Gå til innhold

Kan man ikke forvente at menn i slutten av 20-årene er voksne?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er på jakt etter en voksen mann. Jeg er 26, men en partner kan fint være noen år eldre. Jeg har datet menn mellom 25 og 33 det siste året og alle viser seg å være barnslige drittunger. I det legger jeg 

* svært opptatt av fest og basar (ja tross korona)

* sykt sexfiksert, ideer om at sex er noe de har krav på og masse skryting av sexliv til kompiser

* bryr seg ikke om husarbeid eller matlaging i det hele tatt

* sykelig sjalusi

* overhodet ikke opptatt av hverken nyheter eller kultur (leser aldri nyheter, aldri bøker, hører aldri radio osv) 

Jeg gidder ikke det opplegget her. Jeg vil ha en MANN, ikke en guttevalp. Blir så frustrert! Har jeg bare vært uheldig? Er dette vanlig, at såpass voksne menn er så barnslige? Er dette her alternativet så forblir jeg heller evig singel😅

Anonymkode: c97b6...88d

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Avhengig av hvor han kommer fra. 

Anonymkode: ecb39...582

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Avhengig av hvor han kommer fra. 

Anonymkode: ecb39...582

Blanding av både by og bygd her, så ingen forskjell der.

Anonymkode: c97b6...88d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Blanding av både by og bygd her, så ingen forskjell der.

Anonymkode: c97b6...88d

Jeg mener hvilket land :) 

Anonymkode: ecb39...582

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Jeg er på jakt etter en voksen mann. Jeg er 26, men en partner kan fint være noen år eldre. Jeg har datet menn mellom 25 og 33 det siste året og alle viser seg å være barnslige drittunger. I det legger jeg 

* svært opptatt av fest og basar (ja tross korona)

* sykt sexfiksert, ideer om at sex er noe de har krav på og masse skryting av sexliv til kompiser

* bryr seg ikke om husarbeid eller matlaging i det hele tatt

* sykelig sjalusi

* overhodet ikke opptatt av hverken nyheter eller kultur (leser aldri nyheter, aldri bøker, hører aldri radio osv) 

Jeg gidder ikke det opplegget her. Jeg vil ha en MANN, ikke en guttevalp. Blir så frustrert! Har jeg bare vært uheldig? Er dette vanlig, at såpass voksne menn er så barnslige? Er dette her alternativet så forblir jeg heller evig singel😅

Anonymkode: c97b6...88d

Det finnes voksne menn under 30 ja. Jeg er 24 og samtlige av mine venner er beleste og følger aktivt med på nyheter/politikk. Det handler nok mer om hvilket miljø man er i (jeg er stipendiat i et teknisk fag, de fleste av mine venner er master/PhD studenter også), men det med sjalusi og sexfikseringen handler nok ikke så mye om alder som person (selv om man kanskje skryter mindre når man er litt mer moden).

Anonymkode: c9922...146

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har nok vært uheldig ja. Hvor er det du finner dem? Kanskje det har noe å si?

Anonymkode: 64d70...867

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Prøv noen over 33. 

Anonymkode: f1ac4...2d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opptatt av basar? Ok... har jeg aldri vært borti. 

Men altså, noen er voksne, noen er ikke, noen er enkle og kommer til å være det hele livet. 

Og noen er både oppegående, voksne og passer deg. Så det er bare og fortsette å lete. Men det er ikke alltid så lett å vite, for enkelte later som de er noe annet...

Endret av solmåneogstjerner
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, nå er jeg kanskje ikke helt enig i at fest og sex er barnslig nødvendigvis. Glad i begge deler, jeg. Sikkert sykelig glad i det i din mening. 

Men sånn utover det så har du nok bare vært "uheldig", og jeg setter det i klammer for jeg møter bare menn som leser avisa, men nå møter jeg dem gjennom mine miljøer da - på arbeidsplassen og via venner og fra studiene, det er ikke mange pappskaller i min omgangskrets (naturlig nok). Har faktisk aldri vært bortpå en veldig sjalu mann heller, men nå er jeg kanskje en type person som sjalu menn skyr. Kanskje fordi jeg er så sykt glad i sex og en fest.

