Gå til innhold

Dagen i dag er en grusom dag,

reddelinnea

Anbefalte innlegg

Jeg orker bare ikke mere. Jeg takler jo ikke livet. Takler ingenting. Orker snart ikke mer. Jeg må egentlig å kjøpt meg en ny mobil telefon fordi batteriet på den gamle er ødelagt, men jeg tør ikke å gå i butikken å kjøpe en mobiltelefon. Jeg tør ikke å snakke med personalet der. Uff, Hvorfor skal alt være så vanskelig. Livet er bare så dritt. Hva er vitsen? Jeg forstår ikke jeg? Forstår ikke hvorfor jeg har blitt sånn som jeg er. Skjønner bare ikke. Jeg orker ikke.

Endret av reddelinnea
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:forvirra: Jeg er så opptatt av hva andre mener om meg? :forvirra: Og jeg lurer så mye på hva dere mener om meg? :forvirra: Hva mener dere om meg? :forvirra:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg helt tom i hodet. Og det er ikke bare nå jeg føler meg tom i hodet. Det er sånn kronisk tom i hodet. Sånn tom hele tiden tom. Men samtidig så er det masse tanker som flyter rundt. Sånn kaos med tanker. I en grøt lissom? Sausa oppe i hodet? Også føler jeg meg kronisk trist. Trist og tom. Veldig trist. Under null i tristhet. Helt på bunn. Tankene mine tenker hele tiden. Tankene får aldri fra. Kaos i tenkene. Sånn tankekjør lissom. Jeg blir påkjørt av tankene. De kjører på meg. Ønsker noen hadde kjørt på meg av en ordentlig bil sånn at jeg kunne ha vært begravd under jorda sammen med meitemarkene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagen i dag har bare vært dritt hele dagen lang.

Men dagen i morra kommer også til å være dritt.

Og dagen i overmorgen er også dritt.

Og på mandag dritt, på tirsdag grusomt, på onsdag fryktelig..

Og i neste uke like vondt.

Og måneden etter den like ekkelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når jeg leser i dagbøkene deres så vet jeg ikke hva jeg skal skrive, det blir lissom bare dumt det jeg skriver. Føler at det jeg mener blir bare dumt. Men det jeg skriver i dagboka mi også blir dumt. Det er sikkert kjedelig for dere å lese. Stakkar dere som leser dagboka mi. Uff. Så kjedelig bok. Stakkar.

Også er det så skummelt å skrive i dagboka. Skummelt at noen skal lese om de teite skrudde tankene mine som er helt gale.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:forvirra: Jeg er så opptatt av hva andre mener om meg? :forvirra: Og jeg lurer så mye på hva dere mener om meg? :forvirra: Hva mener dere om meg? :forvirra:

Hva jeg mener? Hmmm... Jeg mener, at bak alt dette rotet og vonde tanker finnes det en linnea som vil kunne ta verden med storm rett og slett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg går å spiser mat nå jeg fordi jeg er sulten igjen.

Uff, jeg er det matvraket da.

Vrak tvers gjennom hele meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva jeg mener?  Hmmm... Jeg mener, at bak alt dette rotet og vonde tanker finnes det en linnea som vil kunne ta verden med storm rett og slett!

:flau:

Jeg føler bare at jeg er i veien. Føler tankene mine kjeder dere. Jeg bare klager og syter om alt. Stakkars dere lissom. Jeg er så redd jeg gir dere også psykiske problemer av å lese om mine forskrudde gale tanker.

Jeg er bare så flau over meg selv. :flau:

Det var nok et dumt spørsmål det jeg spurte i stad..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg føler bare at jeg er i veien. Føler tankene mine kjeder dere. Jeg bare klager og syter om alt. Stakkars dere lissom. Jeg er så redd jeg gir dere også psykiske problemer av å lese om mine forskrudde gale tanker.

Jeg er bare så flau over meg selv. :flau:

Det var nok et dumt spørsmål det jeg spurte i stad..

Hvis du føler det var et dumt spm, så kan du bare gå tilbake og slette det, og så kan jeg slette mitt innlegg, men det ser du helt selv. jeg svarer i alle fall som jeg mener. Må smile litt av at du snakker om dine forskrudde gale tanker, du skulle bare vite en brøkdel av mine gitt, du hadde lagt tvekroket av latter rett og slett!

Og jo, man kan mange ganger bli flau av å lese om sine innerste tanker, fordi de er så personlige, men det er noe med å få ting ut også, jeg har troen på det i alle fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du føler det var et dumt spm, så kan du bare gå tilbake og slette det, og så kan jeg slette mitt innlegg, men det ser du helt selv.  jeg svarer i alle fall som jeg mener.  Må smile litt av at du snakker om dine forskrudde gale tanker, du skulle bare vite en brøkdel av mine gitt, du hadde lagt tvekroket av latter rett og slett!

Og jo, man kan mange ganger bli flau av å lese om sine innerste tanker, fordi de er så personlige, men det er noe med å få ting ut også, jeg har troen på det i alle fall.

Hehe.. :ler:

Jeg føler alt det jeg skriver er dumt. Og alle spørsmålene er også dumme. Flau.

Føler jeg skriver så mye teit her. Flaut lissom. :flau:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det jeg tenker er at jeg så inderlig håper du finner veien gjennom dette her, at du skal klare å finne glede i livet og få det godt!!

Når jeg leser i dagbøkene deres så vet jeg ikke hva jeg skal skrive, det blir lissom bare dumt det jeg skriver. Føler at det jeg mener blir bare dumt. Men det jeg skriver i dagboka mi også blir dumt. Det er sikkert kjedelig for dere å lese.

Jeg syns det er kjempekoselig når du er innom dagboka mi!!! :hoppe: Jeg tenker også litt sånn at hvem gidder egentlig å lese om alle de trivielle tingene jeg skriver om i dagboka, det er jo bare babbel, men vi jenter liker vel litt babbel ;) Tror det er normalt å tenke litt sånn, sikkert ikke mange som tenker at "min dagbok er kjempespennende!!" tror jeg.. Syns det er bra du skriver hvordan du har det. Mye bedre å være ærlig enn å late som om man har det bra!!

Jeg har ikke hatt angst og sånn som du, men har vært langt nede i perioder. Det som har hjelpa meg flere ganger er å tvinge meg til å finne positive ting i hverdagen, for DE er der!! Hos deg også!! Det er bare å få øye på de, og det er ofte det som er det vanskeligste.. Sola som skinner, en fremmed som smiler til deg, en klem fra en venn, en hyggelig hilsen i dagboka på kg... Skriv ned de positive tingene du opplever, TVING deg selv til å legge merke til det hver dag.. Så har det hvertfall for meg en tendens til å bli flere og flere positive ting som skjer.. Og jeg tror ikke det at det nødvendigvis er så mye annerledes som skjer, det er bare at jeg sakte men sikkert har lært meg å legge merke til det. Tvinge meg selv til å tenke positivt. Det tar laaang tid, er absolutt ikke gjort over natta. Men kanskje det hjelper litt...?? Du har sikkert prøvd tusen ganger, men prøv igjen..og igjen.. og igjen.. så skal du se det blir litt bedre.. :klem:

Ord blir så fattige, jeg vil så gjerne gjøre noe for at du skal få det bedre.. Men du skal hvertfall vite at jeg tenker på deg og ønsker deg alt godt!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære Linnea!

Jeg skulle ønske jeg kunne gjøre noe for deg - i det minste gitt deg en god :klem:

Det er vondt å lese at du sliter sånn og jeg blir litt oppgitt over hjelpeapparatet som ikke har noe å tilby deg som virkelig hjelper. Har du prøvd alternativ medisin? Som f.eks. akupunktur? Kan du ikke snakke med legen din eller psykologen din om det?

Og ny mobiltelefon kan du bestille gjennom nettet, så slipper du å gå i butikken.

Og du - ikke tro at dagboka di er kjedelig. Se så mange som besøker deg her inne!!? Du har maaaaaange flere besøk i dagboka di enn meg!

Håper du slapper av og sover nå - og at dagen imorgen blir litt bedre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...