Gå til innhold

Kvinner som vil normalisere fedme, kviser, kroppshår osv


Gjest RehabilitertIncel

Anbefalte innlegg

Gjest RehabilitertIncel

Har de siste dagene tenkt litt mer på hva en person her på KG skrev angående overvekt, kviser, kroppshår osv. Vedkommende mente at de som prøvde normalisere dette på sosiale medier fikk mye hat mot seg. 

Personlig syns jeg disse damene viser klassisk inceltankegang. "Siden det motsatte kjønn ikke liker meg sånn jeg er, så skal jeg klage over at de liker det de liker." De prøver så å endre hva menn skal syns er attraktivt. Endre hva andre kvinner syns er attraktivt med dem selv, enn å legge i innsats og bli mer fysisk attraktive selv. Jeg syns det er patetisk oppførsel.

Hadde de heller brukt energien sin på seg selv og sitt utseende, så hadde de lett blitt attraktive nok for menn. Mange er nok sikkert attraktive nok for enkelte menn allerede, men de vil ikke ha disse mennene. Nei de vil ha de samme mennene som går etter slanke og attraktive kvinner. Som går etter oppegående og positive kvinner. Og når de ikke får dem så sitter de og blir bitre.

Og det er her mange av disse kvinnelige incels sier: "Jammen jeg ønsker da ikke å voldta eller drepe noen som mannlige incels gjør!!". Feil. Hadde det vært slik at vold og drap var hovedfokuset til incels så hadde man hatt en epidemi med slike saker. Det er flere hundre millioner menn som lever uten tilgang til sex idag. Men allikevel har man ytterst få saker de siste årene

https://en.wikipedia.org/wiki/Incel#Mass_murders_and_violence

I stedet så bruker de energien på å pushe udelikate bilder i trynet på folk offentlig, og så blir de irriterte når folk ikke syns det er pent å se på. "Jammen det er jo naturlig daaa....". Ikke alt som er naturlig er så jævlig delikat å se på. Kanskje jeg skal begynne å sende bilde av bæsjen min, det er jo natuuuuurlig daaaaaaa. Give me a break. 

Det de også ikke forstår er at det er damer der ute som er litt overvektige, som til tider får kviser og som lar ting som kjønnshår gro, og fortsatt har type. De løfter ikke blikket og ser ikke at helt vanlige damer får seg type. De har låst seg fast mentalt, og de kan ikke hjelpes om de ikke selv innser dette. Mange har sikkert tankegangen "Menn vil bare ha sex buhu. Menn vil bare ha de vakreste damene". Det er nøyaktig det samme mannlige incels også tenker "Kvinner vil bare ha de vakreste mennene, kvinner vil bare ha ressurser". 

Lagde denne tråden for jeg så også at det var en annen person som lagde en tråd. Hun hadde altså gitt helt opp og gikk shabby kledd. Syns det er trist at vedkommende velger å leve slik, når hun egentlig har lyst på en mann. Hva med å ta dere sammen damer, og slutte å syte så jævlig? Slutt å være incels og gjør noe med situasjonen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvilken tråd er det du snakker om?

Anonymkode: a98ff...a63

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest RehabilitertIncel

 

9 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvordan unngår man kviser? Kjønnshår har en funksjon. 

Anonymkode: 2fc7e...453

Man kan gå til legen. Kompisen min sleit med kviser i ansiktet og fikk noen piller som løste problemet. Ellers vil jeg anta det finnes hudpleieprodukter for dette. Kanskje kosthold hjelper også. Jeg veit ikke for jeg har aldri hatt problemer med kviser.

Ja kjønnshår har en funksjon men det er fortsatt folk som velger å barbere seg der. Og resten av kroppen. Fordi de syns det ser finere ut.

3 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvilken tråd er det du snakker om?

Anonymkode: a98ff...a63

Hun som begynner å klage litt ut i tråden, rundt side 10 eller før jeg veit ikke når hun begynte.

https://forum.kvinneguiden.no/topic/1474569-dere-menn-legg-ut-bilde-av-drømmedama-deres/

https://forum.kvinneguiden.no/topic/1476622-flere-som-vet-at-de-er-stygge-og-som-ikke-gidder-å-bry-seg-lenger/#comments

4 minutter siden, AnonymBruker said:

Det handler om å skape en motvekt til "picture perfect"-kulturen, for å vise at insta-babes ikke er normalen blant vanlige folk. For det er faktisk ikke alle menn (gutter) som skjønner dette. 

Anonymkode: b61a0...825

Det jeg lurer på er hvorfor dere tror dere kan påvirke hva menn syns er attraktivt. Det er like patetisk som at mannlige incels skal begynne å overbevise kvinner om at deres egenskaper er attraktive. Nei, det er ikke sånn det fungerer. Dessuten er det et begrenset antall instababes og "picture perfect" damer der ute. Det hele regulerer seg selv uten deres "hjelp". Akkurat som at damer etterhvert dropper spennende og ustabile menn, og innser at stabile og snille menn er bedre å satse på, så innser menn også at instababes ikke er noe å satse på. Bare gi det tid. I mellomtiden kan mindre attraktive damer jobbe med utseende og personligheten. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er naturlig med kroppshår - alle har det med unntak av enkelte som har sykdommer som gjør at man ikke har hår verken på kroppen eller ansikt/hode.

Anonymkode: 0b096...69b

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest RehabilitertIncel
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg tenker dette er litt todelt; én ting er å ha preferanser for hva man synes er attraktivt. En annen er å mene at personer som du ikke synes er attraktive, også er mindre verdt, eller fortjener å få høre at de ikke er attraktive. 

At en kvinne ikke er attraktiv for menn, eller i hvert fall ikke for mennene hun vil ha, må hun bare tåle. Men hun skal ikke tåle tilbakemeldinger på at hele hennes vesen er en fornærmelse for det mannlige kjønn. Det er ikke hennes oppgave å være en fryd for øyet i kraft av å være kvinne.

Forskjellen her er: uattraktive menn er usynlige for kvinner. Uattraktive kvinner er en fornærmelse mot menn. Det reflekteres i media og i kulturen, der vi er oppvokst med filmer der en nerdete fyr gifter seg med Rachel McAdams. Vi skal ha noe behagelig å hvile øynene på. Det offentlige rom er skapt for menn som kan og vil noe, og kvinner som fortjener å bli sett på.

Jeg er ellers HELT enige i at kvinner ikke kan klage på at menn ikke vil date dem, like lite som menn kan klage på at kvinner ikke vil date dem. 

Men denne diskusjonen om kvinner og kropp handler om veldig mye mer enn dating, sex og partnermarked. Den handler også om å bli sett på som et individ, ikke bare kvinne, eller kjønn nummer to.

Anonymkode: 81918...496

Joda, kvinner skal slippe å måtte høre at de er mindre verdt og de skal slippe å måtte høre hat. Men fortell meg såpass: hvor mange usynlige og uattraktive kvinner får opplever hat om de ikke poster noe? Det er jo det som er hele poenget mitt her. Disse damene pusher sitt uattraktive utseende på folk. Meget vesentlig forskjell. Vil de ikke ha hat, slutt å poste ekle bilder.

Hvorfor er det ekkelt og uattraktivt? Fordi det viser en enorm latskap. Feite damer er ikke attraktive for det viser manglende selvkontroll og latskap. Hårete damer er ikke attraktivt fordi ting ser bedre ut uten hår og det er tegn på latskap. Kvisete damer er ikke attraktive for det er også tegn på latskap og dårlig hygiene. Det er nøyaktig den samme grunnen til at feite menn, kvisete menn eller hårete menn kan virke uattraktive for kvinner.

Jeg hopper glatt over media avsnittet for media fremstiller også menn på en negativ måte og da blir det plutselig en helt annen og stor diskusjon.

