Gå til innhold

Dagen i dag er en grusom dag,

reddelinnea

Anbefalte innlegg

Duuuuuuuuuuuuuuuuuh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :klem::klem::klem:

for det første, ikke unnskyld deg! Dette er DIN dagbok, her skriver du hva du vil! Og du kan spy ut all den eder og galle du bare måtte ønske!!! :)

Vet du, med tiden drar du til syden, du stiller opp på familiesammenkomster, du gleder deg til jul og nyttår og alt sammen!

Dessuten; du gleder deg LITT til å få pakker på julaften...? Bare LITT? Kom igjen a, det blir kult det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Bellatrix

Linnea, jeg skjønner tankene dine om julen og nyttårsaften. Det er en tøff tid for mange, nettopp fordi den er så fin for enda flere. Du trenger ikke gå i familiesammenkomster om du ikke vil. Og det med å sitte sammen med foreldre mens andre fester har jeg selv opplevd. Det var ikke noe koselig der og da. Men nå når jeg tenker på det hadde jo foreldrene min ordnet med god mat og gjort alt for at jeg også skulle ha det bra. Familien din er der fordi de er glad i deg. Moren din sier godt nyttår fordi hun ønsker at du skal få et godt år. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke noe morro på nyttårsaften når foreldrene( tanter og onkler) forteller om barna sine som er fra ti år yngre til ti år eldre meg ca. forteller at barna deres er ute sammen med venner og kjæreste og at de synes det er kjedelig å være sammen med foreldrene sine på nyttårsaften. Når jeg sitter å hører på og er sammen med de. Lissom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke noe morro på nyttårsaften når foreldrene( tanter og onkler) forteller om barna sine som er fra ti år yngre til ti år eldre meg ca. forteller at barna deres er ute sammen med venner og kjæreste og at de synes det er kjedelig å være sammen med foreldrene sine på nyttårsaften. Når jeg sitter å hører på og er sammen med de. Lissom.

Vet du, forrige nyttårsaften satt jeg heeeeelt mutters alene jeg. Det var "by choice" da, men likevel. De teite vennene mine kranglet så fælt om hvor vi skulle at jeg meldte meg helt ut til slutt :roll:

Det var faktisk en av de bedre på lenge. Jeg spiste god mat, jeg så på film og koste meg glugg ihjel!

Men jeg vet denne tiden er pes for mange, akkurat som Smurf sier. Men ingen forventer at du går på hardfylla med ørten folk når du har det som du har det! Med tid og stunder så finner du nok på noe, men ikke tenk at det er nederlag å feire med mor og far! Jeg skulle gjerne feiret med familien igjen jeg, men de feirer med sine venner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sist for fem år siden, så husker jeg at fetteren min skulle akkurat til å gå ut på fest, og han er to år yngre enn meg. Og han vifta med ølflaskene og vinen ol. Han var 18 år, og jeg var 20. Også sa han: Nå skal jeg ut og være med venner på fest og ha det gøy, fordi det er ikke noe gøy å være sammen med dere nå mere.

Jeg blei så lei meg fordi jeg ikke kunne få til å være med ungdommer på fest ol. at jeg gikk rett på doen der de bor. Også kom tårene. Jeg gråt som bare det, uten at noen visste eller så noe som helst. Fortalte heller ikke. Og da jeg låste opp døra, tok jeg på den blide og fornøyde maska og smilte.

Jeg er bare så følsom jeg. Veldig følsom. Blir så knust og tar alt så lett inn på meg. Sorry meg. Nå dummer jeg meg ut igjen her også. Flaut. Jeg er så misslykka jeg da. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unnskyld. Så at dere har skrevet i dagboka mi, men jeg har ikke fulgt helt med hva dere har skrevet her nå jeg så derfor har jeg ikke svart på det dere skriver. Unnskyld. Jeg er bare så forvirra nå jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men du, lille Gull... Vi har jo snakket om dette med å fokusere negativt her i denne boken din - hva med å endre brukernavnet ditt til bare Linnea? :klø: Da gjør du en positiv handling, og det er jo ikke å fokusere på det negative *lur*

Vet det har vært oppe før, og kanskje du ikke vil, det er bare en ide

Hmm...

Føler jeg lissom er reddelinnea jeg.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sist for fem år siden, så husker jeg at fetteren min skulle akkurat til å gå ut på fest, og han er to år yngre enn meg. Og han vifta med ølflaskene og vinen ol. Han var 18 år, og jeg var 20. Også sa han: Nå skal jeg ut og være med venner på fest og ha det gøy, fordi det er ikke noe gøy å være sammen med dere nå mere.

Jeg blei så lei meg fordi jeg ikke kunne få til å være med ungdommer på fest ol. at jeg gikk rett på doen der de bor. Også kom tårene. Jeg gråt som bare det, uten at noen visste eller så noe som helst. Fortalte heller ikke. Og da jeg låste opp døra, tok jeg på den blide og fornøyde maska og smilte.

Jeg er bare så følsom jeg. Veldig følsom. Blir så knust og tar alt så lett inn på meg. Sorry meg. Nå dummer jeg meg ut igjen her også. Flaut. Jeg er så misslykka jeg da.  :sjenert:

Du, vet du; det der var ikke en hyggelig opplevelse, det skjønner jeg! Hadde det vært litt tak i den teite fetteren din hadde han tatt deg med!

