AnonymBruker Skrevet 17. mai 2021 #81 Skrevet 17. mai 2021 AnonymBruker skrev (På 14.5.2021 den 8.54): Helt omvendt her, samtlige jeg har datet har eid boligen sin, og den har ofte vært stor og flott. Så føler jeg meg underlegen som leier, det er ubehagelig. Anonymkode: 7fa9d...71c Dummeste jeg har lest, er du selv som velger å tenke slik. Eie eller leie har ingen betydning. Om det er viktig, så har du en skrue løs. Poenget er å ha tak over hodet, leie er også praktisk. Man slipper å styre med salg om man vil bytte bolig. Slipper å ha et lån hengende over seg mentalt. Ser på det som mer frihet. Jeg forstår tanken med å betale på et lån i stedet for leie. Eier selv bolig, men jeg kom inn for ca 20år siden. I dag er det vanskelig å komme seg inn i oslo, nå er prisene en luftbobble. Vi må håpe på et lite krakk, type 20-30% ned. Anonymkode: f2b4e...798 1
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2021 #82 Skrevet 17. mai 2021 12 minutter siden, AnonymBruker said: Dummeste jeg har lest, er du selv som velger å tenke slik. Eie eller leie har ingen betydning. Om det er viktig, så har du en skrue løs. Poenget er å ha tak over hodet, leie er også praktisk. Man slipper å styre med salg om man vil bytte bolig. Slipper å ha et lån hengende over seg mentalt. Ser på det som mer frihet. Jeg forstår tanken med å betale på et lån i stedet for leie. Eier selv bolig, men jeg kom inn for ca 20år siden. I dag er det vanskelig å komme seg inn i oslo, nå er prisene en luftbobble. Vi må håpe på et lite krakk, type 20-30% ned. Anonymkode: f2b4e...798 For meg har det ingen betydning, har ikke visst på forhånd om de eier eller leier og det betyr ingenting. Men føler meg underlegen siden DE er opptatt av det. Ikke alle da. Anonymkode: 7fa9d...71c
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå