Gå til innhold

Dagen i dag er en grusom dag,

reddelinnea

Anbefalte innlegg

Nå fryser jeg sånn innmari. Jeg skjønner ikke hvorfor. Enten så fryser jeg eller så er jeg altfor varm. Svetter. Og jeg må ta av klær og på klær hele tiden. Det er så slitsomt. Men jeg føler meg aldri passe varm. Uff, dette høres nok veldig rart ut. Men jeg er jo rar. Også har jeg sånne varme og kuldebølger gjennom kroppen. Ekkelt å ha sånne bølger. Føler det er orkan inne i magen. Storm i magen. Urolig og bølger som pisker inne i magen min. Uff :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ååå, nå er jeg så sulten, men jeg har nettopp spist. Jeg har så mye matlyst. Altfor mye lyst på mat at det blir så slitsomt å ha det sånn mye matlyst. Tenker på mat hele tiden, spesielt sukker. Og sukker legger jeg bare på meg av. Men det er jo sukker, spesielt sjoko0lade som jeg vil ha, og ikke gulrøtter..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ååå, nå er jeg så sulten, men jeg har nettopp spist. Jeg har så mye matlyst. Altfor mye lyst på mat at det blir så slitsomt å ha det sånn mye matlyst. Tenker på mat hele tiden, spesielt sukker. Og sukker legger jeg bare på meg av. Men det er jo sukker, spesielt sjoko0lade som jeg vil ha, og ikke gulrøtter..

Jeg vet hvordan det er. Har en sinnssyk appetitt selv, har alltid spist mye mat og det er ikke et problem i seg selv. Men jeg er så avhengig av sjokolade! Må ha litt hver dag.. Syns det er helt forferdelig å ta bare en liten bit av sjokoladen og legge den tilbake. Så blir det til at jeg tar en liten bit mange ganger for da føler jeg at det ikke er så ille, fordi jeg spiser lite av gangen. Det er kjempevanskelig å slutte med, jeg skjønner ikke hvordan et liv uten sjokolade kan gå an, jeg. Skulle ønske sjokolade var det sunneste man kunne spise. :)

Ikke så greit det der. ;) Håper du får en fin helg, med eller uten sjokolade. Tenker på deg. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm, det er ikke bra!!  Vet ikke helt hva jeg skal si jeg...  :klem:

Det er jo ikke lett når man føler man bare  :murvegg:  heller!

Det er bare en ting jeg lurer på, så kan du jo bare si du ikke kan eller har lyst å svare ;)

Du sier jo selv at du skulle ønske at ting var anderledes, hva kunne omgivelsene gjort, slik at ting kunne blitt anderledes for deg?

Jeg bare er i det nysjerrige hjørnet fant jeg ut :sjenert:

:blomst:

Ja, alt er bare :murvegg: :murvegg: :murvegg:

Jeg vet ikke hva omgivelsene kunne ha gjort jeg.

Har ikke peiling.

Unnskyld meg.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet hvordan det er. Har en sinnssyk appetitt selv, har alltid spist mye mat og det er ikke et problem i seg selv. Men jeg er så avhengig av sjokolade! Må ha litt hver dag.. Syns det er helt forferdelig å ta bare en liten bit av sjokoladen og legge den tilbake. Så blir det til at jeg tar en liten bit mange ganger for da føler jeg at det ikke er så ille, fordi jeg spiser lite av gangen. Det er kjempevanskelig å slutte med, jeg skjønner ikke hvordan et liv uten sjokolade kan gå an, jeg. Skulle ønske sjokolade var det sunneste man kunne spise.  :)

Ikke så greit det der.  ;) Håper du får en fin helg, med eller uten sjokolade. Tenker på deg.  :klem:

Jeg også spiser sjokolade hver eneste dag. Hvis det ikke er mere sjokolade i skapet så blir jeg helt hysterisk og fra meg. Enda mere urolig. Jeg bare måå spise sjokolade. Og det er veldig mye. Klarer ikke å legge fgra meg restene heller. Spiser like godt opp alt sammen, og gjenrne enda en ny etter det. Uff.

Ja, det er kjempevanskelig å slutte.

Har prøvd men får det ikke til.

Uff.

Sender deg en sjokolade nå jeg hvis du vil ha.

*sende sjokolade*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så godt å se at du er tilbake, Linnea!

Jeg har ventet på at du skulle dukke opp igjen! Jeg skal bort på besøk nå, så jeg må vente til jeg kommer hjem med å lese de siste innleggene dine.

Imens håper jeg at du har en fin lørdag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt å se at du er tilbake, Linnea!

Jeg har ventet på at du skulle dukke opp igjen! Jeg skal bort på besøk nå, så jeg må vente til jeg kommer hjem med å lese de siste innleggene dine.

Imens håper jeg at du har en fin lørdag!

Hei.. :vinke:

:flau:

Lykke til på besøk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også spiser sjokolade hver eneste dag. Hvis det ikke er mere sjokolade i skapet så blir jeg helt hysterisk og fra meg. Enda mere urolig. Jeg bare måå spise sjokolade. Og det er veldig mye. Klarer ikke å legge fgra meg restene heller. Spiser like godt opp alt sammen, og gjenrne enda en ny etter det. Uff.

Ja, det er kjempevanskelig å slutte.

Har prøvd men får det ikke til.

Uff.

Sender deg en sjokolade nå jeg hvis du vil ha.

*sende sjokolade*

Takk for sjokoladen! *sende en tilbake, håper den smaker*

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for sjokoladen! *sende en tilbake, håper den smaker*

:)

Tusen takk for sjokoladen.

åå, ja den spakte nam nam nam.. ;)

:flau:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse
Ja, alt er bare :murvegg: :murvegg: :murvegg:

Jeg vet ikke hva omgivelsene kunne ha gjort jeg.

Har ikke peiling.

Unnskyld meg.

Skal ikke unnskylde deg, jeg bare lurte, for da kunne det jo ha vært et tips du kunne dratt med deg på veien :)

Sitter og spiller et spill på nettet, og jeg får det ikke til :sur:, har holdt på i to dager og er kommet til brett SEKS :overrasket:

Dritt altså!!!!!!

:ler:

Håper du får en fin lørdag!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ikke unnskylde deg, jeg bare lurte, for da kunne det jo ha vært et tips du kunne dratt med deg på veien :)

Sitter og spiller et spill på nettet, og jeg får det ikke til :sur:, har holdt på i to dager og er kommet til brett SEKS :overrasket:

Dritt altså!!!!!!

:ler:

Håper du får en fin lørdag!!!

Jeg vet ingenting mere. Alt er bare så vanskelig i livet. :tristbla:

Lykke til med spillinge på nettet. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...