Gå til innhold

Kan man ikke forvente at menn i slutten av 20-årene er voksne?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Har datet disse også, akkurat de samme problemene der. Så hverken bosted eller utdanning er en faktor i akkurat mitt problem. Det er heller ikke snakk om et aktivt sexliv, les innlegget og kommentaren min skikkelig. 

Anonymkode: c97b6...88d

Det høres rart ut. Som sagt, det du beskriver at du ser etter er for meg en "vanlig mann" i min verden. Datet du studenter, eller menn som var ferdig med studiene for noen år siden? Mange ønsker å feste mye og leve uten for mye ansvar mens de er studenter. Det sier ikke nødvendigvis så mye om hvordan de ser for seg å leve senere.

Uansett, poenget mitt er at det du ser etter er helt vanlig i mange miljøer. Du har hatt uflaks, eller du tiltrekkes av personligheter som ikke fungerer for deg i et forhold. Hvordan er du selv i et forhold da? Kan du diskutere et par av temaene på gårsdagens dagsnytt 18 over en middag?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Jeg er på jakt etter en voksen mann. Jeg er 26, men en partner kan fint være noen år eldre. Jeg har datet menn mellom 25 og 33 det siste året og alle viser seg å være barnslige drittunger. I det legger jeg 

* svært opptatt av fest og basar (ja tross korona)

* sykt sexfiksert, ideer om at sex er noe de har krav på og masse skryting av sexliv til kompiser

* bryr seg ikke om husarbeid eller matlaging i det hele tatt

* sykelig sjalusi

* overhodet ikke opptatt av hverken nyheter eller kultur (leser aldri nyheter, aldri bøker, hører aldri radio osv) 

Jeg gidder ikke det opplegget her. Jeg vil ha en MANN, ikke en guttevalp. Blir så frustrert! Har jeg bare vært uheldig? Er dette vanlig, at såpass voksne menn er så barnslige? Er dette her alternativet så forblir jeg heller evig singel😅

Anonymkode: c97b6...88d

Alt det du siterer/punkter opp er tegn på player adferd. Kanskje om du begynner å se på andre typer menn fremfor å snakke om menn som en felles gruppe når det tydeligvis er din dømmekraft som er ansvarlig. 
 

jeg kjenner menn som du lister opp her og de har et jævlig bra drag på brødhuer som deg som tror på alt det fine de sier der de er på og ye du vet selv, men det er du som velger å bli kjent med en type gitter om det går igjen. For jeg kjenner mange som ikke er som du lister også å de er enten evig single å styrer med sine ting for de har gitt opp det styret eller de er i forhold å opptatt led familieliv. 

Anonymkode: 46c38...dc6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har en preferanse på menn som krasjer med det du egentlig ønsker, her må du nok gå i deg selv og analysere hva det er som gjør at du blir interesserte i disse og endre på hva du egentlig vil ha. 

Anonymkode: 2fbd5...4c8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Ts , jeg er en mann på 33 år og dette er min erfaring:

Jeg mistenker du blir "valgt bort", noe som er den kvinnelige ekvivalent til mennenes incel. Hvor det finnes menn som ikke får sex, så finnes det kvinner som ikke får kjærester. Insol, involuntary solitude.

Da jeg datet i 25+ årene så var jeg etter seriøst forhold, men det er klart at hvis jeg konkluderte at den dama jeg datet ikke var god nok, så viste jeg heller ikke min interesse i form av å vise hvordan jeg kunne være som seriøs partner. 

Så hvorfor datet jeg disse damene? En del er for å finne ut om vi passet sammen og en del for sex.

Så i stedet for at alle de du treffer har mangler, så burde du kanskje se deg selv i speilet. 

Du kritiserer dem for å ha interesse for sex, ja menn flest har interesse for sex. Men ikke fortvil, det finnes menn som ikke er så opptatt av sex. 

 

Anonymkode: e7eea...f5d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor bor du i en liten bygd? Der finner du selvsagt ikke et bra utvalg menn.

Anonymkode: b7143...791

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikaros2020 skrev (8 timer siden):

Du går bare etter feil typer.

Finn deg en mann fra en by som har høyere utdanning. Det er tusenvis av mannfolk som er interessert i samfunn og politikk, leser nyheter, og trives vel så bra på en fin restaurant som en fest i ny og ne. Punktlisten din beskriver de fleste jeg kjenner. Bortsett fra det punktet ditt om sex, vet ikke helt hvordan jeg skal tolke det, men det er ikke barnslig å ønske et aktivt sexliv.

De gamer ikke? 

Anonymkode: ecb39...582

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Virker som om du «leter» på feil sted eller vanker i «feil» miljø. Vil du ha en litt smartere mann må du finne en som er hel ved. Altså en som er opptatt av utdanning og har sunne interesser. Noen av de kan virke kjedelige ved første øyekast men det er disse mennene som vinner i lengden når de guttungene bare fortsetter i samme spor. Skjønner du blir lei sånne barnslige «menn». Høres ut som du må ta et aldri så lite miljøskifte. Kanskje du må se på hvordan du fremstår selv også. 

Anonymkode: fa1c0...66f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

De gamer ikke? 

