Gå til innhold

Eier ikke menn bolig?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er dame i midten av 40 årene, som dater menn rundt samme alder. Men det jeg stusser over, er at de alle sammen leier bolig. Og virker ut som de ikke har noe egenkapital heller. De er jo alle i jobb. Så skulle jo tro de eide sin egen bolig. Selv så eier jeg både bil og stor bolig, og har veldig lite gjeld igjen. Og alle mine venninner eier sin egen bolig. 

Så dere menn, eier dere bolig?

Anonymkode: 0f49d...f37

• Liker 6
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei, som følge av arbeidssituasjonen. Jobber deltid med lav lønn. 37.

Anonymkode: b44aa...46a

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Sånn er det når man bor i Oslo, med vanlig inntekt. 

Anonymkode: 1c228...299

• Liker 11
Skrevet

Eier både hus og bil.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

De er skilt og er blakke etter å ha betalt ut ved deling av boet. Eller har masse betalingsanmerkninger og får ikke lån.

Anonymkode: 63f73...ee8

• Liker 21
AnonymBruker
Skrevet

Ja, det har jeg og lurt på. Mulig de har kjøpt fet bil, båt eller MC?

Anonymkode: 2ef39...b82

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Jøss, hva slags type menn dater du da? Alle menn jeg kjenner eier egen bolig.

Anonymkode: 6973e...66c

• Liker 2
Skrevet

Altså at menn ikke har formue?

Jeg trodde menn hadde mer formue enn kvinner i snitt, men du har sikker rett. 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
Isambard skrev (15 minutter siden):

Altså at menn ikke har formue?

Jeg trodde menn hadde mer formue enn kvinner i snitt, men du har sikker rett. 

De med mest utdanning, best jobber, høyest inntekt og mest drive har vel dame allerede?

Anonymkode: 2ef39...b82

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

I den alderen der er de fleste single vært alt for snille med eksen sine. De er nydelig blitt kastet ut v eget hus, hvor dama sitter igjen med hus, ungene og bilen. Han har bare vært snill og latt det skje. Men har heller få rettigheter her. 

Hadde du møtt samme person for 10år siden. Hadde han vært lykkelig familiefar i eget hus. Men kona tok kontroll over han, jagde bort alle vennene, hobbyer og til slutt den mannen hun forelsket seg i. Til slutt var det bare den stakkars snille sofasliteren igjen som hun jo ville ha i utgangspunktet. Men da var jo personligheten hans borte. Da hiver hun han it, og han må prøve på nytt igjen i livet. Nå bor han på leid hybel, får nesten ikke treffe barna sine, og hun stakk av med alt. Hjelp han å begynne på nytt, og oppfordre han til å være seg selv. Ha venner, gå med kule klær og han du forelsket deg i vil vare. 

Anonymkode: b306b...e43

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet

Det over er kansje sant for en liten gruppe. 

Noen har ikke nok inntekt eller bryr seg ikke om bolig. Kansje de kjøper bil i stedet. 

Og det florerer av single menn som ikke har kjøpt. De med egen bolig er nok mest populære.

Anonymkode: 7f156...6a0

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Eier ikke menn bolig?

Noen menn eier bolig. Noen menn eier ikke bolig. Noen kvinner eier bolig. Noen kvinner eier ikke bolig. Kort oppsummert.

Anonymkode: be8b9...71c

• Liker 14
AnonymBruker
Skrevet

Vel, eksen min leier bolig, men har mer enn nok penger til å kjøpe en flott bolig. Han har bare ikke funnet rette leilighet i rett strøk enda.

Anonymkode: 359e7...ed1

• Liker 3
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Er dame i midten av 40 årene, som dater menn rundt samme alder. Men det jeg stusser over, er at de alle sammen leier bolig. Og virker ut som de ikke har noe egenkapital heller. De er jo alle i jobb. Så skulle jo tro de eide sin egen bolig. Selv så eier jeg både bil og stor bolig, og har veldig lite gjeld igjen. Og alle mine venninner eier sin egen bolig. 

mann 37. Har eid bolig siden jeg var 22. (Så har jeg kjøpt og solgt siden da. Leiligheten min er mer enn stor nok for meg, men ikke noe jeg ville omtalt som stor bolig. Eier forøvrig bil også

Endret av Shantaram
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg eier både bolig, bil, mc og har ingen lån. Men vil ikke ha ei dame som er veldig opptatt av at jeg har alt dette. 

Anonymkode: 034f3...cd2

• Liker 6
Skrevet

Ettersom det store flertallet i den alderen eier egen bolig, så betyr det at du systematisk dater menn fra det lille mindretallet som ikke eier bolig. Spørsmålet ditt om «menn» generelt blir derfor meningsløst. 

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Nei, som følge av arbeidssituasjonen. Jobber deltid med lav lønn. 37.

Anonymkode: b44aa...46a

Du har hatt veeeeldig mange år på deg da, til å både spare og skaffe mer jobb, så den unnskyldningen var tynn.

Anonymkode: 4cc2c...af5

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjenner flere single kompiser som eier egen bolig i Oslo. Bra jobb og inntekt. 

De er dessverre altfor snille til at noen vil ha de. Det har vært noen damer som kun har utnyttet ved å bo gratis og forsyne seg av lommeboken, men stikker av når krana er stengt. 

Anonymkode: fe39b...93f

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor er det så viktig om man eier eller leier egentlig?

Anonymkode: 7f0ac...c89

• Liker 3
Skrevet

Eier bolig, hytte, Bil og Mc. 
hadde jeg fått spørsmål om dette på date, hadde det neppe blitt flere dater.

ville aldri blitt sammen med en hvor disse tingene betyr noe.

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...