Gå til innhold

Dagen i dag er en grusom dag,

reddelinnea

Anbefalte innlegg

Unnskyld meg. Nå har jeg skrevet mye tull og teit her igjen. Men jeg vet bare ikke hva jeg skriver. Også skriver jeg sikkert mye av det samme om igjen og om igjen. Jeg husker ikke hva jeg skriver heller. Skriver bare det som detter ned jeg. Det er sikkert kjedelig for dere å lese også. Stakkars dere.

Jeg opplever ikke noe intressant i hverdagen, og da er det vanskelig å skrive noe intresant i dagboka mi også. Uff, dette ble mye rart. Hehe.. :forvirret:;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Kjøp deg en sånn sekk som boksere trener på og få ut ting på den :)

Ønsker deg en god helg  :klem:

Tusen takk for forslaget.

Men jeg tror man må ha en krok i taket, og da ødelegger jeg taket tror jeg.

:sjenert:

God helg.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for alle de meldingene jeg har fått fra dere :)

Jeg skal prøve å være her litt oftere enn det jeg har vært i det siste. Jeg tror det er en måned siden sist jeg. Men er ikke helt sikker.

Ønsker alle en riktig god helg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for forslaget.

Men jeg tror man må ha en krok i taket, og da ødelegger jeg taket tror jeg.

:sjenert:

God helg.

Hehe, ja. Har kjøpt lysekorne jeg, tør ikke ha den i taket engang, så jeg må nok også utesette sekk på ubestemt tid.

Men hadde vært fint om du fant noe du kan få ut ting på. Løpe, hva som helst. Er viktig å få det ut.

Jeg er en sånn som bare tar det ut jeg, men har en venninne som minner om deg, og hun må finne andre metoder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe, ja. Har kjøpt lysekorne jeg, tør ikke ha den i taket engang, så jeg må nok også utesette sekk på ubestemt tid.

Men hadde vært fint om du fant noe du kan få ut ting på. Løpe, hva som helst. Er viktig å få det ut.

Jeg er en sånn som bare tar det ut jeg, men har en venninne som minner om deg, og hun må finne andre metoder

Tusen takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er klokka snart åtte, og klokka? Den går så sakte den ja.. Jeg ser på klokka og prøver å få den til å gå fortere, men det gjør den ikke. Men jeg vet jo at etter denne dagen så kommer det en ny dag i morra, og etter den så kommer det enda en ny dag. Hmm. Merkelig. Jeg finner ingenting som jeg intresserer meg for heller. Og da får jeg ikke klokka til å gå da?

Jeg har bare sittet inne foran pcen i hele dag. Også har jeg gått rundt i huset fordi jeg er så stressa og urolig. Har ikke orka å gjort så mye i dag heller. Men nå tror jeg jeg skal gå litt igjen. Fordi jeg er så urolig og stressa. Kommer kanskje tilbake igjen..

Jeg vet ikke jeg :forvirret:

:Gjesp::hakeslepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihopp :)

Har du noen gang blitt utredet for AD/HD?

Leste en artikkel i et blad om ei dame som hadde fått den diagnosen, og noen av symptomene fikk meg til å tenke på deg... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Heihopp :)

Har du noen gang blitt utredet for AD/HD?

Leste en artikkel i et blad om ei dame som hadde fått den diagnosen, og noen av symptomene fikk meg til å tenke på deg...  :sjenert:

Hei :)

Jeg har ikke blitt utredet for ADHD tror jeg.

Jeg var ikke så urolig da jeg var barn. DEt er mest i det siste jeg har så lopper i blodet. Men jeg hørte en gang at ikke jenter er så urolig som guttene, men jeg er ikke sikker på det jeg da. :overrasket: Jeg har vært ekstra urolig da jeg ble voksen. Og nå er jeg 25 år så det er ca. de siste syv åra jeg har hatt ekstra mye uro inne i meg. Men angsten min har også blitt værre de siste ca. syv åra. Selv om jeg har hatt angst så lenge jeg kan huske siden jeg var barn. Men det va ikke så ille den gangen som nå. Merkelig det..

Tusen takk for forslaget nea :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er det søndag. Og jeg har vært urolig og sliten i hele dag. Er veldig trøtt selv om jeg har sovet i ti timer i natt. Jeg pleier å sove i ti timer noen netter, og ingen timer andre netter. Det er så merkelig. Men hver natt så tar det ca. tre timer før jeg får sovne inne. Det er så vanskelig med innsovning. Men når jeg først sover så kan jeg sove i ti timer, men oftest så våkner jeg opp mange ganger i løpet av natten. Snålt at det er så forskjellig med søvnen min. Men jeg er så sliten av å være redd og angsten tapper meg for alle krefter. Det tar på å være redd hele tiden. Kanskje derfor jeg sover så mye. Og alle de vonde tankene mine som svirrer opp i toppen min er bare kaos, men samtidig så er det tomt opp i toppen der det er bare sagflis. :sjenert::sjenert::sjenert::overrasket::sjenert:

Jeg har bare spist mat i hele dag. Jeg er så sulten og har så lyst på mat hele tiden. Vet ikke hvorfor. Men jeg tenker på mat støtt og stadig jeg da. Men jeg bare legger på meg av all maten også. Så det er ikke noe lett da. Når jeg er så sulten. Men spesielt er jeg glad i middag og sjokolade og yoghurt. Det er nesten det jeg lever på. Brød er så kjedelig og tørt. Jeg er så tør i munnen. Også er det så vanskelig å få ned siden jeg er så trang i halsen. Det er akkurat som om noen skal kvele meg. Trangt inne i halsen pluss at det er en stor klump i halsen, og det er så vanskelig å få maten til å passere da når det er en klump i veien. Føler at det er en pinne som stikker tvers gjennom halsen min jeg. Akkurat der strupehodet er. På¨den kulen der. Akkurat som om noe trykker på den kulen med en pinne eller en blyant. Ekkel følelse å bli kvalt. Jeg er redd. :redd: Veldig redd. :sjokkert::sjokkbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...