Hvis de vil bli sett på som individer, hvorfor legger de ut bilder av feite, hårete og kvisete kropper? Hva har kroppen med individet å gjøre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

RehabilitertIncel skrev (5 minutter siden):

Det jeg lurer på er hvorfor dere tror dere kan påvirke hva menn syns er attraktivt. Det er like patetisk som at mannlige incels skal begynne å overbevise kvinner om at deres egenskaper er attraktive. Nei, det er ikke sånn det fungerer. Dessuten er det et begrenset antall instababes og "picture perfect" damer der ute. Det hele regulerer seg selv uten deres "hjelp". Akkurat som at damer etterhvert dropper spennende og ustabile menn, og innser at stabile og snille menn er bedre å satse på, så innser menn også at instababes ikke er noe å satse på. Bare gi det tid. I mellomtiden kan mindre attraktive damer jobbe med utseende og personligheten. 

Det som anses som attraktivt forandrer seg hele tiden, så det er ikke umulig å påvirke hva menn (og kvinner) synes er attraktivt.

Anonymkode: 1497f...9c2

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker said:

Det handler om å skape en motvekt til "picture perfect"-kulturen, for å vise at insta-babes ikke er normalen blant vanlige folk. For det er faktisk ikke alle menn (gutter) som skjønner dette. 

Anonymkode: b61a0...825

Dekke til kviser, forsøke å gjøre noe med vekta og fjerne kjønnshår er faktisk normalen.

Anonymkode: 48efa...145

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

RehabilitertIncel skrev (Akkurat nå):

Disse damene pusher sitt uattraktive utseende på folk.

Gjelder det hvis de beveger seg ute i verden også? Bør de holde seg hjemme og bare gå ut når det er mørkt, for ikke å pushe utseendet sitt på folk?

Anonymkode: 1497f...9c2

  • Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest RehabilitertIncel
Just now, AnonymBruker said:

Det som anses som attraktivt forandrer seg hele tiden, så det er ikke umulig å påvirke hva menn (og kvinner) synes er attraktivt.

Anonymkode: 1497f...9c2

Joda enig i det. Frisyrer går inn og ut av mote. Sminketrender går inn og ut av mote. 

Men fedme vil trolig aldri bli attraktivt. Hårete damer vil trolig aldri bli attraktivt. Kvisete kvinner vil trolig aldri bli attraktivt. 

Store pupper, timeglassfigur, fin rumpe, slank midje, pent ansikt, langt hår ha alltid vært attraktivt. Og vil fortsette å være attraktivt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kviser og kroppshår er naturlig. Tror du dem som sliter med kviser velger det selv? Og tror du kvinner bruker et slags middel for å gro hår? 

At noen velger å ikke barbere/vokse det burde være deres sak. Om en mann synes jeg er ekkel med kjønnshår, hva så, hans tap. Finnes mange menn som synes det er sexy. Til og med armhulehår. 

Du trenger ikke gå etter overvektige, kvisete og hårete kvinner. Det velger du helt selv, så skjønner ikke hva som er poenget med denne tråden. 

  • Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest RehabilitertIncel
Just now, AnonymBruker said:

Gjelder det hvis de beveger seg ute i verden også? Bør de holde seg hjemme og bare gå ut når det er mørkt, for ikke å pushe utseendet sitt på folk?

Anonymkode: 1497f...9c2

Nei selvfølgelig ikke. Når man er ute og går er man tildekket. Og hvor mange kvinner har opplevd å bli trakassert når de har vært ute og gått tur, fordi de nettopp er stygge, hårete, feite eller kvisete? Ingen. De er usynlige for menn flest. Det er de attraktive som får oppmerksomheten, ikke de stygge. Så dere er helt trygge. Ingen er ute etter å ta dere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest RehabilitertIncel
2 minutter siden, CorvusCorax said:

Kviser og kroppshår er naturlig. Tror du dem som sliter med kviser velger det selv? Og tror du kvinner bruker et slags middel for å gro hår? 

At noen velger å ikke barbere/vokse det burde være deres sak. Om en mann synes jeg er ekkel med kjønnshår, hva så, hans tap. Finnes mange menn som synes det er sexy. Til og med armhulehår. 

Du trenger ikke gå etter overvektige, kvisete og hårete kvinner. Det velger du helt selv, så skjønner ikke hva som er poenget med denne tråden. 

Nå er jeg ikke interessert i å diskutere hvorvidt det finnes menn som syns uattraktive kvinner kan være attraktive. 