Og du er ikke mislykket! Ikke tenk det! For ingen er det, allerminst du! Du har jo turt å komme hit blant annet! Til alle disse merkverdige KG-folka! :overrasket: Jeg ble skremt livskiten ut av da jeg kom hit første gang! Du ga deg ikke du, du registrerte deg tilogmed! DET er tøft det! Og du lagde deg dagbok! Og her er du jaggu så tøff at du tør å stille deg åpen, du tør å være sårbar - det er det ikke alle som gjør!

Det skjer ting i mitt liv jeg ikke skriver om i dagboken min. Leie ting, tøffe ting, kjipe ting, ting som gjør meg redd, forbanna og alt på en gang! Men du kliner til og åpner deg! Det er jeg mektig imponert over!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bedre, som i bra?  ;)

Ja, hvis jeg kan velge å vaske huset enn å være her så er jeg heller her.

For å vaske eller å støvsuge er enda mere kjedelig enn å være her, så nå ligger disse hybelkaninene å flyter her..

Jeg er så lat jeg. :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm...

Føler jeg lissom er reddelinnea jeg..  :sjenert:

Du føler kanskje det, men vi føler derimot at du er TØFFELinnea! For det er du, ref. forrige innlegg.

Skal ikke tvinge deg eller noe, bare tenkte det kunne være et lite skritt på veien?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, hvis jeg kan velge å vaske huset enn å være her så er jeg heller her.

For å vaske eller å støvsuge er enda mere kjedelig enn å være her, så nå ligger disse hybelkaninene å flyter her..

Jeg er så lat jeg. :tristbla:

Nå må jeg ta et MMS-bilde og legge inn her, så skal du få se andre late jah! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God Kveld!!!

Jeg synes at Frysepulver har et godt poeng jeg! Det med å endre navn altså... Da fjerner du en liten negativ del av livet ditt! :klem:

Ellers vil jeg tilføye at Reddelinnea er en utroolig omtenksom person! hun bryr seg alltid hvordan det går med oss her inne og de vi forteller om!

Søsteren min er veldig overvektig (rundt 40 kg), men hun begynte å jobbe med det som skjedde i hodet sitt først, og nå som hun er masse ute og går igjen har formen blitt mye bedre og hun har sakte men sikkert begynt å gå ned i vekt! Ikke tenk på vekten! Den kan du fikse senere! Hvis du finner ut at du har lyst til å trene litt,  kan du trene hjemme i din egen stue til en treningsvideo. Det finnes mange du kan kjøpe over internett. Jeg kan hjelpe deg og finne en hvis du synes det er interresant.

Hei :vinke:

Jeg synes ikke jeg er omtenksom jeg. Synes dere er omtenksomme som orker å lese i denne merkelige dagboka mi av en helt forskrudd dumt monster.

Så bra hun søstra di først jobbet med det som skjedde i hodet, også kom vekta etterhvert.

Håper du får en fin natt.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Assa, Vampyra og jeg er innmari kloke begge to, så nå har du fått tooooo likelydende og svært gode råd :)  :sjarmor::Nikke:  ;)  :ler:

Tusen takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Hei søta  :hjerte:

Vet du, nå har jeg vært innom dagboken din lenge, selvom jeg ikke har vært så flink til å legge igjen spor etter meg bestandig. Men jeg synes faktisk at jeg ser en liten forskjell i hvordan du skriver nå i den siste tiden, det er blitt litt mer positiv undertone her synes jeg. I tiden før dagboken din var du lei deg og unnskyldte deg hele tiden, det har det blitt litt mindre av synes jeg!

Det er så bra! Du er en bra jente Linnea!

Bytt nick, det er jeg helt enig i!

Hei :)

Jeg føler lissom ikke jeg kan skrive så negativt fordi jeg føler jeg psyker ned dere. Og det er ikke meningen.

Føler meg slem hvis dere foreslår noe og jeg bare svarer negativt tilbake hele tiden.

Jeg vil så gjerne glede andre ved å smile og å le, gjør det til vanligvis også, men på innsiden er det solbrent lissom.

Ehh. Jeg tror jeg unnskylder meg ennå. Unnskyld for at jeg er til lissom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er helt enig med Rosin jeg!

Jeg har også sett at du har endret litt stil til det positive her!

:tommelsmil:

Ehhh...

Men ellers så føler jeg meg så slem.

Men det er jo det jeg er...

Jeg er slem..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)

Jeg føler lissom ikke jeg kan skrive så negativt fordi jeg føler jeg psyker ned dere. Og det er ikke meningen.

Føler meg slem hvis dere foreslår noe og jeg bare svarer negativt tilbake hele tiden.

Jeg vil så gjerne glede andre ved å smile og å le, gjør det til vanligvis også, men på innsiden er det solbrent lissom.

Ehh. Jeg tror jeg unnskylder meg ennå. Unnskyld for at jeg er til lissom.

Neida, her kan du gneldre så mye du bare vil :ler:

Ehhh...

Men ellers så føler jeg meg så slem.

Men det er jo det jeg er...

Jeg er slem..

SLEM er vel sånn ca det siste jeg vil karakterisere deg som :overrasket:

Her har du mine støvdotter, dette er bare de ved terkelen fra gangen til stuen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, enig med de to over her. Du virker lystigere :)

Jeg er like depremert og lei ennå.

Men jeg føler meg så vond mot dere om jeg er negativ. Og hvis jeg er negativ, er jeg redd andre også blir det. Og da frastøter jeg meg andre folk.

Føler meg ond jeg...

Sorry meg.

Nå føler jeg meg slem igjen hvis jeg skriver dette også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...