Gå til innhold

Dagen i dag er en grusom dag,

reddelinnea

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Heisann!

Takk for innlegget i dagboken min!  :klem:

Jeg har ikke lest boken din, kun siste side, men ser at du sliter med angst. Jeg har ikke det problemet, heldigvis, så jeg kan ikke forestille meg hvordan det må være.

Håper virkelig at du får proffesjonell hjelp til å takle alt det vonde du bærer på. Det må være helt forferdelig å ikke ha noen å støtte seg til når en har det så vondt.

Stor  :klem:

Tusen takk.

Så bra du ikke har angst.

Jeg får hjelp ja, men det hjelper ikke. Har gått i terapi i årevis, men blir ikke noe bedre. Vet ikke hvorfor jeg.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke det er så mange på butikken nå, i alle fall ikke på ¨min¨ butikk, folk er ikke ferdig på jobb enda ;)

Sant det, men det er vanskelig uansett å gå i butikken. Vanskelig med bare kassapersonellet som sitter der.

Og de som jobber der.

Også føler jeg meg så stygg.

Uff.

Og jeg orker lissom ikke å gå ut.

Er så lat.

Gidder lissom ikke.

Uff.

Og tør ikke.

Hjelp.

Flaut det.

:flau:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, men altså, du beskriver i hvertfall hvorfor :) Og så lenge du vet hvorfor, så har du ihvertfall noe helt konkret å jobbe med, hadde vært verre hvis du ikke visste vil jeg tro?

Bla Bla Bla, i er fryktelig skravlete i dag jeg gitt... Fysj!! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, men altså, du beskriver i hvertfall hvorfor :)  Og så lenge du vet hvorfor, så har du ihvertfall noe helt konkret å jobbe med, hadde vært verre hvis du ikke visste vil jeg tro?

Bla Bla Bla, i er fryktelig skravlete i dag jeg gitt...  Fysj!!  :ler:

Jeg er ikke sikker på om det er hele grunnen til hvorfor. Jeg vet ikke jeg. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er ikke godt å si, det kan jo være så mange grunner, men uansett så har du beskrevet noen, og det synes jeg er bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, det er ikke godt å si, det kan jo være så mange grunner, men uansett så har du beskrevet noen, og det synes jeg er bra!

Ja, det er sikkert hauevis av grunner tror jeg på en måte.

Hehe.

Nå er jeg flau igjen. :flau:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelper det hvis noen blir med deg til butikken?..

Du er ikke stygg, må ikke tenke sånn..  :klem:

Litt bare.

Men jeg har ingen som kan være med heller.

Er så ensom jeg,

Uff.

Når jeg er i butikken så føler jeg at alle ser på meg, at jeg ser rar ut, og stygg ut. Også lurer jeg på hva de tenker om meg. Og når jeg er i butikken så ser jeg nede i bakken, og det er flaut. Og ser meg rundt som den forskremte tullingen. Ser jo ut som den tyven jeg. Løper rundt. Flaut.

Uff.. Jeg er redd. :flau:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, nå er jeg sulten igjen. Jeg har så mye matlyst. Plagsomt. Har lyst på sjokolade, men jeg har ikke mere sjokolade igjen. Bæsj. Æsj. Og jeg tør ikke å gå i butikken heller for å kjøpe. Æsj. Uff. Hvorfor er jeg blitt sånn? :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker som om du trenger en god og varm :klem: !

Ta vare på deg selv Reddelinnea..

Tuuuusen takk for gode ord i boken min - det gikk jo kjempebra! :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei på deg, Linnea! :)

Det er leit at du synes det er så vanskelig å gå på butikken. Har du tenkt på at du kanskje kan få en støttekontakt eller en psykiatrisk sykepleier som kan være med deg å gjøre ting som er vanskelig? Det kan være utrolig mye god hjelp og støtte i å ha med seg noen som ser hva du strever med, og ikke bare sier at det er enkelt og lett osv.

Tenk på det! Du kan jo eventuelt ta det opp med psykolog/psykiateren din, eller fastlegen... Husk at ALLE trenger hjelp med noe!

Det gjør i alle fall jeg! :)

Stoooor :klem: til deg, Linnea

Tenker på deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker som om du trenger en god og varm  :klem: !

Ta vare på deg selv Reddelinnea..

Tuuuusen takk for gode ord i boken min - det gikk jo kjempebra! :kyss:

Tusen takk for klemmen phillippa ;)

:kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg, Linnea! :)

Det er leit at du synes det er så vanskelig å gå på butikken. Har du tenkt på at du kanskje kan få en støttekontakt eller en psykiatrisk sykepleier som kan være med deg å gjøre ting som er vanskelig? Det kan være utrolig mye god hjelp og støtte i å ha med seg noen som ser hva du strever med, og ikke bare sier at det er enkelt og lett osv.

Tenk på det! Du kan jo eventuelt ta det opp med psykolog/psykiateren din, eller fastlegen... Husk at ALLE trenger hjelp med noe!

Det gjør i alle fall jeg! :)

Stoooor :klem: til deg, Linnea

Tenker på deg!

Jeg har en psykiatrisk sykepleier og støttekontakt.

Hmm.

Tusen takk for forslaget nostalgia ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...