Jeg sier bare at å prøve å endre hva som er attraktivt, og så bitche når det ikke går, er idioti. De burde mye heller bare jobbe med seg selv og bli attraktive nok for en mann som er attraktiv nok for henne. 

Men NEIDA, de skal fortsette å poste som de kvinnelige incels de er, og det er uhyre uattraktivt. 

Endret av RehabilitertIncel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

RehabilitertIncel skrev (1 minutt siden):

Nå er jeg ikke interessert i å diskutere hvorvidt det finnes menn som syns uattraktive kvinner kan være attraktive. 

Jeg sier bare at å prøve å endre hva som er attraktivt, og så bitche når det ikke går, er idioti. De burde mye heller bare jobbe med seg selv og bli attraktive nok for en mann som er attraktiv nok for henne. 

Men NEIDA, de skal fortsette å poste som de kvinnelige incels de er, og det er uhyre uattraktivt. 

Du synes kvinner med kroppshår er uattraktivt. Det er din personlige mening. Og det er helt greit - men å generalisere slik du gjør blir for dumt. 

Du laget kun denne tråden for å tråkke på overvektige og kvisete kvinner. Tror du virkelig ikke dem sliter nok fra før? Har noen venninner som aldri går uten sminke pga. kvise-komplekser. Kviser er ikke et valg. Skjønner du det? 

Det du skriver forbinder jeg mer med en ekte incel enn en rehabilitert en. Det meste av det du skriver er ment for å provosere sårbare kvinner. Virker som du er svært bitter som mener det er greit. 

 

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

RehabilitertIncel skrev (4 minutter siden):

Joda enig i det. Frisyrer går inn og ut av mote. Sminketrender går inn og ut av mote. 

Men fedme vil trolig aldri bli attraktivt. Hårete damer vil trolig aldri bli attraktivt. Kvisete kvinner vil trolig aldri bli attraktivt. 

Store pupper, timeglassfigur, fin rumpe, slank midje, pent ansikt, langt hår ha alltid vært attraktivt. Og vil fortsette å være attraktivt. 

Fedme har vært attraktivt, jo.

Det var vel først på 80-tallet at kvinner begynte å glattbarbere seg over alt, før dette var hår både her og der standaren. Og det er fremdeles ikke vanlig å barbere armene, synes du kvinner med hår på armene er uattraktivt?

Er dog enig i at kviser i seg selv nok aldri blir attraktivt (men man skal aldri si aldri), men tror heller ikke noen kviser gjør en kvinne (eller mann) motbydelig.

Det stemmer rett og slett ikke. Ta en titt på hvordan dette har forandret seg gjennom historien. Eller bare se på de siste tiårene. På 90-tallet/00-tallet var det heroin chic som var greia, nå er det store pupper og romper som gjelder.

Anonymkode: 1497f...9c2

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

RehabilitertIncel skrev (7 minutter siden):

Joda enig i det. Frisyrer går inn og ut av mote. Sminketrender går inn og ut av mote. 

Men fedme vil trolig aldri bli attraktivt. Hårete damer vil trolig aldri bli attraktivt. Kvisete kvinner vil trolig aldri bli attraktivt. 

Store pupper, timeglassfigur, fin rumpe, slank midje, pent ansikt, langt hår ha alltid vært attraktivt. Og vil fortsette å være attraktivt. 

Det finnes kulturer der overvekt blir sett på som attraktivt. Se f.eks denne studien: https://nutritionj.biomedcentral.com/articles/10.1186/s12937-018-0330-5

 

Anonymkode: 0c00e...16a

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

RehabilitertIncel skrev (9 minutter siden):

Nei selvfølgelig ikke. Når man er ute og går er man tildekket. Og hvor mange kvinner har opplevd å bli trakassert når de har vært ute og gått tur, fordi de nettopp er stygge, hårete, feite eller kvisete? Ingen. De er usynlige for menn flest. Det er de attraktive som får oppmerksomheten, ikke de stygge. Så dere er helt trygge. Ingen er ute etter å ta dere.

Det er ikke uvanlig å bli ropt skjeldsord etter når man er overvektig, dette gjelder både kvinner og menn.

Anonymkode: 1497f...9c2

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...