Gå til innhold

Søke om stipend for nedsatt funksjonsevne (autisme/Asberger)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Du kan gå til legen og si "Jeg kommer fordi jeg studerer, og jeg klarer ikke å fokusere på studiet når jeg må jobbe utenom. Så ble jeg tipset av Lånekassen om at jeg kunne søke på dette, for de med nedsatt funksjonsevne. Har derfor med meg dette skjemaet nå, og håpet du kunne signere, for det er veldig vanskelig for meg å klare både skole og jobb, eller, jeg klarer det faktisk ikke."

Anonymkode: 3dbc2...2e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (49 minutter siden):

Har man as og aap mens man studerer, får man likevel ekstrastipend hos lånekassen?

Anonymkode: d7436...d77

Ja. Men pga inntekt, så vil det bli omgjort til lån. 

Anonymkode: 3dbc2...2e4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Har man as og aap mens man studerer, får man likevel ekstrastipend hos lånekassen?

Anonymkode: d7436...d77

Ja. Men det blir ikke stipend. 

Anonymkode: 2e1b7...b6a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Du kan gå til legen og si "Jeg kommer fordi jeg studerer, og jeg klarer ikke å fokusere på studiet når jeg må jobbe utenom. Så ble jeg tipset av Lånekassen om at jeg kunne søke på dette, for de med nedsatt funksjonsevne. Har derfor med meg dette skjemaet nå, og håpet du kunne signere, for det er veldig vanskelig for meg å klare både skole og jobb, eller, jeg klarer det faktisk ikke."

Anonymkode: 3dbc2...2e4

Ja, det var et godt forslag! Tusen takk:) Er ikke flinkest på sånne ting ahaha, trenger helst et manus før jeg tar det opp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...