reddelinnea Skrevet 28. november 2005 Forfatter #601 Del Skrevet 28. november 2005 så bra at du trives med oss da! ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 28. november 2005 #602 Del Skrevet 28. november 2005 Natta bejb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
reddelinnea Skrevet 28. november 2005 Forfatter #603 Del Skrevet 28. november 2005 Natta bejb ← Natta - Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 28. november 2005 #604 Del Skrevet 28. november 2005 Ha en fin uke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest 0 Skrevet 28. november 2005 #605 Del Skrevet 28. november 2005 Så hyggelig at du trives her sammen med oss!! Jeg trives så godt her på kg at jeg dropper å lese til eksamen da.... ikke bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 28. november 2005 #606 Del Skrevet 28. november 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Aloha Skrevet 28. november 2005 #607 Del Skrevet 28. november 2005 God mandag! Koselig å høre at du trives her inne med oss.... det er jo NOE positivt da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 28. november 2005 #608 Del Skrevet 28. november 2005 Hei! Takk for hilsen i dagboken min! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
reddelinnea Skrevet 28. november 2005 Forfatter #609 Del Skrevet 28. november 2005 Ha en fin uke ← Tusen takk i like måde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
reddelinnea Skrevet 28. november 2005 Forfatter #610 Del Skrevet 28. november 2005 Så hyggelig at du trives her sammen med oss!! Jeg trives så godt her på kg at jeg dropper å lese til eksamen da.... ikke bra. ← Hehe... Skjønner deg godt at du heller er her enn å lese til eksamen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
reddelinnea Skrevet 28. november 2005 Forfatter #611 Del Skrevet 28. november 2005 ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
reddelinnea Skrevet 28. november 2005 Forfatter #612 Del Skrevet 28. november 2005 God mandag! Koselig å høre at du trives her inne med oss.... det er jo NOE positivt da! ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
reddelinnea Skrevet 28. november 2005 Forfatter #613 Del Skrevet 28. november 2005 Hei! Takk for hilsen i dagboken min! ← Takk for hilsen i dagboka mi også Søt hund du har på det bildet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
reddelinnea Skrevet 28. november 2005 Forfatter #614 Del Skrevet 28. november 2005 Dagene er uendelige lange. De blir jo aldri ferdige. Og enda et minutt, og enda et minutt, og en ny time, og enda en ny grusom dag. Jeg ser på klokka og nå er den bare kvart på syv. Også ønsker jeg at klokka hadde vært masse sånn at jeg kunne sove. Skulle ønske jeg kunne ha ligget i senga og å sove i 24 timer. Sovet til jeg hadde dødd. :sove: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 28. november 2005 #615 Del Skrevet 28. november 2005 Har lyst til å gå i dvale til våren jeg, skulle ønske jeg var en bjørn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
reddelinnea Skrevet 28. november 2005 Forfatter #616 Del Skrevet 28. november 2005 ååå, nå har jeg så mye angst. Og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre heller. Angsten er der jo hele tiden, og det er så ekkelt at den aldri kan slippe taket. Jeg er bare redd for alt. Angstfull. Jeg er så sliten og lei nå for tiden. Det har jeg vært i mange år, så egentlig er det ikke noe forandring, bare at det er litt værre. Fordi for hver dag som går, jo mere gir jeg opp også. Lei nå jeg. Lei av alt. Og nå er det snart desember og jul. Og jeg gruer meg sånn fordi da skal alle være så glade og fornøyde. Også skal man lissom ikke være depremert da. Men jeg blir bare enda mere depremert, og ensomheten er så vondt spesielt i jula. Også tenker jeg på barndommen min. Var bedre da, men samtidig ikke noe bedre. Var ikke så depremert da som nå. Da gikk tida fortere da. Gledet meg sikkert til jul,jeg husker ikke om jeg gledet meg. Men nesten alle barn liker jul og julenisse og pakker ol. Men jeg har helt glemt hvordan den glede følelsen er? Jeg husker ikke hvordan det er å se frem til noe? Merkelig. Men jeg husker at dagene ikke var så vanskelige da som nå. At tida gikk fortere. Når man er barn så liker man feks. å leke i snøen, å lage engler ol. Også går tida, Og plutselig er dagen over og man må legge seg. Jeg husker at jeg ikke så fram til å sove. Det gjør jeg nå. Nå har jeg bare lyst til å sove. Sove bort livet lissom. Og når jeg lekte, så levde jeg inn i en annen verden som barn får til. Da var jeg lissom ikke redd da. Ville ikke det. Ville være trygg jeg. Så når jeg lekte, så lata jeg som om jeg var trygg og ikkemeg selv. Men nå klarer jeg ikke å leke at jeg er trygg lissom. Nå tar angsten helt overhånd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
reddelinnea Skrevet 28. november 2005 Forfatter #617 Del Skrevet 28. november 2005 Har lyst til å gå i dvale til våren jeg, skulle ønske jeg var en bjørn. ← Ja, jeg også.... Kanskje vi kan gå i dvale sammen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 28. november 2005 #618 Del Skrevet 28. november 2005 Virker som om du har mer angst på kveldene??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
reddelinnea Skrevet 28. november 2005 Forfatter #619 Del Skrevet 28. november 2005 Virker som om du har mer angst på kveldene??? ← Ja, mere angst på kvelden ja. Og om natta. Men om dagen har jeg også masse angst. Masse angst døgnet rundt jeg. Hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 28. november 2005 #620 Del Skrevet 28. november 2005 Kan det være en måte å angripe ansten på?? Bruke den tiden på døgnet da du har minst angst?? Har du prøvd det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg