Gå til innhold

Hvorfor bruker du g-string?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg bruker det kun for å unngå trusekanter i busker, tights osv. Det er faktisk mer behagelig å sove med vanlige truser enn string. Og nei! Jeg hadde ikke latt min 8åring gå med det, rett og slett fordi min personlige mening om det, er at selve undertøyet er veldig seksualisert, og jeg hadde ikke likt at de gikk slik. Tror de aller fleste foreldre er enig med det! (Noen spurte om det i tråden, men jeg leita ikke etter kommentaren» 

Anonymkode: 12ff5...d39

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
On 5/8/2021 at 2:45 PM, AnonymBruker said:

Blir det ikke noe helsikes bremsespor i stringen? 

Anonymkode: ac109...db3

Ikke hvis du har lært å tørke deg selv

Anonymkode: 3845f...782

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 8.6.2021 den 18.31):

Jeg har aldri brukt det. Det høres bare grusomt ubehagelig ut. 

Jeg ser for meg at de kvinnene som bruker dette er sånne i overkant bertejenter som også gjerne går i treningstights overalt og på butikken. 

Anonymkode: c5376...43d

40 år gammel revisor her... Bruker utelukkende cheekys eller string.

Anonymkode: f834e...82b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Når buksa jeg skal bruke krever det, dvs. ikke pent når trusekant vises.

Anonymkode: d229b...cca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 10.54

Bruker det under de klærne som krever det, og noen ganger for samboers del siden han synes det er sexy. Med truser i riktig størrelse opplever jeg egentlig ingen typer som ubehagelige. Det er klærne jeg har over som avgjør om det føles greit eller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Ahh, opplevde et av mine ynglingssyn i dag. 

Ung jente (godt over 18 såklart) med en tynn, tettsittende, kort og hvit kjole hvor en svart tydelig stringtruse syntes godt igjennom. Ble noen (forhåpentligvis) diskré blikk bort på ho. Eneste turn-off'en var at ho røyka... 

Anonymkode: 823bc...303

Synlig stringtruse gjennom lyse klær er noe av det styggeste jeg ser.  Var ei som gikk sånn i et bryllup. Herregud så harry.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
10.54 skrev (På 12.7.2021 den 7.19):

Bruker det under de klærne som krever det, og noen ganger for samboers del siden han synes det er sexy. Med truser i riktig størrelse opplever jeg egentlig ingen typer som ubehagelige. Det er klærne jeg har over som avgjør om det føles greit eller ikke.

Så fint med kvinner som har omtanke for den andres ønsker av og til 👍

Anonymkode: fc5ec...d4b

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
On 7/12/2021 at 5:59 PM, Peonjenta said:

Synlig stringtruse gjennom lyse klær er noe av det styggeste jeg ser.  Var ei som gikk sånn i et bryllup. Herregud så harry.

Synes der er noe av det mer sexy jeg ser

Anonymkode: c0fd7...f69

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Peonjenta skrev (På 12.7.2021 den 17.59):

Blant det som er harry, hele enig. Sammen med tatoveringer, silikon og andenebb.

Anonymkode: c1fee...c81

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har aldri fått gnagsår, nei. De gangene jeg bruker det er det enten for at trusa ikke skal synes under klærne, eller fordi kjæresten liker det.

Anonymkode: aa3b9...9cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Peonjenta skrev (På 12.7.2021 den 17.59):

Alle ser ting forskjellig. Kvinner har sine meninger, menn har sine. For meg kan det også variere fra gang til gang. Alt etter omstendigheter. Dersom jeg nettopp er blitt sugd av dama, og litt senere på dagen ser ei dame med synlig stringtruse tenker jeg "ok". Har dama vært bortreist en uke og jeg ser ei dame med synlig string på butikken tenker jeg "sukk".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 11 måneder senere...
AnonymBruker

Jeg, mann 40, bruker det av og til rett og slett fordi det er pirrende. Jeg har nok en liten fetisj for det, og hvis jeg tar den helt ut bruker jeg en 2xu-tights på utsiden. Har hatt et par joggeturer med dette i nærområdet (ikke veldig trafikkerte stier) og det er jo litt pirrende (men jeg tror/vet at hvis noen ser en voksen mann med synlig stringtruse under en tights IKKE vil synes det er spesielt sexy....) Har også tatt på det ved henting av barn i bhg, men da er det snakk om veldig kort tid og hatt på en bukse uten mulighet for at det synes...

