Gå til innhold

Hvorfor bruker du g-string?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gnagsår ved bruk av string? Analplugg? Bremsespor? 

.. Noen som har en ekstrem sensitiv rompe, bruker feil størrelse på stringen og tørker seg ikke skikkelig etter dobesøk. :flekke:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 8.5.2021 den 15.46):

Dere som sier at det fordi det er mest behagelig, ville dere kjøpt det til åtteåringen deres? Hun må jo også få de mest behagelige trusene.

Anonymkode: 597be...85b

Har ikke barn, men om jeg hadde hatt det ville hun fått gå i de trusene hun ville gå i. Hvis 8 åringen har lyst å prøve stringtruse så antar jeg at jeg hadde gitt henne lov til det, men jeg tviler på de lager de så små. Antar at det ikke er noen interesse av dette før ungdomsskolen uansett, og da får hun absolutt bestemme selv hvilket undertøy hun skal ha. Det er hun som skal gå med det tross alt. Mamma brukte selv bare vanlige truser så jeg visste ikke om noe annet før ungdomsskolen selv. Jeg fikk ikke lov til å gå med de da, så jeg gjemte de i skapet og vasket de i hemmelighet. Det blir for dumt. 

Og bare fordi jeg finner der mest behagelig betyr ikke det at alle andre gjør det. Folk vet best selv hva som er best for dem.

Anonymkode: 6c021...e79

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi string er mest behagelig, orker ikke alt det unødvendige stoffet

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

String er ikke foretrukket, men jeg bruker det.

Mest for å unngå trusekanter, jeg har noen kjoler og bukser hvor jeg ikke synes det ser pent ut å dele opp rumpa. Jeg synes også det er ubehagelig å ha den trusekanten på tvers over rumpa med mindre det er sånne sømløse microfiber-saker. Det er egentlig min favoritt. 

Dersom stringen føles som en analplugg så har du kanskje for liten størrelse slik at den går for langt opp, men mest sannsynlig er det nok noe galt der som gjør at det føles slik. Hemoroider eller noe? Prolaps? Sånne analfissurer eller hva det heter? Jeg aner ikke, snakk med legen din om det. 

Om du sliter med bremsespor så kan jeg anbefale en ny oppfinnelse som heter toalettpapir som du kan bruke etter toalettbesøk for å fjerne rester etter du har vært på do, eventuelt wipes, såpe og vann eller muligens du burde investert i et bidet eller dusjtoalett? Du trenger ikke gå gjennom livet med avføringsrester i rumpa hele tiden! :klem:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 8.5.2021 den 15.46):

Dere som sier at det fordi det er mest behagelig, ville dere kjøpt det til åtteåringen deres? Hun må jo også få de mest behagelige trusene.

Anonymkode: 597be...85b

Selvfølgelig.

Ser på det som et praktisk og behagelig plagg. 

Ville imidlertid ikke støttet brasilianske- eller franske snitt, eller andre varianter av blonder med cut-outs, eller strømpeholdere. Det er sexualiserte plagg, i motsetning til en behagelig calvin-klein string. 

Anonymkode: f834e...82b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk med det da det var populært på 2000-tallet. Synes aldri det var verken pent eller behagelig. 
glad det er ut. 

Anonymkode: f94de...8a7

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Gikk med det da det var populært på 2000-tallet. Synes aldri det var verken pent eller behagelig. 
glad det er ut. 

Anonymkode: f94de...8a7

Da er jo mer inn enn noen gang, nå er det jo vanlig med stringbikini.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Peonjenta skrev (13 timer siden):

Da er jo mer inn enn noen gang, nå er det jo vanlig med stringbikini.

String er ikke et moteplagg, det er en type bikini som alle andre. String brukes av de som ikke skjønner hva en skal med alt tøystoffet bak når alt likevel vises mer enn godt nok. String passer mye bedre til kroppens anatomi enn et tøyflak bak, og gir en jevn fin brunfarge. Du trenger ikke noe stoff bak, stringen er bare for å holde på plass det foran.

Anonymkode: fc5ec...d4b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

String er ikke et moteplagg, det er en type bikini som alle andre. String brukes av de som ikke skjønner hva en skal med alt tøystoffet bak når alt likevel vises mer enn godt nok. String passer mye bedre til kroppens anatomi enn et tøyflak bak, og gir en jevn fin brunfarge. Du trenger ikke noe stoff bak, stringen er bare for å holde på plass det foran.

Anonymkode: fc5ec...d4b

Kvinner trenger jo ikke noe stoff foran heller. Tissen sitter jo ikke der, men under. Men stringbadebukse til men har jo naturligvis noe som dekker til tissen foran. Men bak er jo kjønnene like, så der holder det med en string. 

