Gå til innhold

Hvorfor bruker du g-string?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Dere som alltid bruker stringtruser, dere bruker aldri bind? Bare tamponger eller menskopp hele døgnet under mensen? 

Anonymkode: 422d1...82e

Jeg bruker truseinnlegg for stringtruse hver dag pga utflod, og bruker det også når jeg har mensen. Blør så lite at jeg trenger ikke annet, skifter det uansett ofte. Bruker av og til tampong. 

Anonymkode: 6c021...e79

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er mann, og bruker G-string av akkurat samme grunn som de som har svart på tråden ellers. Best komfort. 
m_5d264a25afade8a6128a2d19.jpg

Anonymkode: c7ab2...cf8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det påstås at string er ut for tiden.  Det er helt feil.  Denne trusetypen selges mer enn noen gang.  Hilsen en som styrer butikken.😊

Anonymkode: 3e63d...163

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker kun string. Går i stramme bukser. Så vil helst ikke vise trusekanten. 
Under mensen går det i tampong. Men skifter til ”mensen” trusene når jeg er hjemme, og på nattestid. 

Anonymkode: 45f2d...559

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har prøvd g streng men likte det ikke. Bruker den boxer aktige trusen, mye mer behagelig. Og liker å dekke.

Anonymkode: c1fee...c81

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

G-string er så ufattelig tacky. 😅

Anonymkode: 7ce2e...589

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

G-string er så ufattelig tacky. 😅

Anonymkode: 7ce2e...589

Kjempetacky. 

Anonymkode: c1fee...c81

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg svetter en del i rumpesprekken, så det er godt med noe i rumpa som kan samle opp svetten. Hvis jeg bruker vanlig truse gnikker rumpeballene seg mot hverandre, og det kommer våt rumpesaft med bæsjsmuler i fram til fitta.

String gjør også at jeg kan fjerne uten at det blir ordentlig fjertlyd, kun sånn pfff lyd. Deilig å fjerte når man vil uten at andre hører det 😛

Anonymkode: 1d3e5...c21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slipper at den glir inn i sprekken, som vanlige truser gjør. Og gjerne bare på den ene siden. 

Kjenner ikke at man har på string, selv om den ligger i sprekken hele tiden.

Lett å ta til siden, hvis det trengs🙈 

Anonymkode: 1bde9...151

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takler ikke truse som dekker rumpen min bare. Kan være fordi jeg har brukt string siden tenårene og er nå over 40 år. Bruker vanlige trusen ved mensen og aldri ellers.

Anonymkode: e427e...4a9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, hvorfor ?  Har for det meste brukt string siden dette ble vanlig på 80 og 90 tallet.  Denne typen truse har blitt mye bedre etter hvert.  Det er mindre tykke sømmer og stoffet er veldig behagelig. Utvalget i butikkene er og kjempegodt for tiden.  Høyere liv på bukser nå gjør også faren for eksponering minimal. Mindre å pakke og mindre å vaske. Mannen foretrekker også helt klart at jeg bruker string.. og jeg må bare erkjenne at jeg føler meg mer sexy med den under..

Anonymkode: 3e63d...163

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg begynte å bruke string da jeg var 8 år gammel. Så en tidligere her dro en spøk, men det finnes faktisk string til små jenter uten at det er sexualisert. Hvorfor? Jo fordi de driver med f eks dansing, som jeg drev med. Freestyle. Det er snakk om over 10 spark over hofte høyde på 1 minutt. Splitt hopp. Det er ekstremt upraktisk med en vanlig truse når man skal bøye seg i alle mulige vinkler. Det er faktisk ganske så ubehagelig. Så der er string et must. 
 

Også har jeg brukt string siden, for det er mest behagelig. Brukt string i 20 år. 

DCA2375F-3A62-47C7-A77C-25C11FE1B482.jpeg

Anonymkode: 64223...900

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jovisst ser man g-string. Og det er taaacky!

Anonymkode: d9179...e16

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (På 15.5.2021 den 0.20):

G-string er så ufattelig tacky. 😅

Anonymkode: 7ce2e...589

Mer tacky å ha trusemerker/dobbelrumpe under stramme klær. Så det er helt greit for meg.  :)

Anonymkode: b1322...58a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 15.5.2021 den 23.40):

Jeg svetter en del i rumpesprekken, så det er godt med noe i rumpa som kan samle opp svetten. Hvis jeg bruker vanlig truse gnikker rumpeballene seg mot hverandre, og det kommer våt rumpesaft med bæsjsmuler i fram til fitta.

String gjør også at jeg kan fjerne uten at det blir ordentlig fjertlyd, kun sånn pfff lyd. Deilig å fjerte når man vil uten at andre hører det 😛

Anonymkode: 1d3e5...c21

Du høres ikke frisk ut.  Hvis du får avføring i vaginaen din daglig bør du bestille en legetime.  Men det skjønner du sikkert selv. 

Anonymkode: b1322...58a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sliter med veldig stor rompe, og veldig store lår, så hvis jeg skal bruke vanlig truse, så knørver de seg opp i skrittet, og de er som regel alt for trange rundt rompe og lår. Og ikke minst, trusa smyger seg opp i rompa til en hver tid. Da kan jeg like gjerne bruke noe som skal være i rompa, og som ikke skrukker seg sammen til en ball i tissen. Og jeg får blodomløpet til å gå i lårene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kaze89 skrev (På 13.5.2021 den 8.32):

Jeg bruker det fordi stringtruse holder utstyret på plass og fordi det er komfortabelt. Bremsespor har jeg aldri hatt i string truse. Tørka en seg ordentlig så er det ikke noe problem. Her til landets kan en ikke skille seg ut. Er en heterofil man på 32 år. Men har blitt skjelt ut fordi jeg bruker String. Frista å ta  meg String bade bukse. Bare for å provosere. Hva har undertøy med legning eller seksuell-trakassering   å gjøre. Er folk blitt så trangsynte? Jeg bare lure. Folk har så forbanna mye mening om alt og om hva som er normalt og ikke. 

Diskuterte din uttalelse i lunchen på jobben, vi var 17 stykker rundt bordet både kvinner og menn i alle aldre, vi var alle enig i at Menn i string er direkte FRASTØTENDE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Kan umulig være hetero du om du liker ting i rumpa...............

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...