Uansett, jeg møter jo bare min type omtrent, nesten kjedelig hvordan man lever i sitt eget ekkokammer/miljø helt fra videregående omtrent, og spesielt gjennom studietiden, men det er nå iallfall veldig mange av min type i den delen av bassenget jeg ligger og plasker i.

Det blir vel kanskje litt mer bingo på Tinder og lignende. 

Anonymkode: d5504...86f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har vært uheldig - eller - du velger ut helt feil menn.

Signaliserer du noe av det du egentlig leter etter i dating-prosessen?

Vil de som er litt mer voksne av seg finne deg interessant?

Anonymkode: 0f2b0...cd7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Jeg er på jakt etter en voksen mann. Jeg er 26, men en partner kan fint være noen år eldre. Jeg har datet menn mellom 25 og 33 det siste året og alle viser seg å være barnslige drittunger. I det legger jeg 

* svært opptatt av fest og basar (ja tross korona)

* sykt sexfiksert, ideer om at sex er noe de har krav på og masse skryting av sexliv til kompiser

* bryr seg ikke om husarbeid eller matlaging i det hele tatt

* sykelig sjalusi

* overhodet ikke opptatt av hverken nyheter eller kultur (leser aldri nyheter, aldri bøker, hører aldri radio osv) 

Jeg gidder ikke det opplegget her. Jeg vil ha en MANN, ikke en guttevalp. Blir så frustrert! Har jeg bare vært uheldig? Er dette vanlig, at såpass voksne menn er så barnslige? Er dette her alternativet så forblir jeg heller evig singel😅

Anonymkode: c97b6...88d

Ingen yngre?
Så alle vister seg å være seg å være barnslige drittunger. Og alle er sykelig sjalu. Joda. Du har visst datet alle i verden, så siste sjanse er å etterlyse noen på kg.
Hvis du ikke har toleranse for at mennesker er forskjellige, at du kan ha være med en i gode og onde dager og utvikle deg sammen med han, kommunisere og knirke dere til nå som du er ung, men bare ser menn som ferdigpakker, som skal leve etter din oppfattelse av å være voksen...så joda. Forbli singel du.

 

Anonymkode: af52d...efa

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

testosteronet begynner å synke ved 27år. Det er da menn begynner å "finne til roen"

 

Anonymkode: 7015a...527

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

 Er dette vanlig, at såpass voksne menn er så barnslige? Er dette her alternativet så forblir jeg heller evig singel

Anonymkode: c97b6...88d

Ja det er ganske vanlig. Mange er ikke voksne midt i 20 årene. Virkelig ikke.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det handler om hva slags miljø mennene du dater er i. Prøv å date noen som du vanligvis ikke hadde gått for. 

Anonymkode: bf36b...91f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Jeg mener hvilket land :) 

Anonymkode: ecb39...582

Åja - de fleste norske, men også noen søreuropeiske og en fra midtøsten. Samme greia hele veien.. 

AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Du har nok vært uheldig ja. Hvor er det du finner dem? Kanskje det har noe å si?

Anonymkode: 64d70...867

Datingapper 😛 Mulighetene for tilfeldig møte begrenses av korona.. 

AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Prøv noen over 33. 

Anonymkode: f1ac4...2d7

Men én på 33 er jo allerede 7 år eldre enn meg. Ønsker jo helst ikke en voldsom aldersforskjell, kanskje jeg bare må vente til jeg er 30 og kan finne noen på 37 😅

AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Tja, nå er jeg kanskje ikke helt enig i at fest og sex er barnslig nødvendigvis. Glad i begge deler, jeg. Sikkert sykelig glad i det i din mening. 

Men sånn utover det så har du nok bare vært "uheldig", og jeg setter det i klammer for jeg møter bare menn som leser avisa, men nå møter jeg dem gjennom mine miljøer da - på arbeidsplassen og via venner og fra studiene, det er ikke mange pappskaller i min omgangskrets (naturlig nok). Har faktisk aldri vært bortpå en veldig sjalu mann heller, men nå er jeg kanskje en type person som sjalu menn skyr. Kanskje fordi jeg er så sykt glad i sex og en fest.