Var utenlands sist helg, da brukte jeg en deilig stringtruse på en konsert, og tok den hakket lengre ut da jeg brukte en string med solid stoff (fake skinn-aktig) med en 2xu-tights over under frokosten. Da vil jeg tro noen fikk det med seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Bruker det om jeg ikke vil ha truse"kant" synlig når jeg går med visse bukser. Ikke ubehageig om jeg ikke går med en som er altfor trang 

Anonymkode: ba4db...d43

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Jeg, mann 40, bruker det av og til rett og slett fordi det er pirrende. Jeg har nok en liten fetisj for det, og hvis jeg tar den helt ut bruker jeg en 2xu-tights på utsiden. Har hatt et par joggeturer med dette i nærområdet (ikke veldig trafikkerte stier) og det er jo litt pirrende (men jeg tror/vet at hvis noen ser en voksen mann med synlig stringtruse under en tights IKKE vil synes det er spesielt sexy....) Har også tatt på det ved henting av barn i bhg, men da er det snakk om veldig kort tid og hatt på en bukse uten mulighet for at det synes...

Var utenlands sist helg, da brukte jeg en deilig stringtruse på en konsert, og tok den hakket lengre ut da jeg brukte en string med solid stoff (fake skinn-aktig) med en 2xu-tights over under frokosten. Da vil jeg tro noen fikk det med seg.

Bare som du vet det. Er herrestring og tanga mye vanligere enn du tror. Høres nesten ut som du har vært på en eksklusiv månelanding.

Ta deg en tur i en herregarderobe f.eks på badeland. Der går det i boxere, truser og string, og det er jo et helt vanlig undertøy. Tror ikke mennene der går med for at det er spennende. Men fordi de foretrakk akkurat den trusa den dagen og tenkte ikke mer over det. Er det varmt i været, så er det jo best å bruke undertøy som ikke er for dekkende og varmt. 

Det er nok oppi hodet ditt bare at noen bryr seg og mener noe om hva slags undertøy, t-skjorte eller lue du bruker. Med mindre du har klovnenese og bretter ballonger mens du kjører en ethjulssykkel baklengs ;)

https://m.zalando.no/herreundertoy-truser/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Fordi det er den eneste trusetypen som ikke gir meg dobbeltskinke. 

Jeg har tydeligvis en veldig rar kroppsfasong. Stor rumpe, men veldig smal midje. Så enten passer undikken i midjen, men skjærer seg inn i rumpeballene så jeg får dobbeltskinke, eller så er den alt for stor i midjen så den siger ned. 

Så da er altså løsningen g-streng. Har aldri problem med verken gnagsår eller bremsespor. Bruker ikke stram og trang undikk, men en som passer, og tørker meg i rumpen etter jeg har bæsjet... 

Anonymkode: 9e3c8...415

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også stor rumpe og smal midje, og vanlige truser har lett for å ende opp som en ubehagelig string truse etterhvert. Det synes også veldig godt gjennom bukser.

Det finnes helt klart ubeskrivelig ubehagelige g-stringer, men der er også myke og gode som man ikke kjenner at man har på. Jeg kjøper selvfølgelig den typen. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
Djungelvrål skrev (På 12.7.2021 den 17.59):

Dersom trusa virkelig vises gjennom klærne, vil jeg si det er enda bra om det er en string, og ikke ei bestemorstruse som vises. Det er uansett verst for den som bryr seg.

String er sexy og fint synes jeg. Rumpa passer perfekt for string, og ikke et tøystykke som dekker over. Sprekken bak bør synes. Kvinner er så heldige at de også har en sprekk foran. Synd at de skal gjemme bort alt synes jeg. Jeg er glad mange fremdeles bruker string, og står i mot all antiseksualisering i samfunnet. Kvinnekroppen er sexy, og passer derfor til sexy klær synes jeg. det er ikke noe å kritisere andre for. Vi er alle uenige om noe, la oss trives med det uten å dømme noe for stygt eller harry.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Morpheus skrev (14 timer siden):

Bare som du vet det. Er herrestring og tanga mye vanligere enn du tror. Høres nesten ut som du har vært på en eksklusiv månelanding.

Ta deg en tur i en herregarderobe f.eks på badeland. Der går det i boxere, truser og string, og det er jo et helt vanlig undertøy. Tror ikke mennene der går med for at det er spennende. Men fordi de foretrakk akkurat den trusa den dagen og tenkte ikke mer over det. Er det varmt i været, så er det jo best å bruke undertøy som ikke er for dekkende og varmt. 

Det er nok oppi hodet ditt bare at noen bryr seg og mener noe om hva slags undertøy, t-skjorte eller lue du bruker. Med mindre du har klovnenese og bretter ballonger mens du kjører en ethjulssykkel baklengs ;)

https://m.zalando.no/herreundertoy-truser/

Har aldri sett string på en mann jeg, men henger ikke i garderober alt for mye heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker string for at det er behagelig.  Mye lettere å finne behagelige stringtruser i det store moderne utvalget som er nå en da jeg var ung på 90 tallet. Da var trusene tykke og klumpete og vistes lett gjennom trange klær.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 8.5.2021 den 14.29):

Får du ikke gnagsår? Du går jo nærmest konstant rundt med en analplugg. 

Anonymkode: ac109...db3

Er bedre uten truse enn g string det er enda mer behagelig ..

Anonymkode: 06a6d...ee9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...