Gå til innhold

Maren Andrea Hansen

hobbykokken

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

spirå12 skrev (2 minutter siden):

Har han vunnet noe rettsak ? Er det det han henviser til med: "Kongen har talt...."

Fra hvem sin side er dette? og når fra?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fjugur skrev (Akkurat nå):

Fra hvem sin side er dette? og når fra?

Det er fra Andreas sin Facebook side, et par uker siden, tror jeg.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som har kontaktet familien til Maren? I podcasten forteller hun jo at hun alltid har fortalt moren sin alt. Kanskje moren kan bidra med noe som kan roe ned alle de 22tusen følgerne hun hadde.... 

Endret av Eurony
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

spirå12 skrev (9 minutter siden):

Det er fra Andreas sin Facebook side, et par uker siden, tror jeg.

Var inne og kikket der nå.... er omtrent ingenting å se 😕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eurony skrev (2 minutter siden):

Er det noen som har kontaktet familien til Maren? I podcasten forteller hun jo at hun alltid har fortalt moren sin alt. Kanskje moren kan bidra med noe som kan roe ned alle de 22tusen følgerne hun hadde.... 

Nå handler ikke dette om følgerene hennes, virker som mange glemmer det. Det handler om henne, han og barna. Det er ikke alt som skal fram i offentligheten. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

trinet skrev (1 minutt siden):

Nå handler ikke dette om følgerene hennes, virker som mange glemmer det. Det handler om henne, han og barna. Det er ikke alt som skal fram i offentligheten. 

Jeg mener ikke at dette handler om følgerne hennes. Jeg sikter til at det er et antall på hvor mange, om ikke enda fler, som er bekymret for henne. 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

trinet skrev (Akkurat nå):

Det handler om henne og barna, at de har det bra….Han har selv snakket åpenlyst om tukting av barn og ‘kone’ så tviler sterkt på at dette er selvalgt. Hun har fortalt ganske detaljert offentlig om hvordan det var sammen med han, såklart følgerne blir bekymret! Hvorfor skal ikke dette fram i offentligheten mener du? Han mener han kan gjøre som han vil tydeligvis!

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

trinet skrev (9 minutter siden):

Er det ikke egentlig en bra ting at folk bryr seg om henne og barna? Og ikke glem at grunnen til at vi er bekymret er jo nettopp det som har kommet frem i offentligheten - fra han og fra henne. 

• Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eurony skrev (21 minutter siden):

Ut i fra det som ble kommentert av familiemedlemmer før FB-profilen ble fjernet, er det tydelig at de er like i villrede og har «tusen spørsmål» de også. 

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fjugur skrev (27 minutter siden):

Var inne og kikket der nå.... er omtrent ingenting å se 😕

Må være venn med han for å se, men det er jo kommet ut endel sjermbilder.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eurony skrev (28 minutter siden):

søstra skrev noe sånt som at ‘takk for at dere lar fremmede folk kontakte oss med bekymringer om henne, og ikke forteller selv’ og venninner skrev tydeligvis en venn under…. 

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri fulgt henne på sosiale medier, kun lest denne tråden og jeg er oppriktig bekymret for henne og barna nå. Har helt vondt i magen. Ekstrem religion er roten til alt ondt! 

• Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes det er helt sykt at en mann tror han bestemmer over et annet menneske og at det mennesket ikke skjønner at han ikke har noe rett til det. Dette må handle om barna og ikke noe annet. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han skulle kun hatt samvær under oppsyn av fagpersoner, hvis han nå absolutt har fått innvilget foreldrerett er det helt sykt. Og han burde hatt kontakt -og besøksforbud mot Maren…. Så offentlig han har vært i uttalelsene og hva hun har fortalt så har han jo helt opplagt hatt en makt over henne…. 

• Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En av de som ‘døpte’ (jepp, døpte i anførselstegn for det der de holder på med er bare bullshit) sin eks kommenterte  under bildet og, skulle ønske jeg tok screenshot, men hun skrev at han var en ond kvinnemishandler, så mon tro hva A holder på med bak husets 4 vegger. 

• Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...