Uansett, jeg møter jo bare min type omtrent, nesten kjedelig hvordan man lever i sitt eget ekkokammer/miljø helt fra videregående omtrent, og spesielt gjennom studietiden, men det er nå iallfall veldig mange av min type i den delen av bassenget jeg ligger og plasker i.

Det blir vel kanskje litt mer bingo på Tinder og lignende. 

Anonymkode: d5504...86f

Altså ikke misforstå, jeg er også veldig glad i både å ta meg en fest og i å ha sex. Men jeg sitter ikke til venninnene mine og prater høyt om at ''åh jeg ble knulla så jævlig hardt over vaskemaskina i går, kjente kuken bare pumpet inn....'' osv. Det der ble jeg ferdig med for over 10 år siden. Noen ting holdes privat, mener jeg. Jeg er heller ikke så interessert i en fest at jeg ringer gud og hvermannsen på kontaktlista hver eneste lørdag for å finne ut ''hvor det skjer'' 😛 Arbeidsplassen min har totalforbud mot kjærlighetsrelasjoner, så jeg gjør aldri noe ut av de småforelskelsene som må oppstå der. Ellers har jo det siste året vært svært begrenset sosialt. Jeg bor i en liten bygd med ekstremt begrenset utvalg, så jeg må ''ut'' for å date. Evt. digitale plattformer, som er hvor jeg per nå driver på 😅 Jeg er ikke imot hverken sex eller fest, jeg er bare i mot skrytingen. Og selvsagt det at enkelte mener de har krav på å få sex fra en partner. Eksempelvis hvis jeg ikke ønsker det/har mensen/etc får jeg til svar ''men da må du i alle fall suge meg, for jeg er kåt'' eller lignende. Da blir jeg litt sur 😛 

Anonymkode: c97b6...88d

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du høres uheldig ut, de fleste jeg kjenner over 25 er voksne og flotte menn :) men finnes noen få unntak.

Fant min når vi var 27 og 28, han var ansvarlig og hadde styr på jobb og bolig og alt, manglet bare en dame :)

Anonymkode: 50c27...202

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Skulle tro at menn som nærmer seg 30, eller akkurat har passert 30, var litt mer modne og seriøse. Finnes selvfølgelig noen unntak, men jeg har nok vært like uheldig som deg, TS. Skikkelig lei umodne og ambivalente guttevalper, og begynte å date oppover. Skuffet over 40-åringer óg 😿

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du går bare etter feil typer.

Finn deg en mann fra en by som har høyere utdanning. Det er tusenvis av mannfolk som er interessert i samfunn og politikk, leser nyheter, og trives vel så bra på en fin restaurant som en fest i ny og ne. Punktlisten din beskriver de fleste jeg kjenner. Bortsett fra det punktet ditt om sex, vet ikke helt hvordan jeg skal tolke det, men det er ikke barnslig å ønske et aktivt sexliv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikaros2020 skrev (17 minutter siden):

Du går bare etter feil typer.

Finn deg en mann fra en by som har høyere utdanning. Det er tusenvis av mannfolk som er interessert i samfunn og politikk, leser nyheter, og trives vel så bra på en fin restaurant som en fest i ny og ne. Punktlisten din beskriver de fleste jeg kjenner. Bortsett fra det punktet ditt om sex, vet ikke helt hvordan jeg skal tolke det, men det er ikke barnslig å ønske et aktivt sexliv.

Har datet disse også, akkurat de samme problemene der. Så hverken bosted eller utdanning er en faktor i akkurat mitt problem. Det er heller ikke snakk om et aktivt sexliv, les innlegget og kommentaren min skikkelig. 

Anonymkode: c97b6...88d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobber i et ingeniørfirma, og vi tar stadig inn nyutdannede, eller slike som skal ta masteroppgaven sin. Seriøse, arbeidssomme, samfunnsopptatte, alle sammen.  Noen heller mot å være nerdete og tørre, men de fleste har gode sosiale skills.   Jeg har bodd i både bygd og by, og jeg kjenner til de typene ts snakker om, men det finnes andre.  

Anonymkode: 1510c...b39

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...