Anonymkode: ecb39...582

Hva er galt med å spille spill? Det er da mye bedre enn å se på TV. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Jeg er på jakt etter en voksen mann. Jeg er 26, men en partner kan fint være noen år eldre. Jeg har datet menn mellom 25 og 33 det siste året og alle viser seg å være barnslige drittunger. I det legger jeg 

* svært opptatt av fest og basar (ja tross korona)

* sykt sexfiksert, ideer om at sex er noe de har krav på og masse skryting av sexliv til kompiser

* bryr seg ikke om husarbeid eller matlaging i det hele tatt

* sykelig sjalusi

* overhodet ikke opptatt av hverken nyheter eller kultur (leser aldri nyheter, aldri bøker, hører aldri radio osv) 

Jeg gidder ikke det opplegget her. Jeg vil ha en MANN, ikke en guttevalp. Blir så frustrert! Har jeg bare vært uheldig? Er dette vanlig, at såpass voksne menn er så barnslige? Er dette her alternativet så forblir jeg heller evig singel😅

Anonymkode: c97b6...88d

Du tiltrekker deg disse mennene tydeligvis.

Samboeren min er ikke sånn, vi er begge 28 :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Jeg er på jakt etter en voksen mann. Jeg er 26, men en partner kan fint være noen år eldre. Jeg har datet menn mellom 25 og 33 det siste året og alle viser seg å være barnslige drittunger. I det legger jeg 

* svært opptatt av fest og basar (ja tross korona)

* sykt sexfiksert, ideer om at sex er noe de har krav på og masse skryting av sexliv til kompiser

* bryr seg ikke om husarbeid eller matlaging i det hele tatt

* sykelig sjalusi

* overhodet ikke opptatt av hverken nyheter eller kultur (leser aldri nyheter, aldri bøker, hører aldri radio osv) 

Jeg gidder ikke det opplegget her. Jeg vil ha en MANN, ikke en guttevalp. Blir så frustrert! Har jeg bare vært uheldig? Er dette vanlig, at såpass voksne menn er så barnslige? Er dette her alternativet så forblir jeg heller evig singel😅

Anonymkode: c97b6...88d

Gitt jeg begynner nærme meg 60, og klikker av flere av disse, så tror jeg kansje evig singel faktisk er mest sannsynlige resultat

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikaros2020 skrev (3 timer siden):

Hva er galt med å spille spill? Det er da mye bedre enn å se på TV. 

Plenty med gamere som er voksne, ansvarlige og oppegående mennesker, selv fra midten av 20-årene ja, og i tillegg fine å dele hobbyen(e) med 🥰

Folk må slutte å tro at f.eks gaming og miniatyrmaling/-spilling automatisk betyr umodenhet; det er mye gull å finne blant nerdene!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får skikkelig femcel-vibber av deg ts. Alle menn er fæle og du klager over å bare få sex. Du må nok jobbe med deg selv i stedet for å skylde på menn for at du ikke lykkes

Anonymkode: cbac8...4f2

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant min når jeg var 19 og han var 21. Han studerte, jeg begynte å studere høsten etter vi ble sammen. Traff hverandre via kjente. Nå er vi hhv 36 og 38, tre barn og et ekteskap senere er jeg fremdeles fornøyd med valg av partner. Du har bare vært uheldig. Ikke alle kan treffe på første forsøk, men det er jo lett å komme inn i en dating sirkel der den neste avløser den siste og du ubevisst går for de samme kvalitetene.

Anonymkode: 55a23...edb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

solmåneogstjerner skrev (14 timer siden):

Opptatt av basar? Ok... har jeg aldri vært borti. 

Men altså, noen er voksne, noen er ikke, noen er enkle og kommer til å være det hele livet. 

Og noen er både oppegående, voksne og passer deg. Så det er bare og fortsette å lete. Men det er ikke alltid så lett å vite, for enkelte later som de er noe annet...

Mannen min liker å gå på basar når vi er ute og reiser, men aldri tenkt at det var barnslig 🤔

Anonymkode: 1e953...9ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det virker som om en del kvinner tror alle kvinner er like. Da kan jeg komme med en avsløring. Det er stor forskjell på kvinner også. Mange er flotte, selvstendige kvinner som er "gode partneremner". Men mange er også helt uinteressante fordi de har helt feil interesser og prioriteringer. 

Selvfølgelig finnes det bra menn som oppfører seg voksent. De er normalt sammen med de bra damene.

Endret av Brunello
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finner umodne menn i slutten av 40 årene også. Det du beskriver i hovedinnlegget passer fint til x-en min på 48.

Anonymkode: d4ae0...585

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Betyr basar det det betydde før? Sannsynligvis ikke. Så hva betyr at de er opptatt av basar? Eller er det typo?

Høres ut som det er litt geografisk begrensning som gjør at du har hatt sånn uflaks. Kanskje du må utvide søket og heller reise lengre avstander til daten?

Anonymkode: 7b514...0ac

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Finner umodne menn i slutten av 40 årene også. Det du beskriver i hovedinnlegget passer fint til x-en min på 48.

Anonymkode: d4ae0...585

Nettopp. Det er ikke alderen som er problemet, det er mennesketypen.  Det er bra hvis ts ikke vil avle videre på Harry. 

Anonymkode: 1510c...b39

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Skogsalv

Foreslår en mann fra en streng menighet.  De er passe underkua og hjernevaska ifht det søte liv. Dog mye rart ifht fortrengt seksualitet....Ingenting for den frie kvinne hva barn og hjem gjelder på sikt ( too narrow) , men som en erfaring med en som holder seg på matta gjennom år : halleluja 🙂 

Ofte beleste, god utdannelse/ økonomi. Litt minus ifht erfaring og antenner utad i verden...utenom menigheten...men det finnes perler der . Så lenge de ikke er fanatiske.  

Endret av Skogsalv
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke lov med kontaktannonser på KG.

Anonymkode: 06b52...51f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...