Anonymkode: c7ab2...cf8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg brukte det når jeg brukte treningstights, og jeg bruker det i tettsittende kjoler. Altså kanskje en gang i mnd, sjeldent :) Kunne aldri brukt det daglig.

Anonymkode: a6c71...e56

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 8.5.2021 den 15.46):

Dere som sier at det fordi det er mest behagelig, ville dere kjøpt det til åtteåringen deres? Hun må jo også få de mest behagelige trusene.

Anonymkode: 597be...85b

Hva slags tullete påstand er dette? 

Anonymkode: 65b95...672

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker det når jeg vil være litt ekstra sexy for mannen. 

Evt, hvis jeg går med et trangt skjørt. Er ikke dirkete ubehagelig, men jeg merker jo at jeg har en tråd der, på godt og vondt. 

Jeg føler jo kanskje at g-strengen er hakket mer svett og ekkel etter en hel dag, sammenliknet med en truse.  Sånn er det jo bare. Og nei, jeg snakker ikke om bremsespor. 

 

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Selvfølgelig.

Ser på det som et praktisk og behagelig plagg. 

Ville imidlertid ikke støttet brasilianske- eller franske snitt, eller andre varianter av blonder med cut-outs, eller strømpeholdere. Det er sexualiserte plagg, i motsetning til en behagelig calvin-klein string. 

Anonymkode: f834e...82b

🤣 

Anonymkode: ef64e...149

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fordi jeg elsker den pirrende følelsen av at jeg har noe i ræva. Jeg liker også å få stadige referanser fra min egen ræv for jeg kommuniserer med den så og si hele tiden. Lurer på hvilke rumpesauser jeg har laget hver eneste dag og benytter meg av nesens vidunderlige sniffe-egenskaper til å innsondre min egen snuffetisnuffeti-duft. Hunden min liker også å sniffe på og så ser vi på hverandre og gir hverandre et blikk og ler oss i hjel. Hoho. 

Anonymkode: 5cc00...62e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

String er ikke et moteplagg, det er en type bikini som alle andre. String brukes av de som ikke skjønner hva en skal med alt tøystoffet bak når alt likevel vises mer enn godt nok. String passer mye bedre til kroppens anatomi enn et tøyflak bak, og gir en jevn fin brunfarge. Du trenger ikke noe stoff bak, stringen er bare for å holde på plass det foran.

Anonymkode: fc5ec...d4b

Jo, den er faktisk mote nå.  Lik det eller ei.  Stringtruser har man kunnet kjøpe i 30 år og de har aldri vært helt ut.  Det er fordi de er praktiske og ikke lager dobbelrumpe  eller uflatterende linjer under kjoler slik de fleste andre truser gjør. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Kvinner trenger jo ikke noe stoff foran heller. Tissen sitter jo ikke der, men under. Men stringbadebukse til men har jo naturligvis noe som dekker til tissen foran. Men bak er jo kjønnene like, så der holder det med en string. 

Anonymkode: c7ab2...cf8

Du har nok aldri sett en kvinne naken, men vi har faktisk tiss foran også. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg bruker det fordi stringtruse holder utstyret på plass og fordi det er komfortabelt. Bremsespor har jeg aldri hatt i string truse. Tørka en seg ordentlig så er det ikke noe problem. Her til landets kan en ikke skille seg ut. Er en heterofil man på 32 år. Men har blitt skjelt ut fordi jeg bruker String. Frista å ta  meg String bade bukse. Bare for å provosere. Hva har undertøy med legning eller seksuell-trakassering   å gjøre. Er folk blitt så trangsynte? Jeg bare lure. Folk har så forbanna mye mening om alt og om hva som er normalt og ikke. 

Endret av Kaze89
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 8.5.2021 den 15.46):

Dere som sier at det fordi det er mest behagelig, ville dere kjøpt det til åtteåringen deres? Hun må jo også få de mest behagelige trusene.

Anonymkode: 597be...85b

Selvsagt hadde jeg gjort det om det fantes. Men det gjør det ikke, så min 8-åring går uten truse med mindre hun har på skjørt/kjole.Hun har alltid hatet truser, siden de akkurat som på meg alltid prøver å krype opp i rumpa når man beveger seg noe særlig, uansett  størrelse.

 

Hmm, kanskje jeg rett og slett skal prøve å sy en g-string til 8-åringen min? 

Anonymkode: 50fb1...623

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Peonjenta skrev (På 9.5.2021 den 23.11):

Har du aldri sett en stringtruse?  Var ikke plugg i mine sist jeg sjekket 

Kjekt med plugg i trusa da 😂😂😂😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemymle skrev (På 11.5.2021 den 15.22):

Jeg bruker det når jeg vil være litt ekstra sexy for mannen. 

Tenk at det fremdeles finnes slike kvinner ♥️

Anonymkode: fc5ec...d4b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...