjellige dager som egentlig skal være fine for meg? 

 

Håper desperat på svar, da dette ødelegger veldig mellom oss. Hadde vært fint å få høre deres kloke diskusjoner på dette temaet!❤️ 

 

Ha en fantastisk uke! 

du er urimelig. Mener du hun skal miste vennene dine bare fordi det er slutt mellom henne og kjæresten? Takk og lov for at det ikke er rn slik ekskluderende gjeng med parvenner som kutter ut den som ikke lenger er kjæreste med en av dem som var i gjengen først. Og denne eksen inkluderer deg jo. Hva er problemet ditt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Skogsalv
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Dere er bare 6 som skal møtes? Dvs du, han, henne og 3 til. Da blir du ganske tett på henne. Litt uheldig det når mannen var utro mot henne med deg. Er det det du føler på? At det kan bli litt kleint?

Anonymkode: f11dd...48f

Du er ikke sann!! 🙈🙄 Er du slem til vanlig også??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mollybreezy skrev (17 timer siden):

Hun kommer jo aldri til å miste vennene sine, er ikke det jeg mener her. Jeg forstår bare ikke helt hvorfor hun har et så sterkt behov for å inkludere meg i alt, men det kan jo godt være fordi jeg sliter med å stole på andres intensjoner

hadde vært mye verre om hun gjorde det motsatte

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Skogsalv
Maleficenta skrev (5 minutter siden):

du er urimelig. Mener du hun skal miste vennene dine bare fordi det er slutt mellom henne og kjæresten? Takk og lov for at det ikke er rn slik ekskluderende gjeng med parvenner som kutter ut den som ikke lenger er kjæreste med en av dem som var i gjengen først. Og denne eksen inkluderer deg jo. Hva er problemet ditt?

Du motsier deg selv. TS har sagt at ingen bør miste vennene sine !!! Din konklusjon! På tross av alt hun har sagt.  ! Har du lest ALT ??? Hvem som har problemer ? Ikke TS hvertfall! Det mest ydmyke mennesket på KG på lenge ❤

Endret av Skogsalv
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skogsalv skrev (Akkurat nå):

Du motsier deg selv. TS har sagt at ingen bør miste vennene sine !!! Din konklusjon! På tross av alt hun har sagt.  ! Har du lest ALT ??? Hvem som problemer ? Ikke TS hvertfall! Det mest ydmyke mennesket på KG på lenge ❤

jeg leste første innlegg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Skogsalv
Maleficenta skrev (1 minutt siden):

jeg leste første innlegg. 

TS har ikke én dråpe vondt blod i årene sine 🌷

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skogsalv skrev (1 minutt siden):

Du motsier deg selv. TS har sagt at ingen bør miste vennene sine !!! Din konklusjon! På tross av alt hun har sagt.  ! Har du lest ALT ??? Hvem som har problemer ? Ikke TS hvertfall! Det mest ydmyke mennesket på KG på lenge ❤

🥺❤️❤️ Jeg vil ingen vondt i det hele tatt, og jeg forstår veldig godt gjengen sin side at selv om hun ikke har en med seg så skal man ikke ekskludere. Det bare føles litt ukomfortabelt for min del, det er vel det største problemet mitt her som jeg vil legge vekt på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Skogsalv
Mollybreezy skrev (4 minutter siden):

🥺❤️❤️ Jeg vil ingen vondt i det hele tatt, og jeg forstår veldig godt gjengen sin side at selv om hun ikke har en med seg så skal man ikke ekskludere. Det bare føles litt ukomfortabelt for min del, det er vel det største problemet mitt her som jeg vil legge vekt på.

Ja ! Se fordi de som dømmer uten å ha lest ALT,, eller er såpass såret av egne erfaringer at de hopper på deg ! 😆😒 KG i et nøtteskall ....🙈,,, Du er GULL ❤( Derfor jeg forsvarer deg som en datter! )

Endret av Skogsalv
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der hadde ikke jeg orket, skjønner godt du synes det er ukomfortabelt. Dere må da kunne finne på noe annet bare dere to, eller med noen andre venner? Dere kan henge med vennene hans ved andre anledninger uten at hun er der. Jeg hadde ikke hatt noen interesse av å bli bestevenninne med eksen til kjæresten, eller skulle være i samme vennegjeng som henne. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skogsalv skrev (9 minutter siden):

TS har ikke én dråpe vondt blod i årene sine 🌷

Og det vet du etter å ha lest noen få ord Ts har skrevet? 😳 

 

Skogsalv skrev (5 minutter siden):

Ja ! Se fordi de som dømmer uten å ha lest ALT,, eller er såpass såret av egne erfaringer at de hopper på deg ! 😆😒 KG i et nøtteskall ....🙈,,, Du er GULL ❤( Derfor jeg forsvarer deg som en datter! )

🙈🙈🙈

Anonymkode: ee082...703

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Skogsalv
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Og det vet du etter å ha lest noen få ord Ts har skrevet? 😳 

 

🙈🙈🙈

Anonymkode: ee082...703

Ja det vet jeg !!! Synd du er usikker....Men det er DITT problem....

Nevn EN ting hun har vært vanskelig med ! I dare you ! 

Tips ifht seriøsitet : bruk knick namet ditt og ikke gjem deg bak anonym , når du føler for å høvle folk ned 😉❤ 

Integritet og det motsatte av feighet ! 

Endret av Skogsalv
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...